Zapachowe "Must have" na jesień dla facetów

<
Gallery image
>
Zapachowe "Must have" na jesień dla facetów 1
<
Zapachowe "Must have" na jesień dla facetów 1Zapachowe "Must have" na jesień dla facetów 2Zapachowe "Must have" na jesień dla facetów 3Zapachowe "Must have" na jesień dla facetów 4Zapachowe "Must have" na jesień dla facetów 5
 
>
 
 

Jesień, to pora by zacząć używać zapachów, które są ciepłe, otulające, niczym męski szal na jesienną słotę czy mroźną zimę. My mężczyźni lubimy tę porę roku, bo lubimy także wyraziste zapachy, z którymi się utożsamiamy. "Ale pan pięknie pachnie" - słyszymy w biurze... "Tak to mój ulubiony zapach" - odpowiadam. A jaki będzie Twój ulubiony tej jesieni?


Tej jesieni przedstawiam Wam cztery zapachy, które moim zdaniem są "Must have" tego sezonu, i warto je mieć by pachnieć... Pachnieć na jesienno-zimową nutę...!


Trussardi Riflesso Street of Milano - woda toaletowa

Zapach ukazuje drogę odkrywania nowoczesności poprzez elementy własnego dziedzictwa. Został stworzony dla mężczyzny, który nie spoczywa na laurach, lecz zamienia ruch i prędkość w pozytywną energię. Nie przypadkiem Trussardi Parfums wprowadza kolekcjonerską wersję tego udanego zapachu, inspirowanego kultowym motocyklem Mv Augusta Brutale 800 - bohaterem oszałamiającej reklamy z eleganckim motocyklistą, który w niezapomnianą madiolańską noc mknie na swoim motorze, przemieszczając się z Palazzo Trussardi na plac Piazza Duomo przez Arco della Pace i wąskie uliczki dzielnicy Brera.  

Trussardi Riflesso symbolizuje duszę mężczyzny hołdującego wartościom opartym na słowach, uczuciach, nowoczesności, tradycji, rodzinie, pracy. Mężczyzny, który w wyrafinowany sposób pojmuje życie, co określa jego swobodną elegancję i naturalną postawę. Streets of Milano oddaje hołd jego pasji do motocykli i wyraża miłość do miasta, które na całym świecie uznawane jest za symbol mody, elegancji i nowoczesności.

Trussardi Riflesso należy do rodziny orientalno-drzewnej, która opisuje świat męskich zapachów łączących w sobie aktywne elementy sportowe z wyrafinowanymi akcentami naturalnej elegancji.

Nuty zapachowe:

Nuty głowy: bergamotka, różowy grejpfrut, zielone jabłko
Nuty serca: geranium, liście fiołka, kwiaty lawendy
Nuty bazy: włoska skóra, esencja wetiweru, bób tonka

Cena: 100 ml / 409 zł


Uomo Salvatore Ferragamo Signature - trzeci zapach w serii Uomo

Trzeci rozdział serii Uomo opowiada o Florencji w przyszłości, w której śmiały i ambitny mężczyzna zaznacza swoją silną osobowość i niepowtarzalny, ponadczasowy styl Salvatore Ferragamo. Historia tego mężczyzny i nowego zapachu rozgrywa się we Florencji w 2127 roku. Jest to data symboliczna: mija wtedy bowiem dokładnie 200 lat od podróży Salvatore Ferragamo, który przybył wówczas z Kalifornii do Toskanii, gdzie zaczął budować sukces swojej marki. W tej typowej dla marki futurystycznej wizji trzech różnych mężczyzn rywalizuje w wyścigu Ferragamo.


Na trudnym wielkomiejskim torze flakony Uomo Salvatore Ferragamo stają się wyścigowymi bolidami, podczas gdy futurystyczne światła i efekty chiaroscuro uwydatniają prędkość i szczegóły wykończenia każdego flakonu w trwałym połączeniu rzeczywistości z fantazją. Ukazany na filmie tor ma kształt logo Creations Salvatore Ferragamo, zaprojektowanego w futurystycznym stylu przez Lucia Vennę.


Zapach

Kreator: Alberto Morillas
Rodzina zapachowa: orientalno-skórzana

Alberto Morillas interpretuje tę podróż, tworząc bardziej mroczny zapach, który pozostawia po sobie intensywne i odważne, długotrwałe wrażenie. Wśród nut skórzanych, nawiązujących do florenckiej tradycji, wyłania się nowy seksowny akord kawy i bobu tonka o mrocznym charakterze. Uomo Salvatore Ferragamo Signature otwiera się rozedrganą świeżością włoskich owoców cytrusowych, przywodzących na myśl dzikie kalabryjskie krajobrazy. Esencje grejpfruta i mandarynki są elektryzowane poprzez dynamiczny aromat różowego pieprzu. W sercu kompozycji wyłania się drzewna elegancja, którą określa wyrafinowany cyprys oraz ognisty kardamon i cynamon. Głębokie i ciemne nuty bobu tonka, kawy, paczuli i skóry mieszają się w nucie głębi. Dzięki nim akcent końcowy wyraża kwintesencję włoskiej męskości.


Nuty głowy:
Esencja grejpfruta
Esencja mandarynki
Esencja różowego pieprzu

Nuty serca:
Esencja cyprysa
Esencja zielonego kardamonu
Esencja cynamonu

Nuty głębi:
Absolut bobu tonka
Palona kawa
Paczula
Skóra


Design

Legendarny flakon Uomo Salvatore Ferragamo ma wyrafinowaną, matowoczarną powłokę, która przywołuje ponadczasową elegancję smokingu Salvatore Ferragamo. Na obu bokach flakonu wygrawerowano w szkle historyczne logo Ferragamo zaprojektowane w 1930 roku przez futurystycznego malarza Lucia Vennę. Przypomina ono o więzi, jaka zawsze łączyła markę ze sztuką.


Gama i ceny:
Woda perfumowana 30 ml / 229 zł
Woda perfumowana 50 ml / 310 zł
Woda perfumowana 100 ml / 430 zł

Zapach jest dostępny w perfumeriach Sephora.


Boss The Scent Private Accord - zapach jak afrodyzjak

Dwa nowe uzależniające zapachy-afrodyzjaki. Ich oryginalne kompozycje uległy modyfikacjom, by zyskać moc afrodyzjaków: Boss The Scent Private Accord For Him i For Her skonstruowano na bazie ponętnego absolutu kakao. W męskiej wersji zapachu znajduje się jeszcze aromat mokka i imbir, a w damskim mandarynka, kwiat osmanthusa i palony bób tonka.


Potęgując cielesną jakość tajemniczego absolutu kakao, kreator zapachu męskiego - Bruno Jovanovic natchnął Boss The Scent Private Accord For Him wyrafinowanym aromatem mokka. Dzięki połączeniu z wykwintnymi nutami imbiru i egzotycznych owoców maninka, zapach uwodzi zmysły. Cenny, ciemny bursztynowy płyn zamknięty został we flakonie wykończonym brązowym metalicznym korkiem.

Skomponowany przez Louise Turner, zapach Boss The Scent Private Accord For Her zawiera nuty słodkiej mandarynki i urzekającego kwiatu osmanthusa, które wzbogacają nieodparty urok i mroczny czar absolutu kakao i zmysłowego palonego bobu tonka. Zapach wspaniale prezentuje się w szklanym flakonie z eleganckim bursztynowym gradientem.


Boss Parfums prezentuje kolejny rozdział w historii uwodzenia: nowa kampania Boss The Scent zgłębia fenomen uwodzenia w erze cyfrowej oraz transcendentalną moc zapachu. Czy naprawdę można stworzyć więź z kimś, kogo nigdy nie spotkaliśmy? Czy można poczuć bliskość innej osoby, nie znając jej w realnym życiu? Choć żyjemy w wirtualnym świecie, w którym spotykamy się, rozmawiamy i nawiązujemy relacje, siedząc przed ekranem, to ta forma kontaktu nie jest w stanie dać nam nic więcej. Tylko w prawdziwym życiu zmysły mogą się ze sobą splatać. Widok. Dźwięk. Dotyk. Zmysł powonienia.

Prawdą jest, że nic nie może konkurować z chemią, jaka powstaje w realnym życiu. Nie możemy dłużej tkwić przed ekranami. Musimy się od nich oderwać i podjąć działania zgodne z naszymi impulsami.


Dziedzictwo uwodzenia

Marka Boss Parfums wylansowała swoją definicję uwodzenia w 2015 roku, wprowadzając na rynek Boss The Scent. W swojej najbardziej autentycznej formie uwodzenie jest spotkaniem dwukierunkowym. Podróż rozpoczyna się od prostego aktu zbliżania się. Ale to intensywność zapachu wywołuje wzajemne przyciąganie. Kontynuując tę opowieść, nowa kampania Boss Parfums ilustruje transcendentalną moc Boss The Scent: zapach sprawia, że przekraczamy granice, rozpalając nasze najgłębsze pragnienie połączenia się w realnym świecie.


Nowa kampania reklamowa

W kampanii reklamowej udział biorą nowi utalentowani ambasadorowie: aktor Jamie Dornan i modelka Brigit Kos. W filmie wyreżyserowanym przez Drake’a Doremusa para ta wcieliła się w role mężczyzny i kobiety Boss, ukazując, jak doświadczają spotęgowanej zmysłowości. Poruszeni siłą Boss The Scent, bohaterowie rozpoczynają swoje spotkanie w maskach VR. Pomimo tej bariery dochodzi między nimi do połączenia. Narasta chemia. Ułatwiając im przejście z jednego świata do drugiego, Boss The Scent działa niczym pomost między światem wirtualnym a rzeczywistym. Gdy ich zmysły się splatają, oboje zbliżają się do siebie, aż uświadomią sobie, że muszą się oderwać od rzeczywistości wirtualnej, aby połączyć się w realu. W ramach nowego rozdziału kampania cyfrowa, która rozegra się na wielu platformach, zachęci konsumentów, aby oderwali się od ekranów, by odzyskać kontakt ze swoimi zmysłami. Przeżyją wówczas niezapomniane wrażenia, które łączą świat wirtualny z realnym.


Cena:
Boss The Scent Private Accord For Him, woda toaletowa 100 ml / 425 zł


Guerlain L'Homme Ideal L'Intense - nowa odsłona zapachu z chilli i nutami dymnymi

Migdał, użyty po raz pierwszy w zapachu męskim przez markę Guerlain, stanowi olfaktoryczny atrybut L'Homme Idéal. Niepokojący i tajemniczy - zaprzecza regułom, aby ukazywać unikatowy charakter każdego z trzech zapachów obecnych do tej pory w kolekcji. Teraz dołącza do niej czwarty - Eau de Parfum Intense z chilli i nutami dymnymi.


Guerlain L'Homme Ideal Intense to nowa wod perfumowana - Magnetyczna, porywająca i ognista!

W 2018 roku L’Homme Idéal zdejmuje maskę, aby ukazać swoją supermoc.


Ultraintensywna męskość

Nic i nikt nie jest w stanie mu się oprzeć. Jest mężczyzną o wielu obliczach. Naturalnym i eleganckim, wysportowanym, kulturalnym i obytym, wrażliwym i silnym – w równej mierze. Mężczyzna Guerlain emanuje nowoczesną męskością. Żyje intensywnie i jest w nieustannym ruchu. Dowcipny, czarujący i charyzmatyczny – ulega swoim pragnieniom. Jego zapach odzwierciedla jego osobowość: zmysłową, tajemniczą i dynamiczną.


Zapach ujawnia swoją supermoc

Guerlain kontynuuje historię o zapachu ukazanym z męskiej perspektywy. Mistrz perfumiarstwa - Thierry Wasser i kreratorka perfum Delphine Jelk wyruszają na poszukiwanie wcielenia współczesnego męzczyzny. Docierają jeszcze dalej dzięki intensywnej i seksownej aurze.

Ogniste chilli rozwija swoją moc i zdumiewający magnetyzm. Chilli - najbardziej pikantna przyprawa, ukazuje swoje pełne oblicze z wszechogarniającą intensywnością. Nuty dymne łączą się z akordami skóry i paczuli, tworząc nową wersję zapachu. Tynktura wanilii - główny składnik wody perfumowanej i specjalność domu Guerlain, podkreśla korzenno-drzewno-orientalną kompozycję intensywną elegancją.


Na czym polega sekret nieodpartego czaru?

Migdał, użyty po raz pierwszy w zapachu męskim przez markę Guerlain, stanowi olfaktoryczny atrybut L'homme Idéal. Niepokojący i tajemniczy - zaprzecza regułom, aby ukazywać unikatowy charakter każdego zapachu kolekcji.


Supertajemnicze opakowanie

Przybierając luksusowy, rozłożysty i prosty kształt, flakon L'Homme Idéal Intense przejmuje kody swoich poprzedników. Jego elegancka sylwetka ma mocno zarysowane ramiona i solidny giloszowy korek. Flakon powleczono tajemniczym czarnym lakierem. Błyszczące żółte wykończenia etykiety stanowią młodzieńczy, zabawny i żartobliwy akcent tego nowoczesnego opakowania.


Ceny:
Woda perfumowana 50 ml / 368 zł
Woda perfumowana 100 ml / 508 zł


 


Zdjęcia i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 04-10-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności