Boss Bottled Eau de Parfum - nowy zapach i nowa kampania reklamowa

<
Gallery image
>
Boss Bottled Eau de Parfum 1
<
Boss Bottled Eau de Parfum 1Boss Bottled Eau de Parfum 2Boss Bottled Eau de Parfum 3Boss Bottled Eau de Parfum 4Boss Bottled Eau de Parfum 5Boss Bottled Eau de Parfum 6Boss Bottled Eau de Parfum 7Boss Bottled Eau de Parfum 8Boss Bottled Eau de Parfum 9Boss Bottled Eau de Parfum 10Boss Bottled Eau de Parfum 11
 
>
 
 

Boss Parfums wprowadza do rodziny Boss Bottled wodę perfumowaną i prezentuje nową, kampanię reklamową "Man of Today: Be Your Own Man". Wyrafinowana drzewno-korzenna kompozycja wody perfumowanej Boss Bottled jest dziełem Honorine Blanc. Zapach nadaje nową intensywność ponadczasowej, oryginalnej, ciepłej i wibrującej kompozycji Boss Bottled.


"Man of Today: Be Your Own Man"

Be Your Own Man
Nowe historie "Man of today" Boss Parfums

Boss Parfums wprowadza do rodziny Boss Bottled wodę perfumowaną i prezentuje nowo wyreżyserowaną, śmiałą kampanię reklamową "Man of Today: Be Your Own Man". Co sprawia, że jesteś tym, kim jesteś? W świecie, w którym droga do samospełnienia jest bardziej zróżnicowana niż kiedykolwiek wcześniej, każdy mężczyzna ma swobodę być takim człowiekiem, jakim chce. Możliwości i wyzwania, jakie napotyka, a także wybory, jakich dokonuje w tej podróży, wzbogacają jego osobistą historię. Dzięki wprowadzeniu Wody Perfumowanej Boss Bottled marka Boss zachęca każdego Współczesnego Mężczyznę do dzielenia się swoimi inspiracjami, pasjami i wartościami, jak również do ujawnienia, w jaki sposób urzeczywistnia swoje cele i marzenia.


Chris Hemsworth, globalny ambasador Boss Bottled, uosabia wizję współczesnego mężczyzny – nowoczesnego i wielowymiarowego. Australijski aktor osiągnął zawodowy sukces, ceni wartości rodzinne i jest zaangażowany społecznie. Udaje mu się zachować w tym wszystkim równowagę: karierę na dużym ekranie łączy z oddaniem swojej żonie i dzieciom oraz z pasją do sportu. Dodatkowo aktywnie wspiera charytatywne inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia i dzikiej przyrody.

"Zawsze utożsamiałem się z wartościami kampanii Boss Man of Today, tj. z tym, że wszyscy jesteśmy autorami swojej historii, więc każdy powinien pozostać wiernym temu, kim jest i nie pozwalać, żeby inni ludzie definiowali, czym dla niego jest sukces" –  Chris Hemsworth.

Dążenie Chrisa, by w pełni wykorzystać każdą chwilę i podążać swoją drogą jest nie tylko inspiracją, lecz także przypomnieniem, że każdy mężczyzna to "Man of Today” na swój własny sposób.


Nowa śmiała kampania reklamowa

Nowy spot reklamowy Boss Bottled jest dziełem wielokrotnie nagradzanego reżysera Jamesa Graya. Film nakręcony w wielkomiejskiej scenerii Nowego Jorku przedstawia wizualny dialog między wewnętrznym a uzewnętrznionym życiem mężczyzny. W prywatnym apartamencie i mknąc ulicami miasta, Chris Hemsworth obmyśla nadchodzący dzień dzień i przygotowuje się fizycznie i psychicznie, aby zbliżyć się o krok do realizacji swoich celów. Bohater mówi nam: "Każdy dzień należy do ciebie – wykorzystaj go", gdy wychodzi do świata pełnego możliwości.

Twórcą zdjęć reklamowych jest znany fotograf mody Craig McDean, który wykonał dwie efektowne fotografie: wody perfumowanej i wody toaletowej, prezentujące portret Chrisa z flakonem zapachu na tle panoramy Nowego Jorku.


Intensywny nowy zapach

Wyrafinowana drzewno-korzenna kompozycja wody perfumowanej Boss Bottled jest dziełem mistrzyni perfumiarstwa Honorine Blanc. Zapach nadaje nową intensywność ponadczasowej, oryginalnej, ciepłej i wibrującej kompozycji Boss Bottled.

Erupcję aromatów jabłka i bergamotki skontrastowano z esencją czarnego pieprzu, by rozbudzać zmysły. Korzenne serce rozwija się uzależniającymi olejkami kasztana, kardamonu i cynamonu, po czym ewoluuje w nuty głębi: ciemny wetiwer oraz piżmo pozostawiające na skórze skórzane i dymne wykończenie.  

Mocno skoncentrowane, ekskluzywnie pozyskiwane składniki naturalne uzyskano za pomocą innowacyjnych metod ekstrakcji, aby stworzyć wyjątkowy, luksusowy zapach obdarzony zaskakująco współczesnymi aspektami.

Legendarny flakon Boss Bottled wypełniono płynem o szarym zabarwieniu w ciepłym kasztanowym odcieniu, który współbrzmi z głęboko męskimi tonacjami Wody Perfumowanej. Korek ze szczotkowanego złota stanowi wyrafinowany końcowy akcent flakonu.

Szlachetna kompozycja oferująca sugestywną harmonię siły i wyrafinowania stworzona została z myślą o zmotywowanych, ambitnych, współczesnych mężczyznach, którzy podejmują każde wyzwanie losu.  


Co sprawia, że jesteś tym, kim jesteś? Jaka jest twoja historia?

Nową kampanię wzmocni inspirujący projekt #ManOfToday Stories, który rozpocznie się w październiku. Ta nowa inicjatywa połączy głosy mężczyzn z całego świata, aby ukazać uniwersalny charakter współczesnej męskości.  
Boss Parfums wesprze młodych artystów ze szkół filmowych w pięciu dużych miastach i zachęci wszystkie grupy studentów do stworzenia jednego rozdziału unikatowych historii. Każdy rozdział będzie się składał z portretów i treści wideo, prezentujących różne męskie postacie: celebrytów, influencerów, a także mężczyzn należących do lokalnej społeczności.  
Każdy mężczyzna zaprezentuje wiele różnorodnych aspektów swojego życia: od miasta, w którym mieszka, po swój stan umysłu, który sprawia, że jest dziś tym, kim jest. Prawda, jaka wynika z jego historii doprowadzi do bardzo osobistej definicji sukcesu i samospełnienia.     
Treści udostępniane będą globalnie w mediach społecznościowych. Odbiorcy zachęcani będą do przyłączenia się do rozmowy o tym, co oznacza być mężczyzną w 2020 roku i w przyszłości.    


Gama i ceny:

Boss Bottled Eau de Parfum 50 ml / 339 zł
Boss Bottled Eau de Parfum 100 ml / 439 zł
Boss Bottled Eau de Parfum 200 ml / 625 zł

Kliknij i obejrzyj film:
http://glow.pl/filmy/boss-bottled-eau-de-parfum-nowy-zapach-i-nowa-ka-f/



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 28-09-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności