"The Burberry Festive" - świąteczna kampania Burberry

Przed świętami Bożego Narodzenia wiele marek kosmetycznych i modowych przedstawia man swoje propozycje. Do takich należy również dom mody Burberry, który zaprezentował nam magiczny świat upominków w kampanii "The Burberry Festive". Christopher Bailey, dyrektor kreatywny Burberry, a zarazem dyrektor generalny brytyjskiej marki do udziału w kampanii zaprosił same gwiazdy, m.in.: Naomi Campbell, Rosie Huntington-Whiteley, Romeo Beckhama i Jamesa Baya.


Kampania Burberry została zainspirowana kultowym filmem "Billy Elliot", który opowiada historię 11 letniego chłopca wychowującego się w górniczej rodziny. Młody Billy marzy wbrew otoczeniu, by zostać tancerzem Królewskiej Akademii Tańca stąd też bohaterowie kampanii w tanecznych pozach prezentują kultowe projekty brytyjskiej marki będące zarówno świątecznymi propozycjami Burberry m.in.: klasyczne trencze, szaliki w kultową kratkę, eleganckie garnitury oraz połyskujące, szykowne sukienki. Projektant uczcił w ten sposób 15. urodziny powstania filmu "Billy Elliot".

Świątecznej kampanii autorstwa mistrza fotografii mody Mario Testino towarzyszy również spot reklamowy utrzymany w podobnym tanecznym klimacie. W filmie pojawili się modelki, aktorki oraz muzycy - Sir Elton John, Julie Walters, Romeo Beckham, James Bay, George Ezra, Michelle Dockery, James Corden, Naomi Campbell oraz Rosie Huntington-Whiteley. Podkład muzyczny spotu reklamowego to utwór "Cosmic Dancer" T. Rex.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto