K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn celebrujący nową erę męskości

<
Gallery image
>
K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 1
<
K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 1K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 2K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 3K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 4K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 5K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 6K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 7K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 8K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 9K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 10K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 11K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 12K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 13K by Dolce&Gabbana - nowy zapach dla mężczyzn 14
 
>
 
 

K by Dolce&Gabbana uosabia charyzmatyczną i hojną osobowość mężczyzny. To zapach, który inspiruje i urzeka, wytyczając szlak męskiego uwodzenia. Przywołuje na myśl włoską prowincję, uścisk promieni śródziemnomorskiego słońca oraz świeży, ziemisty zapach zalesionych wzgórz Toskanii. Zapach reklamuje znany na całym świecie włoski influencer Mariano di Vaio.


Dolce&Gabbana Beauty przedstawia K by Dolce&Gabbana, nowy zapach dla mężczyzn, który celebruje nową erę męskości. Oddaje istotę mężczyzny, człowieka, który jest królem życia codziennego. Podąża swoją własną ścieżką, dbając o swą rodzinę i kochając ją ponad wszystko. Jest czarujący i nie boi się pokazać swojej witalności, pozostając w zgodzie ze swoimi korzeniami, szanując tradycję, jednocześnie przyjmując nowoczesność.


Zapach

K by Dolce&Gabbana uosabia charyzmatyczną i hojną osobowość mężczyzny. To zapach, który inspiruje i urzeka, wytyczając szlak męskiego uwodzenia. Przywołuje na myśl okolice włoskiej prowincji, ciepły uścisk promieni śródziemnomorskiego słońca oraz świeży, ziemisty zapach zalesionych wzgórz Toskanii. Wysublimowany i majestatyczny zapach śmiało tworzy żywe "crescendo" cytrusów, zapalonych ognistymi aromatami i wzmocnionych przez wyszukane i sensualne nuty drzewne. Zapach powstał przy współpracy dwóch znanych perfumiarek - Daphne Bugey i Nathalie Lorson, gdzie każda z nich wniosła elementy własnego stylu do finalnej kompozycji.


Składniki

Zapach otwiera się soczystymi cytrusami, które ożywiają zmysły: energetyczna fuzja musującej, krwawej pomarańczy i esencji sycylijskiej cytryny. Cytrusy zabarwione są świeżą porcją owców jałowca i rozgrzane bursztynowymi akcentami kojącej szałwii, zmieszane z rześkim geranium i pokrzepiającą lawendą.

Nuty te wzmocnione zostały przez przyciągającą uwagę iskrę pikantnej esencji z papryczek pimento, składnika rzadko używanego w przemyśle perfumeryjnym, który dodaje odrobinę ognia kompozycji, rozpala serce zapachu i podkreśla jego męską energię. Zapach ewoluuje ukazując bazę stworzoną z ciepłego drewna, zmysłowego cedru, który łączy się z ziemistym wetyweria, zanim ulegnie słodkiej pikantności paczuli. Magnetyczny i niewątpliwie męski zapach zarówno odzwierciedla, jak i wzmacnia wrodzącą charyzmę współczesnego króla życia.


Nuty głowy:
- krwawa pomarańcza
- sycylijska cytryna
- grejfrut
- jałowiec

Nuty serca:
- szałwia
- pimento
- geranium
- lawenda

Nuty bazy:
- paczula
- wetyweria
- cedr


Opakowanie

Wyjątkowy, tworzony przez wiele lat flakon łączy tradycję i nowoczesność. Wyciosana ze szkła, geometryczna, prosta butelka, zwieńczona została kunsztowną, misterną koroną. Każdy ręcznie wykonany korek jest unikalny, pokryty został 24-karatowym złotem i indywidualnie postarzany poprzez nakładanie patyny. Ta współczesna korona ozdobiona została niebieskimi, kulistymi kamieniami, osadzonymi poniżej wieńczącego koronę lapisu. Każdy z kamieni wieńczących kopułę różni się, dzięki procesowi odtwarzającemu ich naturalne wybarwienie.

Na flakonie ukoronowana litera K przywołuje tradycyjny symbol królewskości, połączony jednak ze śmiałą prostotą, która jest zdecydowanie nowoczesna. Flakon K by Dolce&Gabbana dzięki sile i pewności siebie z jaką został stworzony doskonale odzwierciedla charakter zapachu, podkreślając ducha nowoczesnej męskości.


Kampania reklamowa

Aby wprowadzić nowy produkt marka Dolce&Gabbana nawiązała współpracę z włoskim influencerem Mariano di Vaio. Mąż, ojciec i przedsiębiorca, Mariano jest królem swojego życia i niezaprzeczalnym potwierdzeniem wyboru jego osoby jako ucieleśnienia nowego męskiego zapachu.

By uchwycić istotę K by Dolce&Gabbana, fotograf Mariano Vivanco zdecydował się umieścić historię w sercu Włoch, malowniczej miejscowości Montepulciano i w fotogenicznych winnicach, które sięgają średniowiecznych murów.

W spocie reklamowym widzimy oszałamiająco przystojnego mężczyznę na motorze, który poprzez zalane słońcem cyprysowe aleje, średniowieczne bramy i brukowane uliczki miasta mknie w kierunku nowoczesności - pełnego energii życia codziennego - do śmiechu i objęć swoich bliskich oraz towarzystwa przyjaciół. Jest królem życia, korona
należy do niego.

Ścieżka dźwiękowa autorstwa światowej sławy kompozytora, nagrodzonego Oscarem Ennio Morricone wspaniale podkreśla pozycję współczesnego bohatera wędrującego po historycznym mieście.


#DGBeauty
#OwnYourCrown
#KbyDolceGabbana



Ceny:
K by Dolce&Gabbana, woda toaletowa 50 ml / 311 zł
K by Dolce&Gabbana, woda toaletowa 100 ml / 465 zł


Dostępność

W Polsce do końca września 2019 roku zapach dostępny jest wyłącznie w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl. Następnie zapach będzie dostępny również w perfumeriach Douglas i na www.douglas.pl.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 05-09-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności