Carolina Herrera rozpoczyna nową przygodę z fascynującym zapachem Bad Boy, który wnosi do naszych czasów mit wiecznego buntownika. Bad Boy to mężczyzna, który ma odwagę łamać zasady i podążać własną drogą. W charakterze tej nowej ikony buntu leży dualizm: Bad Boy jest silny i wrażliwy, władczy i empatyczny, heroiczny i bezbronny. Jego odwaga polega na umiejętności wyrażania uczuć i dzielenia się nimi. Zapach Bad Boy to apoteoza buntownika, który walczy o swoje zasady i zachowuje wierność swojej tożsamości. Hasło "I’s so good to be bad" ("Dobrze być niegrzecznym/niepokornym") streszcza przesłanie tego nowego produktu.
Wejdź do świata niegrzecznego chłopca i odkryj w sobie buntownicze oblicze: łam zasady i uderzaj niczym piorun
Symbolem Bad Boya jest piorun, który wyraża jego heroizm i siłę i staje się alegorią jego osobowości. Jest nieprzewidywalny, niezwykły, pociągający i fascynujący. Bad Boy uwodzi i urzeka tak błyskawicznie i precyzyjnie jak piorun.
Carolina Herrera de Báez, dyrektor kreatywna zapachów marki Carolina Herrera, podjęła współpracę z kreatorami zapachów Quentinem Bischem i Louise Turner, aby uczestniczyć w procesie twórczym zmierzającym do stworzenia tego zadziwiającego aromatu. Ten kreatywny duet stworzył wspaniałe perfumy o intensywnych i energetyzujących nutach.
Bad Boy to orientalno-aromatyczny zapach, w którym przeciwieństwa przyciągają się nawzajem: świetliste aromaty szałwii, zielonej bergamotki i pieprzu łączą się ze zmysłową ciemną wonią bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego . Bad Boy wyraża – w przemyślny sposób – światła i cienie natury współczesnego mężczyzny.
Koncepcja i konstrukcja flakonu w kształcie pioruna były prawdziwym wyzwaniem technologicznym. Jego śmiała i frapująca estetyka łączy w sobie wszystkie cechy Bad Boya. Piorun ma wyrafinowany i tajemniczy odcień ciemnoniebieski i jest mocno osadzony na złotym postumencie.
Kampania reklamowa nawiązuje do archetypu buntownika, jakim jest Bad Boy. Ukazuje impulsywną postać, która łączy w sobie energię i moc. Fascynacja, jaką wzbudza Bad Boy, jest wszechogarniająca. Kiedy Bad Boy idzie ulicami Nowego Jorku, pozostawia za sobą odmieniony świat. Idąc, nadaje nowy kształt miastu i wzbudza magnetyzm, któremu nikt nie może się oprzeć. Przyciąga wszystkie spojrzenia, nie pozostaje niezauważony. Emanuje światłem elektrycznym, które czyni go wyjątkowym.
Twórcami ekscytującej kampanii reklamowej Bad Boy są dwaj artyści: Santiago i Mauricio. W rolę głównego bohaterem wcielił się brytyjski aktor Ed Skrein. Skrein jest jednym z najbardziej obiecujących aktorów swego pokolenia Ten kreatywny i wielowymiarowy artysta ma na swoim koncie pracę reżyserską. Rozpoczął karierę jako muzyk i rzucił na kolana Nowy Jork.
W spocie pojawia się też Karlie Kloss, która jest twarzą Good Girl. Ścieżka dźwiękowa filmu to przekorna, nowa wersja utworu Baby Did a Bad Bad Thing Chrisa Isaaka. Twórcą zdjęć reklamowych jest Billy Kidd, który stworzył niezwykle sugestywne obrazy.
Bad Boy – wyrafinowany aromat dla mężczyzny-buntownika, który afirmuje nową męskość
Carolina Herrera wprowadza na rynek nowy innowacyjny męski zapach: wodę toaletową Bad Boy. Wyrafinowany zapach o wielkiej mocy wyrazu dla wyjątkowych i zuchwałych mężczyzn, którzy śmiało manifestują wszystkie aspekty współczesnej męskości.
Bad Boy afirmuje nową męskość: wielowymiarową i zaskakującą. Mężczyzn cechuje czysty dualizm: są silni i wrażliwi, władczy i empatyczni, heroiczni i bezbronni. Bad Boy to hołd złożony silnym mężczyznom, którzy mają odwagę podążać własną drogą i nie boją się wyrażać swoich uczuć ani nimi dzielić.
"Od jakiegoś czasu myślałam o tym projekcie: chciałam zaprojektować zapach, który uchwyci i odzwierciedli nową męskość. Chodziło mi o to, by stworzyć wspaniały zapach oparty na przełomowej formule, zbudowany na bogactwie kontrastujących składników. Musiał być skryty w imponującym flakonie, który stanowi kultowy symbol. Z kolei reklama miała być nie tylko kreatywna, lecz także zaangażowana" – mówi Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywna zapachów marki Carolina Herrera. Ducha tego produktu wyraża słynny slogan: "It’s so good to be bad".
Tę wodę toaletową cechuje dążenie do doskonałości: jest zaskakująca, elegancka, wyrazista i seksowna. Kody zapachu zbudowano wokół przeciwieństw. Mroczność bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego kontrastuje ze świetlistością szałwii, czarnego i białego pieprzu oraz bergamotki. Ta energetyzująca dwoistość potęguje i odzwierciedla wyjątkową, złożoną osobowość postaci Bad Boy.
Bad Boy to apoteoza zbuntowanych mężczyzn, którzy gotowi są walczyć za swoje zasady i chcą zachować wierność swojej tożsamości. Bad Boy to mężczyzna pewny siebie: jego poczucie własnej wartości wynika ze zdecydowanej i odważnej osobowości.
Zapach wyrażający bunt
W tej kompozycji przeciwieństwa przyciągają się i narzucają: świetlistość szałwii, czarnego i białego pieprzu oraz bergamotki przeplata się ze zmysłowym akordem bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego. W nutach głowy tego orientalno-aromatycznego zapachu korzenna świeżość czarnego i białego pieprzu łączy się z cytrynową żywiołowością włoskiej zielonej bergamotki. Magnetyczna i elegancka kompozycja pokazuje swoją prawdziwą moc w sercu zapachu, w którym drewno cedrowe wzmacniają jasne niuanse szałwii. Sekret jej aromatu leży w nucie głębi, gdzie bób tonka łączy się z absolutem kakao, tworząc przełomową kompozycję. Bad Boy to męski zapach, dzieło perfumeryjnego rzemiosła z efektownym, apetycznym aspektem. Buntowniczy duet zapachów ukazuje swe najdziksze i najbardziej intymne oblicze: "Aby odkryć tajemne niuanse tych składników, dodano je po uprażeniu. Są one także hołdem złożonym zapachowi Good Girl, w skład którego wchodzi prażony bób tonka i kakao"- wyjaśnia Herrera de Baez.
Uwodzicielski aromat Bad Boy zamknięto w niebywale charakterystycznym flakonie. Ukształtowany jak piorun – symbol heroizmu i siły w wielu kulturach, takich jak: grecka, nordycka czy indyjska – ten wyjątkowy flakon stanowi prawdziwy obiekt pożądania. Koncepcja i wykonanie flakonu w kształcie pioruna były prawdziwym wyzwaniem technicznym. Jego odważna i frapująca estetyka łączy wszystkie cechy Bad Boya. Flakon ma ciemnoniebieskie opakowanie, którego kolor przypomina słynną szpilkę Good Girl.
Piorun to również alegoria osobowości Bad Boya. Nieprzewidywalny, niezwykły, uwodzicielski, urzekający i wyjątkowy – przecież w naturze nie występują dwie identyczne błyskawice.
Bad Boy uwodzi nas i urzeka szybkością i precyzją pioruna.
Kampania reklamowa Bad Boy ukazuje w nowym ujęciu mit odwiecznej rebelii
Kampania reklamowa nowego zapachu męskiego Bad Boy marki Carolina Herrera prezentuje w nowoczesny sposób legendarną opowieść o buntowniku: film zgłębia ten mit efektownie i zuchwale, z wrażliwością i energią, śmiałością i poczuciem szczęścia. Zdjęcia oddają istotę słynnego motto: "It’s so good to be bad" ("Dobrze być niegrzecznym"). Jego estetyka przypomina klasyczne kino hollywoodzkie: od sagi Jamesa Bonda i świata ekranizowanych komiksów po najnowsze filmy akcji. Kampania reklamowa ekscytuje i inspiruje wizualną eksplozją. Reklama przedstawia postać Bad Boya, głównego bohatera, jako współczesny mit i ukazuje ducha naszej epoki, zgłębiając nowoczesne paradygmaty i ideały męskości.
Elektryzujący i magnetyzujący spot
Nowy Jork nocą. Z okien stylowego apartamentu na szczycie drapacza chmur Ed Skrein - twarz nowego zapachu - podziwia fascynujące i wstrząsające błyskawice. Przed wyjściem z domu sięga po wodę toaletową Bad Boy. Zapach w zrównoważony sposób łączy w sobie kontrastowe aromaty mrocznego bobu tonka i kakao ze świetlistością szałwii i bergamotki. Dzięki niemu staje się współczesnym bohaterem.
Z determinacją, elegancją, heroizmem i pewnością siebie Bad Boy podbija miasto. Jego czar wynika z połączenia doświadczeń (jest buntownikiem w głębi serca) z nieustraszonym charakterem. Wyprzedza go symbol – piorun – nieprzewidywalny żywioł natury.
Bad Boy jest uosobieniem archetypu nowego buntownika. Jest odważny i łamie zasady. W spocie widzimy, jak wchodzi na teren, na który wstęp jest zakazany. Bad Boy ma również wrażliwą osobowość: docenia piękno – zatrzymuje się nawet przy kwiaciarni, aby powąchać delikatny zapach róży.
Jego magnetyzm jest niezmierzony, a siła uwodzenia rzuca Nowy Jork na kolana. Jego prowokacyjna szybkość i uwodzicielski uśmiech powodują eksplozję kwiatów. Ludzie zatrzymują się, by podziwiać Bad Boya ... a kobiety tracą władzę nad zmysłami.
Dochodzi również do wyjątkowego spotkania. Gdy Bad Boy spotyka Karlie Kloss, ambasadorkę Good Girl, powstaje magia. Ich dłonie lekko się muskają, a powietrze zaczyna iskrzyć. Zauroczenie jest nieuniknione, bo grzeczne dziewczyny od zawsze pociągali niegrzeczni chłopcy.
Fotogeniczny, spontaniczny, tajemniczy i elegancki. Bad Boy, podobnie jak prawdziwe legendy kina, pozostawia po sobie niezatarty ślad.
Gama i ceny:
Woda toaletowa Bad Boy 50 ml / 315 zł
Woda toaletowa Bad Boy 100 / 435 zł
Autor: Robert Krupiński