Dior Capture Youth - kampania z udziałem Cary Delevingne

Czy jest ktoś lepszy do udziału w kampanii Dior "Womanifesto" wśród pięknych i zdecydowanych kobiet nowej generacji niż Cara Delevingne? Dla marki Dior Brytyjka jest uosobieniem nowoczesnej piękności oraz odpowiednią osobą do promocji nowej rewolucyjnej linii Dior Capture Youth. Dzisiejsze trzydziestolatki, poza codziennym rytuałem pielęgnacyjnym - który cenią za proste, bezpośrednie i kompleksowe oddziaływanie na pierwsze oznaki starzenia się skóry - chciałyby również korzystać ze specjalistycznej pielęgnacji, aby zwycięsko stawiać czoła wszystkim wyzwaniom dnia codziennego. Właśnie dla takich wymagających kobiet, Dior stworzył Capture Youth w postaci pięciu rodzajów serum i odżywczego kremu Capture Youth.


Serum Plump Filler wypełnia zmarszczki i zapewnia skórze elastyczność, Lift Sculptor posiada właściwości ujędrniające, Glow Booster rozświetla i nadaje skórze blasku, Matte Maximizer, jak sama nazwa wskazuje matuje skóre, natomiast Redness Soother likwiduje zaczerwienienia.


"Im wcześniej zaczniemy zabezpieczać skórę przed starzeniem, tym większą mamy szansę by zachować młodzieńczy wygląd  przez długi, długi czas" – powiedział w wywiadzie dla portalu WWD Edouard Mauvais-Jarvis, dyrektor ds. Ochrony środowiska i dyrektor ds. Komunikacji naukowej Parfums Christian Dior.

Linia Capture Youth została opracowana we współpracy z Université Pierre i Marie Curie, gdzie Dior Science odkryła wewnątrzkomórkowy system obronny przeciwutleniaczy, zwany glioksalazą, który kontroluje zdolność skóry do walki z widocznymi oznakami starzenia oraz opóźnia ich powstawanie. Linia zawiera wyciąg z torfu florenckiego, zdolny do zwiększenia aktywności układu obronnego skóry.

W kampanii "Womanifesto" autorstwa Cass Bird brytyjska modelka Cara Delevingne opowiada o działaniu rewelacyjnych kosmetyków Capture Youth oraz apeluje do swoich rówieśniczek aby już w młodym wieku zapobiegały procesowi starzenia się skóry stosując oczywiście kosmetyki z linii Capture Youth. W tle słyszymy piosenkę Jordin Sparks "I am woman". Kampanii przyświeca hasło "The time is now".



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności