Classique i Le Male Jean Paul Gaultier - nowa kampania reklamowa

Twarzami tegorocznej kampanii zapachów Classique i Le Male Jean Paul Gaultier zostali Daphne Groeneveld i Chris Bunn. Holenderska modelka, ambasadorka linii Beauty Dior i Tom Ford promuje zmysłowy zapach Classique, idealny dla uwodzicielskiej, pewnej siebie kobiety. Kwiatowo-orientalny zapach powstał w 1993 roku, a jego flakon przybrał kształt kobiecego korpusu, okrytego zmysłowym gorsetem. Trzy lata później ukazał się męski zapach Le Male, którego buteleczka również miała kształt korpusu, tym razem męskiego, muskularnego. Zaszczyt promowania kultowego zapachu Jean Paul Gaultier Le Male przypadł amerykańskiemu modelowi Bunn. Fenomen Le Male’a jest tajemnicą. Łączy w sobie klasykę i zuchwałość, świeżość i delikatność, siłę i zmysłowość. To zapach dla mężczyzny odważnego, znającego swoją wartość i z powodzeniem łączącego kontrasty.


Projektowane przez Jean Paul Gaultier zapachy są jak "druga skóra", odzwierciedlają jego osobowości. Odważne, zmysłowe, cielesne. Pozostawiają niezapomniane wrażenia…
Autorem najnowszej kampanii jest Miles Aldridge. W filmie reklamowym "Welcome to the Factory" Chris wciela się w rolę seksownego marynarza, który wraz zjawiskowo piękną Daphne próbują przejąć fabrykę zapachów Classique i Le Male Jean Paul Gaultier.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto