Burberry - kampania wiosna-lato 2016

Choć słynie z umiłowania klasyki i ponadczasowych form, marka Burberry w najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2016 udowadnia, że idzie z duchem czasu i nie obce jej nowe technologie. Najpierw Christopher Bailey - dyrektor kreatywny marki - wprowadził w londyńskim butiku interaktywne reklamy, a teraz przy pomocy jednego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych Snapchata, powstała jedna z odważniejszych kampanii marki.


Na zdjęciach pojawiają się wschodzące gwiazdy modelingu, Ruth Bell, twarz marek Saint Laurent Paris i Alexander McQueen, oraz jej siostra bliźniaczka May, Misha Hart, Bella Yentob, Ben Gregory, Eliza Fairbanks, Hayett McCarthy, Liam Gardner, Louie Johnson, Sol Goss, syn Pierce'a Brosnana - Dylan Brosnan. Łącznie – 11 najgorętszych nazwisk modelingu.

Efektem sesji jest seria bardzo rozświetlonych, studyjnych zdjęć. Cała uwaga jest na nich skierowana dodatkach i kultowych trenczach Burberry, ponieważ poza nimi, modele nie ma ją na sobie nic więcej. W ramach kampanii powstało 40 zdjęć, i będą one stopniowo prezentowane.

Autorem kampanii jest Mario Testino.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto