Dior Homme - kampania na sezon wiosna-lato 2015

Kris Van Assche – projektant męskiej linii Diora postanowił w kolekcji zarezerwowanej na sezon wiosna-lato 2015 cofnąć się do XIX wieku, aby stworzyć ubrania inspirowane kaligrafią. Nowa kampania nosi tytuł "Letter", i po raz kolejny towarzyszą jej zdjęcia wraz z filmem autorstwa Willy’ego Vanderperre’a. Kolekcja ma część duszy samego Christiana, bo jak twierdzi obecny dyrektor artystyczny marki ubrania nie powstałaby, gdy nie listy Mr. Diora znaleziona w archiwum firmy.


Garnitury i koszule pojawione na fotografiach mają na sobie treść odręcznie pisanej korespondencji. Niektóre z czarno-białych kadrów występują w duetach z kolorowymi ujęciami. Dominują na nich żółcie i granaty, a niektóre części garderoby przypominają stroje kąpielowe z przeszłości. W kampanii reklamowej udział wzięło czterech modeli: Sven de Vries, Ben Allen, Thibaud Charon oraz Louis Bauvir, który niedawno pojawił się na models.com

Sesji towarzyszy także krótki filmik utrzymany w takim samym stylu. Czarno-białe dzieło z kolorowymi przerywnikami jeszcze lepiej oddaje klimat ubrań, a nakładanie scen i lekkie rozmazanie obrazu dodatkowo podkreślają ducha minionej epoki. Pierwszy model przystępujący do pisania swojego listu ma niemalże nietknięty pismem strój. Wraz z upływem czasu kolejni pojawiający się Panowie mają na sobie coraz bardziej zadrukowane  ubranie. Po napisaniu swoich myśli model odchodzi od stołu zasuwając za sobą krzesło co oznacza zakończenie pewnej historii i początek czegoś nowego.


Autor: Rafał Cała

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto