Dior - kampania na sezon jesień-zima 2017/18

Kampania francuskiego domu mody Dior na sezon jesień-zima 2017/18 to część szerszego projektu nowej dyrektor kreatywnej marki Marii Grazii Chiuri - "The Woman Behind the Lens" ("Kobieta za obiektywem"): zbiór prac fotograficznych dokonywanych wyłącznie przez kobiety, które zaprezentują ich osobistą wizję kolekcji. Autorką zdjęć do najnowszej kampanii została Brigitte Lacombe znana z reportaży i uderzająco intymnych portretów osobistości, która umiejętnie uchwyciła i podkreśliła wyraźnie różne charaktery bliźniaczek w celu zilustrowania koncepcji Maria Grazia Chiuri dotyczącej "nowej kobiecości" co podkreśla w wywiadach. Francuska fotografka odpowiedzialna była rowniez za kampanię wiosna-lato 2017.


Bohaterkami sesji zostały stałe twarze marki, takie jak Ruth Bell, Grace Hartzel, Selena Forrest, Ellen Rosa, Jing Wen i Camille Hurel, a także modelki debiutujące pod szyldem Dior: Fernanda Ly, Adwoa Aboah i Aira Ferreira. Każda z nich ma niepowtarzalną osobowość i razem tworzą obraz śmiałej, odważnej i silnej kobiety Dior co idealnie współgra z symboliką granatu dominującego wśród projektów jesienno-zimowej kolekcji.



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto