Uomo Salvatore Ferragamo Signature - trzeci zapach w serii Uomo

<
Gallery image
>
Uomo Salvatore Ferragamo Signature 1
<
Uomo Salvatore Ferragamo Signature 1Uomo Salvatore Ferragamo Signature 2Uomo Salvatore Ferragamo Signature 3
 
>
 
 

Trzeci rozdział serii Uomo opowiada o Florencji w przyszłości, w której śmiały i ambitny mężczyzna zaznacza swoją silną osobowość i niepowtarzalny, ponadczasowy styl Salvatore Ferragamo. Historia tego mężczyzny i nowego zapachu rozgrywa się we Florencji w 2127 roku. Jest to data symboliczna: mija wtedy bowiem dokładnie 200 lat od podróży Salvatore Ferragamo, który przybył wówczas z Kalifornii do Toskanii, gdzie zaczął budować sukces swojej marki. W tej typowej dla marki futurystycznej wizji trzech różnych mężczyzn rywalizuje w wyścigu Ferragamo.


Na trudnym wielkomiejskim torze flakony Uomo Salvatore Ferragamo stają się wyścigowymi bolidami, podczas gdy futurystyczne światła i efekty chiaroscuro uwydatniają prędkość i szczegóły wykończenia każdego flakonu w trwałym połączeniu rzeczywistości z fantazją. Ukazany na filmie tor ma kształt logo Creations Salvatore Ferragamo, zaprojektowanego w futurystycznym stylu przez Lucia Vennę.


Zapach

Kreator: Alberto Morillas
Rodzina zapachowa: orientalno-skórzana

Alberto Morillas interpretuje tę podróż, tworząc bardziej mroczny zapach, który pozostawia po sobie intensywne i odważne, długotrwałe wrażenie. Wśród nut skórzanych, nawiązujących do florenckiej tradycji, wyłania się nowy seksowny akord kawy i bobu tonka o mrocznym charakterze. Uomo Salvatore Ferragamo Signature otwiera się rozedrganą świeżością włoskich owoców cytrusowych, przywodzących na myśl dzikie kalabryjskie krajobrazy. Esencje grejpfruta i mandarynki są elektryzowane poprzez dynamiczny aromat różowego pieprzu. W sercu kompozycji wyłania się drzewna elegancja, którą określa wyrafinowany cyprys oraz ognisty kardamon i cynamon. Głębokie i ciemne nuty bobu tonka, kawy, paczuli i skóry mieszają się w nucie głębi. Dzięki nim akcent końcowy wyraża kwintesencję włoskiej męskości.


Nuty głowy:
Esencja grejpfruta
Esencja mandarynki
Esencja różowego pieprzu

Nuty serca:
Esencja cyprysa
Esencja zielonego kardamonu
Esencja cynamonu

Nuty głębi:
Absolut bobu tonka
Palona kawa
Paczula
Skóra


Design

Legendarny flakon Uomo Salvatore Ferragamo ma wyrafinowaną, matowoczarną powłokę, która przywołuje ponadczasową elegancję smokingu Salvatore Ferragamo. Na obu bokach flakonu wygrawerowano w szkle historyczne logo Ferragamo zaprojektowane w 1930 roku przez futurystycznego malarza Lucia Vennę. Przypomina ono o więzi, jaka zawsze łączyła markę ze sztuką.


Gama i ceny:
Woda perfumowana 30 ml / 229 zł
Woda perfumowana 50 ml / 310 zł
Woda perfumowana 100 ml / 430 zł

Zapach jest dostępny w perfumeriach Sephora.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 25-09-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności