Gillette Bond Moments - maszynka Fusion ProGlide z technologią FlexBall™

<
Gallery image
>
Gillette Bond Moments 1
<
Gillette Bond Moments 1Gillette Bond Moments 2
 
>
 
 

Trwająca od 1 października 2015 r. kampania marki Gillette - Bond Moments została zainspirowana postacią twórcy i autora Jamesa Bonda, Iana Fleminga, którego dobitny i poetycki język stanowi grunt dla koncepcji kampanii. Jego wypowiedzi, opisujące niepowtarzalne Bond Moments, towarzyszą kampanii promocyjnej w telewizji, w prasie, internecie oraz w sklepach stacjonarnych.


"Spectre", 24. przygoda Jamesa Bonda, wyprodukowana przez Albert R. Broccoli’s EON Productions, Goldwyn-Mayer Studios oraz Sony Pictures Entertainment, miała premierę w polskich kinach 6 listopada.

Marka Gillette zawiązała współpracę z Janie Temime, nagrodzoną projektantką kostiumów do filmów "Skyfall" i "Spectre", by doradzić każdemu mężczyźnie jak uzyskać nienaganny wygląd i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia jego własnych Bond Moments.

"Zupełnie jak Bond, mężczyźni wyglądają i czują się najlepiej, kiedy są odpowiednio przygotowani na każdą sytuację", powiedział John Mang, globalny wiceprezes Gillette. "Podejmując współpracę ze "Spectre", Jany Temime i The Fleming Estate, marka Gillette promuje precyzyjne narzędzia, umiejętności oraz sztukę przygotowania, których potrzebują mężczyźni, aby móc stawić czoła codziennym chwilom Bonda".

Aby uczcić współpracę, specjalne opakowanie podarunkowe Spectre zawierające maszynki Gillette Fusion ProGlide z innowacyjną technologią FlexBall są dostępne w sklepach od początku listopada 2015 r.

Jest to idealny prezent dla mężczyzn, który uczyni golenie niepowtarzalnie precyzyjnym.


Gillette Fusion ProGlide z technologią FlexBall™

Marka Gillette, od lat wprowadza ciągłe innowacje dążąc do nieustannej poprawy jakości swoich produktów najlepszych dla mężczyzny. Teraz dodatkowo zadaje pytanie: dlaczego mężczyźni za każdym razem, muszą marszczyć nos i naciągać skórę podczas golenia? Odpowiedzią na to, jest nowa, innowacyjna maszynka – Gillette Fusion ProGlide z technologią FlexBall™, której „twarzą” został oficjalny ambasador marki – Robert Lewandowski.

Maszynka Gillette Fusion ProGlide z technologią FlexBall™ debiutuje z ruchomą rączką, która obraca się i dostosowuje do kształtów twarzy mężczyzny podczas golenia, ostrza pozostają zaś niezmiennie proste i cienkie. To rozwiązanie przynosi zupełnie inny wymiar golenia, umożliwiając ostrzom poruszanie się po konturach twarzy i zapewniając maksymalny kontakt ze skórą.

Technologia FlexBall opiera się na innowacji, którą została wprowadzona przez markę Gillette w 1977 roku – przy pierwszej golarce z ruchomą głowicą. Choć głowica ta poruszała się tylko w dwóch wymiarach, rozwiązanie to stało się standardem dla wszystkich maszynek Gillette. Dziś technologia FlexBall dodaje trzeci, kluczowy wymiar, dzięki czemu maszynka dostosuje się do twarzy każdego mężczyzny. Rezultatem jest większy zakres ruchu i lepsza styczność ze skórą, niż we wcześniejszych produktach Fusion, co pozwala dotrzeć do włosów, które rosną na zaokrągleniach policzków oraz w trudnych miejscach pod brodą. Koniec z głupimi minami i grymasami przed lustrem – od dziś mężczyźni nie muszą dostosowywać kształtu twarzy, aby utrzymać kontakt między ostrzami a skórą.


Najważniejsze właściwości nowej maszynki Gillette Fusion ProGlide z technologią FlexBall Technology:

- Nowa konstrukcja rączki, która zapewnia głowicy pełniejszy zakres ruchu, dopasowuje się do kształtów twarzy, zapewnia optymalny kontakt ze skórą* i usuwa praktycznie każdy włosek
- Bardziej ergonomiczny uchwyt dla precyzyjnej kontroli, z kojącymi mikrodrganiami, który gwarantuje komfort i idealny poślizg maszynki podczas golenia.
- Do nowej rączki pasują te same, niezawodne ostrza: precyzyjnie skonstruowany układ 5 opracowanych na nowo ostrzy, o cienkich i ostrych krawędziach,  zmniejsza uczucie szarpania i ciągnięcia
- Szczegóły zapewniające komfort i sprawność takie jak pasek nawilżający, który umożliwia gładki ruch maszynki po skórze nawet przy kolejnych ruchach, oraz stabilizator ostrzy utrzymujący optymalną odległość między ostrzami.

Ponad sto lat po tym, jak w roku 1901 King C. Gillette wprowadził na rynek pierwszą bezpieczną maszynkę do golenia, Gillette rewolucjonizuje sposób golenia na świecie, łącząc najnowocześniejsze rozwiązania inżynieryjne z precyzyjnym procesem produkcyjnym. Fusion ProGlide z technologią FlexBall to kolejny krok w tej długiej historii. Jak mawiał King Gillette "przestaniemy je robić, gdy już nie będziemy w stanie ich ulepszyć".


Cena: 69,99 PLN



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 19-11-2015

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności