Carolina Herrera Bad Boy - zapach dla niegrzecznego buntownika

Carolina Herrera rozpoczyna nową przygodę z fascynującym zapachem Bad Boy, który wnosi do naszych czasów mit wiecznego buntownika. Bad Boy to mężczyzna, który ma odwagę łamać zasady i podążać własną drogą. W charakterze tej nowej ikony buntu leży dualizm: Bad Boy jest silny i wrażliwy, władczy i empatyczny, heroiczny i bezbronny. Jego odwaga polega na umiejętności wyrażania uczuć i dzielenia się nimi. Zapach Bad Boy to apoteoza buntownika, który walczy o swoje zasady i zachowuje wierność swojej tożsamości. Hasło "I’s so good to be bad" ("Dobrze być niegrzecznym/niepokornym") streszcza przesłanie tego nowego produktu.


Wejdź do świata niegrzecznego chłopca i odkryj w sobie buntownicze oblicze: łam zasady i uderzaj niczym piorun

Symbolem Bad Boya jest piorun, który wyraża jego heroizm i siłę i staje się alegorią jego osobowości. Jest nieprzewidywalny, niezwykły, pociągający i fascynujący. Bad Boy uwodzi i urzeka tak błyskawicznie i precyzyjnie jak piorun.

Carolina Herrera de Báez, dyrektor kreatywna zapachów marki Carolina Herrera, podjęła współpracę z kreatorami zapachów Quentinem Bischem i Louise Turner, aby uczestniczyć w procesie twórczym zmierzającym do stworzenia tego zadziwiającego aromatu. Ten kreatywny duet stworzył wspaniałe perfumy o intensywnych i energetyzujących nutach.

Bad Boy to orientalno-aromatyczny zapach, w którym przeciwieństwa przyciągają się nawzajem: świetliste aromaty szałwii, zielonej bergamotki i pieprzu łączą się ze zmysłową ciemną wonią bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego . Bad Boy wyraża – w przemyślny sposób – światła i cienie natury współczesnego mężczyzny.

Koncepcja i konstrukcja flakonu w kształcie pioruna były prawdziwym wyzwaniem technologicznym. Jego śmiała i frapująca estetyka łączy w sobie wszystkie cechy Bad Boya. Piorun ma wyrafinowany i tajemniczy odcień ciemnoniebieski i jest mocno osadzony na złotym postumencie.

Kampania reklamowa nawiązuje do archetypu buntownika, jakim jest Bad Boy. Ukazuje impulsywną postać, która łączy w sobie energię i moc. Fascynacja, jaką wzbudza Bad Boy, jest wszechogarniająca. Kiedy Bad Boy idzie ulicami Nowego Jorku, pozostawia za sobą odmieniony świat. Idąc, nadaje nowy kształt miastu i wzbudza magnetyzm, któremu nikt nie może się oprzeć. Przyciąga wszystkie spojrzenia, nie pozostaje niezauważony. Emanuje światłem elektrycznym, które czyni go wyjątkowym.

Twórcami ekscytującej kampanii reklamowej Bad Boy są dwaj artyści: Santiago i Mauricio. W rolę głównego bohaterem wcielił się brytyjski aktor Ed Skrein. Skrein jest jednym z najbardziej obiecujących aktorów swego pokolenia Ten kreatywny i wielowymiarowy artysta ma na swoim koncie pracę reżyserską. Rozpoczął karierę jako muzyk i rzucił na kolana Nowy Jork.

W spocie pojawia się też Karlie Kloss, która jest twarzą Good Girl. Ścieżka dźwiękowa filmu to przekorna, nowa wersja utworu Baby Did a Bad Bad Thing Chrisa Isaaka. Twórcą zdjęć reklamowych jest Billy Kidd, który stworzył niezwykle sugestywne obrazy.


Bad Boy – wyrafinowany aromat dla mężczyzny-buntownika, który afirmuje nową męskość

Carolina Herrera wprowadza na rynek nowy innowacyjny męski zapach: wodę toaletową Bad Boy. Wyrafinowany zapach o wielkiej mocy wyrazu dla wyjątkowych i zuchwałych mężczyzn, którzy śmiało manifestują wszystkie aspekty współczesnej męskości.

Bad Boy afirmuje nową męskość: wielowymiarową i zaskakującą. Mężczyzn cechuje czysty dualizm: są silni i wrażliwi, władczy i empatyczni, heroiczni i bezbronni. Bad Boy to hołd złożony silnym mężczyznom, którzy mają odwagę podążać własną drogą i nie boją się wyrażać swoich uczuć ani nimi dzielić. 

"Od jakiegoś czasu myślałam o tym projekcie: chciałam zaprojektować zapach, który uchwyci i odzwierciedli nową męskość. Chodziło mi o to, by stworzyć wspaniały zapach oparty na przełomowej formule, zbudowany na bogactwie kontrastujących składników. Musiał być skryty w imponującym flakonie, który stanowi kultowy symbol. Z kolei reklama miała być nie tylko kreatywna, lecz także zaangażowana" – mówi Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywna zapachów marki Carolina Herrera. Ducha tego produktu wyraża słynny slogan: "It’s so good to be bad".

Tę wodę toaletową cechuje dążenie do doskonałości: jest zaskakująca, elegancka, wyrazista i seksowna. Kody zapachu zbudowano wokół przeciwieństw. Mroczność bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego kontrastuje ze świetlistością szałwii, czarnego i białego pieprzu oraz bergamotki. Ta energetyzująca dwoistość potęguje i odzwierciedla wyjątkową, złożoną osobowość postaci Bad Boy.

Bad Boy to apoteoza zbuntowanych mężczyzn, którzy gotowi są walczyć za swoje zasady i chcą zachować wierność swojej tożsamości. Bad Boy to mężczyzna pewny siebie: jego poczucie własnej wartości wynika ze zdecydowanej i odważnej osobowości.


Zapach wyrażający bunt

W tej kompozycji przeciwieństwa przyciągają się i narzucają: świetlistość szałwii, czarnego i białego pieprzu oraz bergamotki przeplata się ze zmysłowym akordem bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego. W nutach głowy tego orientalno-aromatycznego zapachu korzenna świeżość czarnego i białego pieprzu łączy się z cytrynową żywiołowością włoskiej zielonej bergamotki. Magnetyczna i elegancka kompozycja pokazuje swoją prawdziwą moc w sercu zapachu, w którym drewno cedrowe wzmacniają jasne niuanse szałwii. Sekret jej aromatu leży w nucie głębi, gdzie bób tonka łączy się z absolutem kakao, tworząc przełomową kompozycję. Bad Boy to męski zapach, dzieło perfumeryjnego rzemiosła z efektownym, apetycznym aspektem. Buntowniczy duet zapachów ukazuje swe najdziksze i najbardziej intymne oblicze: "Aby odkryć tajemne niuanse tych składników, dodano je po uprażeniu. Są one także hołdem złożonym zapachowi Good Girl, w skład którego wchodzi prażony bób tonka i kakao"- wyjaśnia Herrera de Baez.

Uwodzicielski aromat Bad Boy zamknięto w niebywale charakterystycznym flakonie. Ukształtowany jak piorun – symbol heroizmu i siły w wielu kulturach, takich jak: grecka, nordycka czy indyjska – ten wyjątkowy flakon stanowi prawdziwy obiekt pożądania. Koncepcja i wykonanie flakonu w kształcie pioruna były prawdziwym wyzwaniem technicznym. Jego odważna i frapująca estetyka łączy wszystkie cechy Bad Boya. Flakon ma ciemnoniebieskie opakowanie, którego kolor przypomina słynną szpilkę Good Girl.

Piorun to również alegoria osobowości Bad Boya. Nieprzewidywalny, niezwykły, uwodzicielski, urzekający i wyjątkowy – przecież w naturze nie występują dwie identyczne błyskawice.

Bad Boy uwodzi nas i urzeka szybkością i precyzją pioruna.


Kampania reklamowa Bad Boy ukazuje w nowym ujęciu mit odwiecznej rebelii

Kampania reklamowa nowego zapachu męskiego Bad Boy marki Carolina Herrera prezentuje w nowoczesny sposób legendarną opowieść o buntowniku: film zgłębia ten mit efektownie i zuchwale, z wrażliwością i energią, śmiałością i poczuciem szczęścia. Zdjęcia oddają istotę słynnego motto: "It’s so good to be bad" ("Dobrze być niegrzecznym"). Jego estetyka przypomina klasyczne kino hollywoodzkie: od sagi Jamesa Bonda i świata ekranizowanych komiksów po najnowsze filmy akcji. Kampania reklamowa ekscytuje i inspiruje wizualną eksplozją. Reklama przedstawia postać Bad Boya, głównego bohatera, jako współczesny mit i ukazuje ducha naszej epoki, zgłębiając nowoczesne paradygmaty i ideały męskości.


Elektryzujący i magnetyzujący spot

Nowy Jork nocą. Z okien stylowego apartamentu na szczycie drapacza chmur Ed Skrein - twarz nowego zapachu - podziwia fascynujące i wstrząsające błyskawice. Przed wyjściem z domu sięga po wodę toaletową Bad Boy. Zapach w zrównoważony sposób łączy w sobie kontrastowe aromaty mrocznego bobu tonka i kakao ze świetlistością szałwii i bergamotki. Dzięki niemu staje się współczesnym bohaterem.

Z determinacją, elegancją, heroizmem i pewnością siebie Bad Boy podbija miasto. Jego czar wynika z połączenia doświadczeń (jest buntownikiem w głębi serca) z nieustraszonym charakterem.  Wyprzedza go symbol – piorun –  nieprzewidywalny żywioł natury.

Bad Boy jest uosobieniem archetypu nowego buntownika. Jest odważny i łamie zasady. W spocie  widzimy, jak wchodzi na teren, na który wstęp jest zakazany. Bad Boy ma również wrażliwą osobowość: docenia piękno – zatrzymuje się nawet przy kwiaciarni, aby powąchać delikatny zapach róży.

Jego magnetyzm jest niezmierzony, a siła uwodzenia rzuca Nowy Jork na kolana. Jego prowokacyjna szybkość i uwodzicielski uśmiech powodują eksplozję kwiatów. Ludzie zatrzymują się, by podziwiać Bad Boya ... a kobiety tracą władzę nad zmysłami.

Dochodzi również do wyjątkowego spotkania. Gdy Bad Boy spotyka Karlie Kloss, ambasadorkę Good Girl, powstaje magia. Ich dłonie lekko się muskają, a powietrze zaczyna iskrzyć. Zauroczenie jest  nieuniknione, bo grzeczne dziewczyny od zawsze pociągali niegrzeczni chłopcy.

Fotogeniczny, spontaniczny, tajemniczy i elegancki. Bad Boy, podobnie jak prawdziwe legendy kina, pozostawia po sobie niezatarty ślad.


Gama i ceny:

Woda toaletowa Bad Boy 50 ml / 315 zł
Woda toaletowa Bad Boy 100 / 435 zł



Autor: Robert Krupiński

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności