Carolina Herrera Good Girl - nowy zapach dla kobiet

Intensywny, prowokacyjny, absolutnie fascynujący... Carolina Herrera ukazuje nowe wymiary kobiecości poprzez najnowszy zapach Good Girl, który stanowi olfaktoryczne odzwierciedlenie kobiety Domu Mody Herrera. Zapach tętniący energią, spowity tajemnicą i emanujący zmysłowością zamknięty został w pięknym i oryginalnym flakonie w kształcie damskiej szpilki.


W Nowym Jorku słychać szmer, krążą plotki, wyczuwa się wibracje... tę musującą energię można niemal zobaczyć. W tym mieście ikon i niepowtarzalnego stylu, pośród tych najznakomitszych i najbardziej długotrwałych... Dom Herrera jest światem ponadczasowej elegancji i jedynej w swoim rodzaju mody, która wkracza właśnie w nową erę. Carolina Herrera New York. Dom zbudowany przez silne, pewne siebie, kreatywne kobiety budzi do życia Good Girl.

Rytm, puls, gest, włosy przeczesywane dłonią, uwodzicielskie spojrzenie, nagły zwrot, stuknięcie obcasa. Krótka chwila, lecz w mgnieniu oka wyczuwamy kim Ona jest... zbliżamy się i dostrzegamy w Niej aparycję, siłę i piękne przeciwieństwa współczesnej kobiety. Oto świat Good Girl.

Projekt realizowany pod kierownictwem Caroliny Herrera de Baez - Dyrektor Kreatywnej Domu Herrera Fragrances, zapach Good Girl wprowadzany jest w życie. Kto mógł lepiej wyczarować zapach w całej jego złożonej naturze, niż sławna kreatorka perfum - Louise Turner? Kto mógł lepiej utrwalić wizerunek Good Girl – nieodwołalnie i na zawsze, niż legendarny fotografik Mario Testino? Kto mógł lepiej ukazać całą jej beztroską błyskotliwość, niż Karlie Kloss? Good Girl stanowi olfaktoryczne odzwierciedlenie kobiety Domu Mody Herrera. Kompozycja zapachowa, flakon i kampania reklamowa stanowią moment zwrotny dla obrosłego legendą Domu Herrera.    

Legendarna projektantka mody, Carolina Herrera i cała dynastia mody tworzonej przez kobiety dla kobiet. Przez trzy dekady Carolina Herrera definiowała i uosabiała współczesną elegancję i swobodny styl z nowojorskim sznytem, o uniwersalnym uroku. Marka-ikona sławi nadzwyczajną moc kobiecości, ukazując ją w najbardziej urzekający sposób. 


Siła kobiecości

Carolina Herrera - założycielka Domu, projektantka mody, globalna ikona stylu, bizneswoman, wizjonerka, matka. Kwintesencja jej stylu? Międzynarodowe wyrafinowanie, elegancja nasycona świeżą nowoczesnością i błyskotliwą swobodą. Carolina Herrera de Baez – jej córka, Dyrektor Kreatywna Domu Herrera Fragrances, sprawiła, że Dom zmierza dziś ku przyszłości w zaskakujący, wspaniały sposób, definiując, co to znaczy być współczesną kobietą. 

Carolina Herrera New York prezentuje swój unikatowy nowy zapach - Good Girl. Śmiałą i wyrafinowaną kompozycję w zdumiewającym flakonie, który wyraża fascynującą dwoistość kobiecej natury. Kompleksowy i na pozór sprzeczny, zapach odczucia, które kolidują ze sobą. Good Girl to młoda kobieta, a przecież nikt nie zna kobiet lepiej niż kobiety Domu Herrera. Oto fundament i nowa epoka dla Domu Herrera, który w nowym świetle i w nowy sposób ukazuje absolutne wyrafinowanie i kunszt, pewność siebie i niepowtarzalny styl.

Poznaj jej świat

Stuknięcie obcasa jej szpilki rozbrzmiewa ciemną nocą, którą rozświetlają drapacze chmur. Good Girl jest w drodze, swobodnie i uwodzicielsko zmierza ku dzielnicy Upper East Side (Manhattan). Jest mistrzynią swojej nowej dwoistości - niebywale kobieca  i wyrazista; zmysłowa i zuchwała; niezależna i nieustraszona; niezwykle promienna i intrygująca. Podniecająca dwoistość kobiecej natury w scenerii oszałamiającego miasta, które nigdy nie śpi, stała się źródłem inspiracji dla nowego zapachu, sygnowanego przez markę Carolina Herrera New York.

Good Girl ukazuje paradoks: zapach pobudza jej dwoistą naturę, wyrażając złożoną esencję jej kobiecości. Kampania reklamowa zachęca ją do zamanifestowania swoich najskrytszych pragnień, kuszenia losu i podejmowania ryzyka. Good Girl jest niezapomniana. Urzeka nas swoją pewnością siebie, hipnotyzuje swoją nowoczesną elegancją, oczarowuje nieokiełznanym i nieujarzmionym duchem. Jeden powiew jej upojnego zapachu … i jesteś absolutnie przekonany. 


"Tajemniczość to jedna z najważniejszych cech, jakie posiada kobieta. Kobieta, która przypomina otwartą księgę jest nudna" - Carolina Herrera


Namiętność...
Obietnica...
Paradoks...

Twoja fantazja to jej rzeczywistość
Dziewczyny są piękne
Dziewczyny są niepowtarzalne

Modelka, ikona stylu, filantropka, ambasadorka współczesności, Karlie Kloss ukazuje nam Good Carolina Herrera New York. 

Karlie to więcej niż tylko twarz kampanii reklamowej. Ta modelka jest inspiracją, muzą, kobietą o uduchowionej pewności siebie, o indywidualnym stylu, który współbrzmi ze światem Carolina Herrera New York. Wielowymiarowa, urzekająca, z łatwością wślizguje się w prowokacyjne oblicze postaci Good Girl. Karlie elastycznie dopasowuje doń swoją kobiecość, aby stać się uosobieniem bohaterki, której moc uwodzenia leży w dwoistej naturze. Granice pomiędzy Karlie Kloss a Good Girl fantastycznie się zacierają – Karlie jest wyjątkowo śmiała, wolna od wszelkich zahamowań, zainspirowana. 

Jej Wizerunek: Diabeł Tkwi W Szczególach…

Kobieta, zapach, wizerunek, moda – to wszystko jest nierozerwalnie powiązane.

Karlie ma na sobie, oczywiście, kreacje Carolina Herrera New York – ubrania proste i po prostu doskonałe. Długie czarne suknie, a każda wyraża jej pewność siebie i zmysłowość, w wysublimowany i nieostentacyjny sposób. Biała koszula, długa czarna spódnica… oto kwintesencja  marki Carolina Herrera New York – legendarne wyrafinowane ubrania, z nowojorskim sznytem. Sposób ubierania się Good Girl wyraża jej siłę, namiętność, kokieterię. Carolina Herrera to moda, która wznosi się ponad jazgot całej reszty.

Zamknij oczy, pozwól swemu umysłowi błądzić, wyobraź sobie siebie … odważnie niezależną, lecz cudownie kobiecą, doceniającą luksus, ale hołdującą prostocie. Tajemniczą, zmysłową, odważną i pewną siebie. Oto Twoja natura i Twój styl, odzwierciedlony w momentalnie rozpoznawalnym, charakterystycznym wyglądzie a’la Carolina Herrera New York. Moda prosta i nienaganna, jak zapach. Wyrazista ekspresja Twojej dwoistości. Jesteś cudownie wielowymiarowa, uczuciowa, jesteś liderką, kobietą światową, lecz masz kontakt ze swoim bardziej delikatnym, głębszym i mrocznym obliczem.
I czujesz się szczęśliwa w każdym swoim wcieleniu… Pomimo tej dwoistości, nie ma w Tobie sprzeczności. Wyobraź sobie siebie. Wyobraź sobie Good Girl.


Piękna zmysłowość

Kreatywne spojrzenie
Dziewczyny czarują kamerę
Dziewczyny hipnotyzują

Ukazując hipnotyzujące zdjęcia Good Girl, Mario Testino wprowadza Dom Herrera na nowe śmiałe terytoria.

Przekazując swą fotograficzną magię Domowi Herrera, Mario Testino - sławny fotograf, twórca portretów - odkrywa wizualną esencję Good Girl. Pracując z muzą świata mody – Karlie Kloss, wynosi zapach poza granice wyobraźni, tworząc magnetyczne obrazy, które portretują kobietę uosabiającą ten zapach. Wysublimowana zmysłowość … odważna dwoistość... silna duchowość: Mario i Karlie tworzą razem nowy rodzaj magii, odkrywają tajemnice i mroczne piękno Good Girl.

"Jestem grzeczną, czy niegrzeczną dziewczyną? To zależy od dnia..." - Karlie Kloss


Wspaniała dwoistosć

Niesamowity flakon
Dziewczyny są ostrożne
Dziewczyny są nieustraszone

Jaki flakon może skrywać w sobie taką śmiałość i taką różnorodność? Jaki przedmiot może komunikować tak żywiołową kobiecość? Flakon, który symbolizuje nowoczesną kobiecą siłę. Flakon, który prowokuje i zachwyca tak bardzo, jak zapach w jego wnętrzu. 

Kiedy w Domu Herrera wyobrażano sobie flakon zapachu, który miał za zadanie skrywać uzależniające i paradoksalne nuty Good Girl, poszukiwano formy, która mogłaby stanowić jednoznaczny symbol kobiecości. Z takiej wizji narodził się flakon w kształcie buta na wysokim obcasie. Zapach Good Girl miał zostać zaprezentowany w smukłym, ciemnogranatowym flakonie-kobiecej szpilce, z ostrym jak brzytwa złotym obcasem, który emanuje zmysłowością, pewnością siebie i śmiałością. 

Nadzwyczajny efekt złożonego procesu technicznego, przedmiot, który posiada organiczny i oszałamiający kształt, wyposażony w skomplikowany wewnętrzny system ciśnieniowy - flakon Good Girl jest wyrazistym i jednoznacznym przykładem kobiecej siły.


Zapach tętniący energią, spowity tajemnicą i emanujący zmysłowością

Dziewczyny są intrygujące
Dziewczyny są uzależniające

"Twórca zapachu przekazuje przesłanie. Tak właśnie postrzegam siebie - jako kogoś, kto tworzy coś, co mam nadzieję, przemówi do ludzi i zrobi na nich wrażenie" - Louise Turner

Good Girl: zapach, który mówi sam za siebie, ukazuje jej kompleksową naturę i chwyta za serce. Promienność, niewinność, świeżość... słodki, urokliwy jaśmin i wyrazista tuberoza ożywiają delikatne oblicze Good Girl.

Drugie oblicze Good Girl… tajemniczość, kompleksowość, skrywane sekrety … aromatyczna głębia kakao i upojny, uzależniający bób tonka określają mroczne oblicze Good Girl. 

Good Girl. Oto nowa kobieta Herrera.

#GOODTOBEBAD


Ceny:

Good Girl woda perfumowana 30 ml / 250 PLN
Good Girl woda perfumowana 50 ml / 360 PLN
Good Girl woda perfumowana 80 ml / 470 PLN

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto