Joop! Homme Absolute - czarny pieprz i kadzidło w nowym męskim zapachu

<
Gallery image
>
Joop! Homme Absolute 1
<
Joop! Homme Absolute 1Joop! Homme Absolute 2Joop! Homme Absolute 3Joop! Homme Absolute 4
 
>
 
 

Zapach otwiera się korzenną nutą czarnego pieprzu. Po tej energetyzującej uwerturze wyłania się hipnotyzujący Ylang-Ylang - składnik spotykany raczej w zapachach damskich. W nucie głębi odkrywamy bardzo wyrazistą kompozycję typowo męskich nut: świeży i aromatyczny wetiwer, intensywny bób tonka oraz szczyptę drogocennego kadzidła.


Joop! Homme Absolute
Back in black

1989...
Aż trudno uwierzyć, że od premiery oryginalnego zapachu Joop! Homme minęło już trzydzieści lat!
Jego premiera była niezwykle śmiałym przedsięwzięciem w branży perfumeryjnej, gdyż po raz pierwszy zaprezentowano zapach dla mężczyzn w kolorze różowym.
W Joop! chodziło zawsze o kwestionowanie prawd oczywistych i przecieranie nowych szlaków. Mężczyzna Joop! jest nieschematyczny i wolny duchem. Nie boi się łamać zasad. Ta zuchwałość stanowi część DNA marki po dziś dzień.
Zapach Joop! Homme osiągnął wielki sukces. Po nim inne zapachy marki również wzbudzały aplauz, a każdy kolejny był bardziej zaskakujący i prowokacyjny, afirmując w mężczyźnie buntownika, kochanka i zwycięzcę. Dziś, każdego dnia sprzedaje się tysiące flakonów tego legendarnego już zapachu. 

2019...
Trzydzieści lat później Joop! rozpoczyna nowy rozdział sagi Joop! Homme. Design całkowicie odnowiono, aby nadać mu bardziej współczesny charakter. Nowy design jest czarny.
"Czarny"- powiadasz? "Czy to dla Joop nie nazbyt konwencjonalne?"
Czasy się zmieniają. Między innymi dzięki Joop! mężczyźni nie boją się już kupować różowych zapachów. Nie obawiają się akceptować swoich seksualnych potrzeb i pragnień.
Pozwalają sobie na spontaniczność, dążą do emocjonalnego zaangażowania i wzajemnego zaufania. Chcą być naprawdę sobą. Na tym właśnie polega nowy przełom Joop! Homme Absolute. Innymi słowy kolor czarny to nowy róż.


Nowy mężczyzna

Podobnie jak mężczyzna Joop! Homme, mężczyna Joop! Homme Absolute również jest urodzonym uwodzicielem. Jest na tyle pewny siebie, że opuszcza gardę. Nigdy nie traktuje siebie zbyt poważnie, wie, że humor i luz torują drogę do szczęścia. Ale ceni także bliskość, jedność i intymność. Ponieważ wierzy w siebie i realizuje własne pasje, może poskromić swoje ego, aby dzielić czas i tworzyć wspólnotę z ludźmi, których kocha.


Nowy zapach

Joop! Homme Absolute to olfaktoryczny portret mężczyzny, który z ochotą łamie zasady. Skomponowany przez mistrza perfumiarstwa Antoine’a Maisondieu (Givaudan), Joop! Homme Absolute odziedziczył po poprzedniku zaskakujący charakterystyczny rys, łącząc zdumiewająco kwiatową nutę serca ze zdecydowanie męską nutą głębi.
Zapach otwiera się korzenną nutą czarnego pieprzu. Po tej energetyzującej i pociągającej uwerturze wyłania się hipnotyzujący Ylang-Ylang – składnik spotykany raczej w zapachach damskich. Po drugiej stronie spektrum w nucie głębi odkrywamy bardzo wyrazistą kompozycję typowo męskich nut: świeży i aromatyczny wetiwer, intensywny bób tonka oraz szczyptę drogocennego kadzidła. 


Nowy styl

Ewolucji mężczyzny Joop! Homme towarzyszy metamorfoza flakonu Joop! Homme. Legendarny flakon zaprezentowano w nowej odsłonie: jego czyste, architektoniczne linie i bezpretensjonalny korek są zdecydowanie nowoczesne. Nowy kształt i czarny kolor są oznaką elegancji i wyjątkowości. Flakon przypomina nieco kałamarz, który zachęca do pisania tego nowego rozdziału!
Logo jest natomiast jasne i żółte. Wesołe i zabawne, przypomina płatki ylang-ylang, ukazując śmiałe i odważne oblicze marki.


Nowa twarz

Joop! Homme Absolute wymagał odpowiedniej twarzy. Kogoś, kto symbolizuje wartości nowej rewolucji: mężczyzny tajemniczego, eleganckiego, z poczuciem humoru, spontanicznego i godnego zaufania. Francisco Lachowski to nie tylko najprzystojniejszy i najbardziej seksowny model, lecz także influencer, obserwowany przez miliony fanów mody na całym świecie.
Francisco określa siebie samego jako oddanego męża supermodelki. Ta para uosabia to, co wyraża Joop! Homme Absolute: wolność, odwagę i nieco zuchwałości w połączeniu z głęboko zakorzenionym poczuciem zaangażowania i wspólnoty.
Razem na ekranie i w życiu – ich więź sprawia, że kampania reklamowa jest autentyczna i podkreśla ich naturalną wspólnotę. Ta jedność przenika każdy gest i każde wymieniane spojrzenie w cyklu krótkich filmów, które wyreżyserował uznany twórca  Yvan Fabing. W czterech zabawnych i zuchwałych klipach para ukazała wyrafinowaną grę uwodzenia, odkrywając się na nowo i ożywiając swoją pierwotną namiętność i tajemnicę.


Gama i ceny:
Woda perfumowana 50 ml / 189 zł
Woda perfumowana 80 ml / 235 zł
Woda perfumowana 120 ml / 315 zł

Zapach dostępny jest w wybranych perfumeriach Douglas, w drogeriach Hebe oraz tradycyjnych perfumeriach.


Zdjęcia kompozycyjne i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 06-08-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności