Mercedes-Benz The Move - zapach dla pokolenia millenialsów

<
Gallery image
>
Mercedes-Benz The Move 1
<
Mercedes-Benz The Move 1Mercedes-Benz The Move 2Mercedes-Benz The Move 3Mercedes-Benz The Move 4Mercedes-Benz The Move 5Mercedes-Benz The Move 6
 
>
 
 

Mercedes-Benz - legendarna marka, która tworzy historię, przeciwstawia się trendom i wprowadza innowacje, postanowiła stworzyć zapach dla pokolenia, które wymyka się wszelkim definicjom: dla millenialsów. Zapach oparty jest na młodej, oryginalnej kompozycji fougère. Kardamon, grejpfrut i kwiaty jabłoni - to najważniejsze nuty otwierające zapach.


The Move to oda do życia. Jest to zsynchronizowana z muzyką choreograficzna opowieść o młodym mężczyźnie, który przedziera się przez miejski świat i bierze go w posiadanie. Każdy ruch, każdy krok i każdy podskok manifestuje jego życie i pragnienia. Świat się porusza. On także.

#Befree: Domaga się swojej wolności.
#Liveinthemoment: W pełni wykorzystuje każdy ruch.
#Expressyourself: Zapach wyraża jego indywidualność.


Zapach dla millenialsów: co to znaczy?

Zapomnijmy o stereotypach i uogólnieniach dotyczących millenialsów. Jeśli istniała kiedykolwiek epoka, która wyróżniałaby się sumą swoich indywidualności, to jest nią właśnie nasza. Dlatego marka Mercedes-Benz postanowiła stworzyć wielowymiarowy zapach. Taki, który każdy mężczyzna może swobodnie uczynić swoim własnym.


W centrum uwagi nazwa... The Move

Nazwa The Move była oczywistym wyborem dla tego uzależniającego zapachu, który jest równoznaczny z ruchem, płynnością i wolnością. Taki zapach wymagał bowiem nazwy, która współbrzmi z pragnieniem życia i manifestuje chęć dotrzymania tempa światu, w którym żyjemy. Ten świat jest zarazem szalony i zniewalający. Tak jak ten zapach.


W centrum uwagi... design

Marka Mercedes-Benz chciała, żeby flakon miał organiczny, prosty i czysty kształt. W żadnej mierze nie miał to być obiekt ostentacyjny. Raczej podstawowy, nieco futurystyczny. Powstał pomysł stworzenia poręcznego flakonu z korkiem zintegrowanym ze sprayem. Szybki i prosty gest aplikacji zapachu sprawia, że można po niego sięgać o każdej porze dnia i nocy. Dzięki zaokrąglonym liniom, dyskretnej gwieździe i intensywnej tonacji niebieskiej, która igra z czystością i przejrzystością, The Move staje się talizmanem, bez którego nigdy nie wyjdziesz z domu.


W centrum uwagi... zapach

Zapach The Move skomponował Dominique Ropion. Ten utalentowany mistrz perfumiarstwa traktuje każdą ze swoich kreacji jak olfaktoryczna rzeźbę. Dlatego "modelował" The Move, aby uformować go jako atrybut całego pokolenia, stworzyć osobisty zapach, który wyróżnia się spośród innych. The Move to aromatyczna kompozycja fougère pełna dynamicznych akcentów, w której kreator ułożył warstwy kwaskowatego grejpfruta, korzennych nut kardamonu i delikatnych kwiatów jabłoni.

Połączenie geranium z innowacyjną, słoną nutą morską nadaje zapachowi nowoczesny charakter, a bób tonka i balsamiczna jodła oferują wyjątkową, apetyczną i słodką nutę, w pełni obecną tu i teraz dla zmysłowego przebudzenia.


3 pytania do Dominique’a Ropiona – kreatora The Move

Jak tworzy się zapach dla millenialsów?

"Kiedy kreator pracuje nad kompozycją zapachu, nie jest świadom ewolucji różnych rzeczy, ponieważ sam podlega jej procesom. Żyję i pracuję z millenialsami. Obserwuję ich. Nie lubią zapachów zbyt ciężkich, woleliby, żeby były słodkie. Dlatego musiałem uwzględniać ich preferencje w tworzonych kompozycjach."


Aby znaleźć odpowiednią równowagę?

"Właśnie o to chodzi. I żeby włączyć to w konstruowane formy. Łatwo zrobić słodki i owocowy zapach w prostej kompozycji. Ale dokonać tego przy solidnej bazie to zupełnie inne zadanie. Trzeba wymyślić coś młodego, nowego, wspieranego przez klasyczną, solidną strukturę."


The Move... Co to jest?

"To nowy zapach Mercedes-Benz oparty na młodej, oryginalnej kompozycji fougère. Kardamon, grejpfrut i kwiaty jabłoni. To najważniejsze nuty na początku. Nuty głowy. W sercu dominuje geranium połączone z nutą morską, która nadaje zapachowi oryginalny charakter. Bób tonka wraz z balsamiczną jodłą tworzy słodką, apetyczną i bardzo aktualną nutę."


Zapach pokolenia

Myślę, że mamy tu do czynienia z osobistym zapachem, który wyraża indywidualną osobowość. To jego najważniejsza cecha. Zapach, który wyróżnia się spośród pozostałych.

Uwaga
Fougère odnosi się do zapachów skonstruowanych według następującego wzorca: lawenda w nucie głowy, kwiatowe serce z geranium, kumaryna i mech dębowy w nuciegłębi. Fougère to akord występujący powszechnie w zapachach męskich.


Ceny:
Woda toaletowa 60 ml / 247 zł
Woda toaletowa 100 ml / 310 zł

Zapach dostępny jest w perfumeriach Douglas.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 09-05-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności