Diet Coke and Marc Jacobs: Three Decades

Marc Jacobs to kolejny po Karlu Lagerfeldzie i Jean Paul Gaultier dyrektor kreatywny Diet Coke, która współpracuje z najważniejszymi osobami w branży mody. W związku z 30-leciem istnienia tego słynnego napoju w Europie obchodzonym w tym roku, hasło reklamowe brzmi: "Sparkling Together for 30 years" ("Razem błyszczymy już od 30 lat").


Z tej własnie okazji Jacobs zaprojektował urodzinowe opakowania napoju. Efektem prac są trzy puszki, trzy butelki i trzy kampanie reklamowe, które nawiązują do mody. Marc Jacobs znany z żartobliwego podejścia do mody stworzył dość zabawny film "Diet Coke and Marc Jacobs: Three Decades", w którym projektant wraz z przypadkowo spotkanymi swoimi fankami przenosi się do świata lat ’80. i ’90. i 2000. Pokazując jednocześnie trzy następujące po sobie dekady różnych trendów w modzie. To właśnie te dekady były inspiracją Jacobsa przy tworzeniu designów puszek i butelek Coca Coli.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności