Burberry - kampania okularów przeciwsłonecznych wiosna/lato 2012

Najnowsza kampania okularów Burberry z kolekcji wiosna/lato 2012 promowana jest przez wschodzące gwiazdy brytyjskiej sceny One Night Only, Life in Film, The Daydream Club i Marikę Hackman. Co tydzień w kwietniu będziemy mogli zobaczyć nowy teledysk w wykonaniu tych gwiazd, jak rownież utwory te będą dostępne do pobrania z iTunes. Trasa koncertowa rozpocznie się 3 i 4 maja w Paryżu, Mediolanie, Nowym Jorku i Sydney.

Pierwszy tydzień kwietnia należy do One Night Only i utworu "Long Time Coming".

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności