Gucci Guilty Intense Men - zapach dla mężczyzn

<
Gallery image
>
Gucci Guilty Intense Men 1
<
Gucci Guilty Intense Men 1Gucci Guilty Intense Men 2
 
>
 
 

We wrześniu 2010 roku dom mody Gucci użył swojego znaku splecionych G jako punktu wyjścia i dał nam bohaterkę, a potem bohatera, dla których znak ten był symbolem buntu. W Gucci Guilty para zbuntowanych kochanków odkryła prawdziwy zapach prowokacji. Dzisiejsi cudownie niewinni, nowocześni mężczyźni i kobiety zakochują się w sobie w atmosferze, czyniąc Gucci Guilty ogólnoświatową sensacją.

Przemysł perfumeryjny i prasa były pod równie wielkim wrażeniem: podczas gdy Gucci Guilty dla kobiet został obsypany nagrodami, zdobywając ich nie mniej niż 19 na całym świecie, Gucci Guilty dla mężczyzn zdobył, wkrótce po wejściu na rynek w marcu 2011, nagrodę za Najlepszy Zapach dla Mężczyzn w UK Men’s Health Grooming Awards za rok 2011, udowadniając swój potencjał nagradzanej klasyki.


Innowacja

Tej jesieni nasi bohaterowie przenoszą swoje wyzwanie na nowy poziom z Gucci Guilty Intense. Duch hedonizmu otaczający Gucci Guilty Man jest upajający. Jego władza płynie ze świadomości, że władza jest grą – grą, w którą jest gotowy zagrać.


Zapach

Gucci Guilty Intense jest uderzającą wodą toaletową: współczesnym fougère, który prowokuje i uwodzi. Zapach chwyta zmysły odświeżającą mieszanką włoskiej cytryny i pobudzającej lawendy z lekką nutką kolendry.
Jego środkowe motywy przekonują niczym natarczywe zaproszenie. Kwiat pomarańczy, afrodyzjak – stymulujący i oczarowujący – ustępuje miejsca zaskakująco męskiemu zapachowi neroli.
Paczula, tak charakterystyczna dla zapachów Gucci, zyskuje nową siłę w połączeniu z ambrą i mocno skórzanym śladem –– wyraźnie ziemną, a jednak sugestywnie egzotyczną.
Efekt końcowy jest niezwykły i bezkompromisowo ponętny. Dyrektor kreatywny Frida Giannini twierdzi: „Gucci Guilty Intense to wyjątkowo męski zapach o niezwykłej sile uwodzenia”.


Design

Opakowanie Gucci Guilty – z charakterystycznym splecionym podwójnym G – stał się już nagradzaną klasyką designu. Gucci Guilty Intense wykorzystują ten sam motyw, lśniące połączenie metalu i szkła ołowiowego. Jednak oryginalnie stonowana metaliczna obudowa została zastąpiona bogatszym, bardziej wystawnym złotem, w którym bursztynowy płyn staje się ciemniejszy i bardziej zwraca uwagę. Jak można się spodziewać po Gucci, wiele wysiłku włożono w mariaż technologii i stylu, jaki reprezentuje sobą flakon. Gianinni zauważa: „Chciałam, by Gucci Guilty Intense były jak dzieło sztuki nowoczesnej – równie uderzające w wyglądzie, jak intrygujące na ciele”.


Kampania

Tak jak to było przy poprzedniej edycji, grupa zebrana przez Fridę Giannini, by opowiedzieć historię Gucci Guilty Intense, będzie miała nieodparty urok dla współczesnych młodych mężczyzn. Ta współpraca po raz kolejny łączy nowoczesność i kreatywność w niezapomnianą formę. „Byłam niezwykle dumna z naszej oryginalnej wizji”, wyjaśnia Giannini. „Wiedziałam, że potrzebujemy dowiedzieć się więcej o tych postaciach, pozwolić im opowiedzieć swoją historię”.
Reklamę nakręcono w studiu Cinecittà, legendarnym domu włoskiego kina. Reżyserem został grafik i autor filmów noir, twórca „Sin City”, Frank Miller. Fani ostatniej przygody Guilty ucieszą się na wieść o nowym dramacie jego autorstwa.
Po raz kolejny śmiały hollywoodzki aktor filmów akcji, Chris Evans, zabłysnął w roli bohatera Gucci Guilty. „Chris był objawieniem”, zachwyca się Giannini. „Ma tak niezwykłą prezencję przed kamerą. Jest aktorem, któremu intensywne emocje przychodzą naturalnie”.
Jego partnerką „w zbrodni” jest Evan Rachel Wood, artystka uznawana za jeden z najwybitniejszych talentów swojego pokolenia. Giannini jest pełna podziwu: „Evan Rachel Wood jest bardzo utalentowaną i piękną aktorką. Zawsze podziwiałam jej zdolność wczucia się w rolę”.
Chemia między dwójką aktorów jest wyczuwalna. Po raz kolejny fabuła rozwija się przy dźwiękach coveru „Strange Love” w wykonaniu Depeche Mode.
Część wizualna była nadzorowana przez Riccardo Ruiniego, dyrektora kreatywnego REM (Ruini e Mariotti), który pracował przy kampaniach reklamowych Gucci przez ostatnie cztery lata i za swój wkład w kampanię Gucci Guilty dla pań otrzymał nagrodę US FiFi za Najlepszą Kampanię Medialną w 2011 roku.
Wiodący fotografowie mody Mert & Marcus odpowiadali za reklamę w druku – bezkompromisowo zmysłowe zdjęcia, z których nasi bohaterowie patrzą na widzów z wyzwaniem w oczach.
Kampania po raz kolejny obejmie innowacyjne, skierowane do młodych ludzi media i technologie. Tak jak niezwykle popularny poprzednik, Gucci Guilty Intense mają przed sobą przyszłość medialnego fenomenu.


Główna rola męska - Chris Evans

Chris Evans jest obecnie jednym z najbardziej rozchwytywanych hollywoodzkich aktorów, pojawiającym się tak w wysokobudżetowych filmach, jak i w niezależnych produkcjach. Evan zagrał w komedii akcji Edgara Wrighta „Scott Pilgrim kontra świat” jako przeciwnik Michaela Cery. Zagra również oczekiwanym filmie akcji Joego Johnstona „Kapitan America: Pierwszy Mściciel” w roli sławnego herosa wydawnictwa Marvel Comics, żołnierza stającego się doskonałą ludzką bronią, by wspomóc Stany Zjednoczone w walce z nazistami w drugiej wojnie światowej.
Evans pojawił się niedawno w opartym na faktach dramacie sądowym „Puncture”. Niedługo będzie też można go zobaczyć w komedii Marka Myloda „What’s Your Number?” obok Anny Faris.
Wychowany w Massachusetts Evans zaczął swoją karierę aktorską w teatrze. Później przeprowadził się do Nowego Jorku, gdzie studiował w Instytucie Lee Strasberga. W 2007 roku Evans wystąpił powtórnie w roli Johnny’ego Storma, Ludzkiej Pochodni w letnim hicie „Fantastyczna Czwórka: Narodziny Srebrnego Surfera”, w którym spotkał się ponownie z resztą „Czwórki” – Jessicą Albą, Michaelem Chiklisem i Ioanem Gruffuddem.
Ostatnio mogliśmy oglądać Evansa w filmie Sylvaina White’a „The Losers” z Jeffreyem Deanem Morganem i Zoe Saldaną. Pozostałe filmy w jego dorobku to między innymi „Push” z Dakotą Fanning, „Street Kings” z Keanu Reevesem i Forestem Whitakerem, wychwalany przez krytyków „Sunshine” Danny’ego Boyle’a, „The Loss of a Teardrop Diamond”, „Cellular”, „The Perfect Score”, „Fierce People” oraz dramat romantyczny „London”. Pierwszym filmem Evansa była parodia „Not Another Teen Movie” z 2001 roku.
Frida Giannini zauważa: „Mężczyzna firmujący Gucci Guilty musiał mieć silną osobowość. Chris emanuje energią – dominuje w swoim otoczeniu. Jest w nim jednak pewna delikatność, która działa zniewalająco na kobiety”.
Evans odwzajemnia komplement: „Z Frankiem i Fridą kręcenie reklamy było jak kręcenie filmu. Są najlepsi z najlepszych, fenomenalnie utalentowani – więc praca z nimi była czystą przyjemnością”. Spytany, na czym polega urok kampanii, odpowiada: „To Gucci! Moją pierwszą słabością, kiedy zaczynałem, był garnitur od Gucciego. Uwielbiałem go. Chyba kładłem się w nim spać. Ta marka ma styl i to zaszczyt być jej częścią”.
O swojej postaci mówi: „Mam w sobie trochę z mężczyzny Gucci Guilty , chociaż on jest bardziej odjazdowy ode mnie. Frank wyobraża go sobie jako miejskiego kowboja. Jeśli zaś chodzi o aspekt winy, każdy z nas ma w sobie odrobinę nieposłuszeństwa”.


Reżyser - Frank Miller

Frank Miller to kreatywny geniusz odpowiedzialny za zauroczenie Hollywoodu ekranizacjami nowel graficznych. W swoim „Mrocznym Rycerzu” Miller zmienił narrację Batmana w kierunku mroczniejszej i głębszej psychologicznie dystopii, nie tylko inspirując serię filmowych hitów, ale stwarzając gatunek filmowy wart miliardy dolarów. W obrębie tego gatunku najbardziej zwracają uwagę prace samego Millera – jego oryginalne podejście do tematyki superherosów – „300”, oraz wizjonerskie „Sin City”. Jako współtwórca filmu „Sin City” Miller stał się nie tylko pionierem nowej estetyki, ale też jednym z najbardziej rozchwytywanych hollywoodzkich reżyserów.
Kariera Millera rozpoczęła się w latach siedemdziesiątych w amerykańskim przemyśle komiksowym, gdzie zyskał renomę, rysując i pisząc scenariusze dla postaci Marvel Comics. „Daredevil” Millera stał się podstawą dla filmu nakręconego w 2003. Miller stworzył też „Ronina”, dramat samurajski science fiction dla DC Comics. Studio Warner Bros prowadzi w tej chwili prace nad ekranizacją „Ronina”.
Po „Roninie” Miller napisał i zilustrował przełomowy komiks „Batman: Powrót Mrocznego Rycerza” (stał się on inspiracją dla filmu „Batman” z 1992), który nie tylko na nowo zdefiniował tego bohatera, ale też tchnął nowe życie w przemysł komiksowy. Miller napisał też „Batman: Year One”, który stał się podstawą dla filmu „Batman: Początek” w 2005 roku.
W 1991 roku Miller przedstawił swoje arcydzieło gatunku noir, „Sin City”, które spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem, tak krytyków, jak i czytelników. Do dzisiaj Miller napisał i zilustrował siedem nowel graficznych „Sin City” oraz współtworzył ekranizację w 2005 roku. Miller zebrał również pochwały za „300”, swoją nagradzaną nowelę graficzną opowiadająca sfabularyzowana historię bitwy pod Termopilami. Komiks stał się podstawą serii w 1998, a następnie został zekranizowany, bijąc rekordy oglądalności.
Do swoich inspiracji Miller zalicza: Mickeya Spillane’a, Raymonda Chandlera, gorące laski, szybkie samochody i facetów w długich płaszczach.
Dla Millera jest to nie tylko pierwsze zlecenie dla Gucci, ale też pierwsze zetknięcie ze światem reklamy. Frida Giannini komentuje: „Od wielu lat znam prace Franka Millera, w tym «Sin City» – kamień milowy w historii kina. Jest niezwykle utalentowany, unikatowy. Podziwiam go za jego niezwykłą kreatywność – jest prawdziwym wizjonerem. Postanowiliśmy pracować z Frankiem, ponieważ jego sztuka przemawia do młodej widowni”.
Miller wspomina: „Nigdy wcześniej nie kręciłem reklamy, więc nie wiedziałem, czego się spodziewać. Praca z Gucci okazała się jednak prawdziwą frajdą. Frida była bardzo otwarta na moje pomysły. Praca z kimś tak kreatywnym jak Frida była przyjemnością, oboje aktorzy mają niezwykłą prezencję na ekranie, a co do kręcenia w Cinecittà – myślę, że to studio zostało pobłogosławione obecnością Felliniego”.
Opisując swoje podejście do estetyki, zauważa: „Lubię tworzyć rzeczy, które mają wyraźny przekaz. Nie lubię dygresji. Jednym z powodów, dla których lubię pracę z grafiką komputerową, jest to, że mogę tworzyć bardzo proste obrazy. Często nawiązuję do starych, czarno-białych filmów, ponieważ bardzo przemawia do mnie idea 60-metrowego pokoju z jednym biurkiem i lampą”.


Ceny:
Gucci Guilty Intense Pour Homme
- woda toaletowa 50 ml / 273 PLN
- woda toaletowa 90 ml / 429 PLN



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 30-11-2011

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności