Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum - błyskawiczny przypływ energii z nowym męskim zapachem

<
Gallery image
>
Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 1
<
Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 1Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 2Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 3Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 4Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 5Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 6Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 7Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 8Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum 9
 
>
 
 

Carolina Herrera prezentuje w śmiałym, nowatorskim ujęciu mit wiecznego buntownika: Bad Boy Le Parfum to nowy zapach męski oparty na zaskakujących nutach, które zgłębiają silną i energiczną osobowość.

Zapach Bad Boy odniósł wielki sukces. Jego nowa wersja odbiega od tradycyjnych formuł: inauguruje nowy olfaktoryczny świat, który bazuje na dwoistej naturze współczesnego mężczyzny. Silny i wrażliwy, władczy i empatyczny, heroiczny i bezbronny - mężczyzny Bad Boy nie da się łatwo i jednoznacznie określić. Bad Boy łamie zasady tylko po to, aby ustanawiać własne; zdecydowanie wyraża swoje przekonania i występuje w ich obronie. Jest buntownikiem w słusznej sprawie - wie, że nieposłuszeństwo i prowokacja nie są sprzeczne z empatią. To również czarujący uwodziciel, dla którego ambiwalencja nie wchodzi w grę.


W przypadku Bad Boy Le Parfum śmiałość to nie tylko koncept marketingowy, lecz także zasada, która stoi za formułą jego drzewnej kompozycji. Carolina A. Herrera, dyrektor kreatywna ds. zapachów marki Carolina Herrera, wraz z kreatorami Brunonem Jovanoviciem, Fanny Bal i Nicolasem Beaulieu, zanurzyli się w głębinach swojej wyobraźni, by stworzyć nowe, technicznie doskonałe perfumy. Opracowali nutę głowy opartą na zaskakującym i elektryzującym akordzie konopi –  absolutnym novum w branży perfumeryjnej. Wiedzie ona do ciepłych nut skórzanych w głębi, które błogo wybrzmiewają na skórze. W końcu przecież, jak sugeruje nazwa Bad Boy Le Parfum, są to perfumy - w pełnym tego słowa znaczeniu. Zdecydowanie przylegają do skóry, jakby stanowiły potężne pokłady energii i pewności siebie.


Zapach nowego buntu

Kiedy po raz pierwszy nanosimy Bad Boy Le Parfum na skórę, pierwszym doznaniem jest błyskawiczny przypływ energii. Dzieje się tak dzięki intymnemu dialogowi między grejpfrutem, najbardziej swawolnym z owoców cytrusowych, a musującą niespodzianką w postaci śmiałego akordu konopi. Kreatorzy chcieli trzymać się z daleka od stereotypu psychoaktywnego zastosowania tej rośliny i podkreślić jej zielone oraz elektryzujące aspekty. W efekcie uzyskali niezwykle intensywne wrażenie olfaktoryczne, stanowiące absolutne novum we współczesnym perfumiarstwie, i zarazem odważnie urzeczywistnili przesłankę Bad Boy Le Parfum, która brzmi: zasady są po to, by je łamać.

Po tym zdecydowanym pierwszym natarciu, w nucie serca wyłania się doskonała harmonia czarnego pieprzu i geranium. Pieprz – aromatyczny i pikantny – bałamutnie demonstruje, że silne emocje nadal trwają po pierwszej eksplozji. Tu składnik ten współistnieje z liśćmi geranium – kwiatową, lecz męską nutą, która była istotnym elementem Carolina Herrera For Men – pierwszego męskiego zapachu Domu, wprowadzonego na rynek w 1991 roku. W ten sposób przeszłość i przyszłość łączą się ze sobą i tworzą na nowo wizerunek mężczyzny Carolina Herrera, łagodnego niegrzecznego chłopca.  

Kiedy zapach Bad Boy Le Parfum jest na skórze, po kilku minutach wyłaniają się nuty głębi, które odkrywają przed nami finalną niespodziankę oraz deklarację intencji. Nie jest to zaskoczeniem, ponieważ o istocie wody perfumowanej przesądza nie tylko początkowe wrażenie, lecz także sposób, w jaki się ona przeobraża, gdy znajdzie się na skórze. Tu ewoluuje w akord skórzany, który przylega blisko ciała niczym talizman. Ponieważ destylacja i ekstrakcja naturalnego aromatu surowej skóry nie są możliwe, zinterpretowano go za pomocą olfaktorycznej iluzji, co sprawia, że nie ma dwóch takich samych akordów skórzanych.

Odkryjcie kunszt kreatorów zapachu. Bruno Jovanovic, Fanny Bal and Nicolas Beaulieu zdołali opracować zuchwały i seksowny akord skórzany, który łączy się z wetiwerem – charakterystyczną, nieprzewidywalną nutą drzewną, typową dla klasycznych męskich zapachów. Wetiwer odgrywa tu podwójną rolę. Sprawia, że zapach jest łatwy do noszenia i stanowi konkretny akcent męskiego stylu, a wszystko to przy zachowaniu egzotycznego i hedonistycznego wrażenia podróży. W Domu Carolina Herrera wetiwer budzi skojarzenia z karaibską panoramą takich miejsc jak Haiti czy Santo Domingo.


Multisensoryczne doznania

Ustanawiając nowe zasady i poszerzając horyzonty, Bad Boy Le Parfum zapuszcza się na niezbadane, tajemnicze terytoria. W enigmatyczny sposób symbolizuje to jego flakon, na którego matowej powierzchni legendarny piorun świata Bad Boy staje się znakiem zapytania. Monochromatyczny i wyrazisty – najbardziej zuchwały zapach Carolina Herrera w wyjątkowym flakonie otwarcie zachęca nas do odrzucenia z góry przyjętych założeń. Bad Boy Le Parfum to apogeum nonkonformistycznego wyrafinowania, zapach stworzony dla mężczyzny, którego siła uwodzenia wynika z odrzucenia pustych konwenansów. Ten mężczyzna nie zamierza się ustatkować i nigdy się nie nudzi, pozostaje gotowy rzucać wyzwania.


Gama i ceny:
Bad Boy Le Parfum woda perfumowana 50 ml / 365 zł
Bad Boy Le Parfum woda perfumowana 100 ml / 500 zł
Bad Boy Le Parfum woda perfumowana 150 ml / 625 zł

Zapach Bad Boy Le Parfum dostępny jest w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl oraz Douglas i na www.douglas.pl



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 21-03-2021

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności