Amanda Seyfried twarzą zapachów Very Irrésistible Givenchy

Nieodparty urok wesołej i jednocześnie enigmatycznej młodej kobiety... W oczach Givenchy jest wcieleniem idealnego piękna. Jej uroda iskrzy, zachwyca i jest pełna życia. Przebija się przez wszelkie maski, i ujawnia na rozmaite sposoby. Jest nie tylko piękna – jest także spontaniczna, świeża i promienna. Bezsprzecznie nowoczesna, ujmująco naturalna, o wrodzonej elegancji. Zniewalająca... Jak określić wizerunek kobiety, która jest "irrésistible” – której nie sposób się oprzeć? Hubert de Givenchy zastanawiał się co sprawia, że jedną kobietę zapamiętujemy, a o drugiej zapominamy... Amanda Seyfired emanuje naturalną kobiecością, i to właśnie robi całą różnicę. Ma w sobie ten wdzięk, któremu nie można nie ulec... A teraz właśnie została nową twarzą Very Irrésistible.


Ponadczasowy styl damsko-męski sportretował fotograf Glen Luchford, natomiast autorem filmu promującego zapach Very Irrésistible został francuski kinematograf Cédrik Klapisch, reżyser takich filmów jak "Smak życia” czy "Niebo nad Paryżem”.


Paryż, światło dzienne, wnętrze. Kawiarnia przy bulwarze Saint-Germain-des- Près z kanapami z czerwonej skóry i lampami w stylu art deco. Panuje gwar.W drzwiach pojawia się kobieca sylwetka. Jest oszałamiająco szykowna. Jej twarz zasłania czarny kapelusz. Natychmiast przyciąga wzrok wszystkich dookoła.Magia chwili zatrzymanej w czasie… Rozmowy cichną i wszyscy nieruchomieją. Wszystkie głowy odwracają się w kierunku tego żywego uosobienia elegancji haute couture. Każdy pragnie dowiedzieć się, jak ma na imię. A ona przemierza przez salę i siada przy stoliku. Zdejmuje kapelusz. Blond loki opadają kaskadą na jej plecy,rzuca spojrzenie typowe wyłącznie dla niej – niezmiernie zmysłowe i jednocześnie figlarne, zniewalające i nieuchwytne... Amanda Seyried jest tu i... nie można jej się oprzeć.


Very Irrésistible 2003 - 2013 - dziesięciolecie współczesnego klasyka

W 2003 udało się zmyślnie połączyć francuską elegancję z amerykańskim glamour - tak oto powstał niezrównany zapach: Very Irrésistible. Unikatowa kreacja, odzwierciedlenie legendarnej przyjaźni, która odegrała wyjątkową rolę w historii Domu Mody Givenchy: między Audrey Hepburn i Hubertem de Givenchy.
"Otworzyła mi drzwi do Ameryki”, wyznał projektant. Jej zawadiacki wdzięk plus jego arystokratyczny styl… Very Irrésistible w pełni uosabia wyrafinowanie tej niezwykłej pary. Very Irrésistible, wielki klasyk wśród zapachów Givenchy, właśnie obchodzi dziesięciolecie.


Dekada Very Irrésistible

Dziesięć lat i trzy całkiem różne, acz jednakowo odważne style, w których luksus i francuska elegancja miesza się z zuchwałością i amerykańską spontanicznością.Wystarczyła jedna dekada, by Very Irrésistible ustanowił swoisty standard w perfumiarstwie i podbił serca kobiet na całym świecie.
Emanująca naturalnym blaskiem, piękna Liv Tyler przez niemal dziesięć lat niezwykle naturalnie i entuzjastycznie wcielała się w zniewalającą kobietę, pod okiem największych fotografów: JeanBaptiste Mondino, Mario Testino oraz Inez i Vinoodh. Trzech mistrzów wielkich zapachów: Dominique Ropion, Sophie Labbé i Carlos Benaim połączyli swoje talenty, aby zinterpretować
najbardziej symboliczny z kwiatów: różę.


Przyjrzyjmy się bliżej trzem głównym kontrapunktom sagi Very Irrésistible Givenchy


2003 Very Irrésistible Woda Toaletowa

Zaskakująca, oszałamiająca i spontaniczna. Pierwszy z kwiatowych zapachów. Very Irrésistible interpretuje na nowo pojęcie wolności.
Woda Toaletowa zaznacza początek nowego gatunku, w niezwykle stylowy sposób.
Na nuty serca składają się rozmaite gatunki róży (35 procent). Niewyobrażalny luksus.
I wtedy następuje zwrot akcji. Pojawia się zuchwała oryginalność: aromatyczny akord anyżu i werbeny orzeźwia różane nuty, oraz akcentuje ich boską zmysłowość niewyobrażalną świeżością.


2005 Very Irrésistible Woda perfumowana

Wybitnie szykowna paczula nadaje tej drugiej edycji niezmiernej głębi.
Charakterystyczne drzewne nuty tego składnika sprawiają, że wszechobecny bukiet róży i anyżu wkracza w nowy wymiar. Ów magiczny kontrast między świetlistym a „ciemniejszym” akordem doskonale odzwierciedla zmysłową kobiecość zapachu.


2011 Very Irrésistible L’Intense

Mięsista i soczysta śliwka to kolejny smakowity dodatek do grającej pierwsze skrzypce róży.
Zapach obezwładnia swoim bogactwem i asertywną zmysłowością.
Cecha charakterystyczna zapachu to wytworny szyk paczuli (niczym elegancja sukni haute couture), spleciony z jedwabistą woalką białego piżma. Intrygujące.


Flakon

Podobnie jak w sukni haute couture, sekret tkwi w ruchu. Odważny pomysł z 2003 roku dziesięć lat później jest już legendą. Zaprojektowany pod kierownictwem artystycznym Pablo Reinoso, flakon nie jest ani konwencjonalny ani sztampowy. Nie został "zamrożony w czasie”. Emanuje z niego blask i życie.Spiralny ruch przekształca szklaną sylwetkę w niezwykłą formę, na której nieskończenie tańczy światło, załamując się na jej powierzchni i krawędziach.

Reinterpretacja, która zachowuje osobowość flakonu… Cała różnica polega na szczegółach.Nowy "dress code” flakonu jest bardziej jednolity i świetlisty. Jaskrawy róż dla wody toaletowej Very Irrésistible, ciemny fiolet dla wody toaletowej oraz głęboka śliwka dla Very Irrésistible L’Intense… Cieniowana gra kolorów na szkle daje nowoczesny efekt.

To nie jedyna zmiana. Nowy, lśniący i transparentny korek oraz jaśniejszy napis i bardziej graficzny styl. Te subtelne przemiany tylko sprawiają, że flakony Very Irrésistible prezentują się jeszcze wspanialej…


Ceny zapachów Very Irrésistible Givenchy:

Very Irrésistible woda toaletowa 30 ml / 221 PLN
Very Irrésistible woda toaletowa 50 ml / 310 PLN
Very Irrésistible woda perfumowana 30 ml / 251 PLN
Very Irrésistible woda perfumowana 50 ml / 357 PLN
Very Irrésistible dezodorant 100 ml / 132 PLN
Very Irrésistible L’Intense woda perfumowana 30 ml / 268 PLN



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności