CHANEL Coco Mademoiselle Eau de Parfum Intense - nowa olfaktoryczna ekspresja

Podobnie jak woda perfumowana Coco Mademoiselle, która oscyluje pomiędzy frywolnością, a silnym charakterem, między świeżością skórki cytrusowej, a zmysłowością zapewnianą przez drzewne nuty, Coco Mademoiselle Eau de Parfum Intense idzie o krok dalej, zachowując bliskość oryginalnej formuły i jednocześnie nadaje jej nowy wymiar.


Zdecydowany charakter Coco
Prowokacyjny gra uwodzenia Mademoiselle
Nowa olfaktoryczna ekspresja


Coco Mademoiselle. Podwójna nazwa, podwójna osobowość. Wolna i urocza, figlarna i prowokacyjna, beztroska, niefrasobliwa i nieokiełznana. Woda Perfumowana Coco Mademoiselle. Olfaktoryczne echo kobiety, która ma swobodę wymyślania siebie na nowo każdego dnia.

W 2001 roku pojawiła się zupełnie nieoczekiwana formuła, która zapoczątkowała nową erę w świecie perfum. Kobiecy zapach orientalny o silnej osobowości i zaskakująco świeżym obliczu. Kompozycja z podwójnym brzmieniem, w której świeżość cytrusów miesza się ze zmysłową paczulą. Czyste i zmysłowe serce ujawnia przejrzyste akordy jaśminu i róży. Aura kompozycji rozwija czyste akcenty wetiweru, które uwydatniają smukłą strukturę kompozycji. Coco Mademoiselle został stworzony dla zbuntowanej, śmiałej i wolnej kobiety z poczuciem elegancji.

W 2018 roku Coco Mademoiselle broni swojego terytorium. Coco Mademoiselle Eau de Parfum Intense pozostaje wierna orientalnym korzeniom i jest idealna dla kobiet, które śmieją się ze swoich szaleństw, namiętności i ekscesów. Urzekający zapach, który wywiera silny wpływ, bez zamiaru zostania zapomnianym. Kreacja dla kobiet, które zawsze chcą więcej...


Podwójna osobowość

Podobnie jak woda perfumowana Coco Mademoiselle, która oscyluje pomiędzy frywolnością a silnym charakterem, między świeżością skórki cytrusowej a zmysłowością zapewnianą przez drzewne nuty, Coco Mademoiselle Eau de Parfum Intense idzie o krok dalej.

"Chciałem zachować bliskość oryginalnej formuły i jednocześnie nadać jej nowy wymiar", wyjaśnia Olivier Polge, kreator zapachów Chanel. - "Chciałem zwiększyć proporcje paczuli aż do granic możliwości, aby w pełni rozwinęły swoją moc na skórze nie zmieniając świeżości nut" - dodaje.

W ten sposób można rozpoznać sycylijską pomarańczę i kalabryjską bergamotkę, a także owocowy akcent, który wyróżnia Coco Mademoiselle. Ale w ciągu kilku minut indonezyjska paczula zakorzenia się i wije wokół nut serca: róży i jaśminu. Aby stworzyć jeszcze bardziej magnetyczny i trwały zapach, perfumiarz Olivier Polge połączył większą proporcję liści paczuli z ambrą, bobem Tonka i absolutem wanilii z Madagaskaru. Subtelny sposób dodawania głębi konturów paczuli i sprawiający, że Coco Mademoiselle bardziej uzależnia niż kiedykolwiek.


Twarzą Coco Mademoiselle przez ostatnie 10 lat była brytyjska aktorka Keira Knightley. W nowej, uwodzicielskiej reklamie prezentuje nieodparcie beztroską grę uwodzenia. Kampanii towarzyszy film, w którym aktorka wystąpiła przed kamerą Johana Renck. Wszechstronnie uzdolniony reżyser kontynuuje sagę, którą Joe Wright rozpoczął w 2007 roku trzema wcześniejszymi filmami dla Coco Mademoiselle. W filmie Johan Renck maluje portret charyzmatycznej i dobrze urodzonej Paryżanki. Odkrywając retrospekcję jako narzędzie narracyjne, film rozpoczyna się obrazami Keiry Knightley, która ogląda swój apartament po dzikiej, całonocnej imprezie. Paryski wieczór, w którym nasza bohaterka świetnie się bawiła, nie odrywając oczu od mężczyzny swoich pragnień konczy sie jak zwykle ucieczka, zniknięciem bez pożegnania z uwodzicielskim uśmiechem na ustach.

Keira Knightley w reklamie Chanel jest bardzo kobieca, pociągająca, pewna siebie - właśnie do takich kobiet jest skierowany zapach Chanel Coco Mademoiselle.



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto