Hugo Urban Journey – kolejny w kolekcji zapach męski z rodziny HUGO

<
Gallery image
>
Hugo Urban Journey 1
<
Hugo Urban Journey 1Hugo Urban Journey 2Hugo Urban Journey 3
 
>
 
 

Hugo Parfums przedstawia kolejny rozdział swojej kampanii #YourTimeIsNow z nowym zapachem Hugo Urban Journey, który ma zachęcić milenialsów do eksplorowania miasta. W najnowszej odsłonie tej wieloaspektowej kampanii zobaczymy ambasadora zapachu Hugo - Zaca Efrona, który natchnie młodych ludzi do wykorzystywania nowych możliwości, aby mogli przeżywać swoje życie w pełni.


Od przeszło 20 lat marka Hugo wytycza drogę pokolenia, które dąży do tego, by robić wszystko na swój własny sposób. Przedstawiciele tego pokolenia wierzą, że świat stoi przed nimi otworem i trzeba korzystać z życia. Aby celebrować ich historie, marka Hugo Man zaprezentowała w 2017 roku #YourTimeIsNow  kampanię poświęconą tym, którzy wykorzystują nowe możliwości, otrzymując w zamian życie definiowane ich nadziejami i marzeniami.

Dziś Hugo Parfums zaprasza tych samych poszukiwaczy mocnych wrażeń do odkrywania zaskakujących przeżyć i poszukiwania przygody w wielkim mieście. Kampania, której twarzą jest uosabiający odkrywcę miasta Zac Efron, przypomina dzisiejszej młodzieży, że warto wzbogacać  swoje życie dzięki ekscytującym doświadczeniom, jakie ma do zaoferowania betonowa dżungla wielkiego miasta. 

"Łatwo jest przejść przez życie i pozwolić, aby toczyło się samo, ale można je zmieniać, poszukując coraz to nowych przygód. Mamy tylko jedno życie i musimy je wykorzystać jak najlepiej. Nadszedł czas, aby eksplorować to, co jest przed nami. Postaw na przygodę już dzisiaj i pozwól jej zmienić Twoje spojrzenie na życie. Twój czas nadszedł teraz. Na co jeszcze czekasz?" - Zac Efron, ambasador Hugo Man.


Hugo Urban Journey – edycja limitowana

Dzięki energetyzującym nutom głowy z himalajską moriną długolistną i nutom serca z intensywną i aromatyczną czarną herbatą, nowy zapach limitowanej edycji Hugo Urban Journey wywołuje w nas natychmiastową czujność i ciekawość. Rozpalając pasję przygody, zachęca mężczyznę, który go używa, do eksplorowania i odkrywania nowego otoczenia. W nucie głębi drewno gwajakowe wyraża męskość i pewność siebie, tworząc zrównoważony wizerunek idealnego zapachu dla milenialsów.

Symbolizując ducha przygody zapachu, flakon w kształcie piersiówki – legendarny i minimalistyczny design, który inspirował pokolenia i pozostał niezmieniony od ponad 20 lat – jest motywem ukazującym niesłabnące pragnienie eksploracji Hugo Man. Zaprojektowany w innowacyjnej betonowej technologii, przywołuje prawdziwą istotę zapachu Hugo Urban Journey. Flakon widnieje na dwóch stronach opakowania zewnętrznego, aby zachęcać użytkownika do zmiany perspektywy i odkrywania pełnego obrazu.

Każda dawka Hugo Urban Journey dodaje energii, która popycha nas do działania i mówi nam: dziś jest ten dzień. Do dzieła!

#YourTimeIsNow



Ceny:
Woda toaletowa 75 ml / 259 zł
Woda toaletowa 125 ml / 345 zł



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 25-03-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności