Dior przedstawia J’adore w nowej kampanii reklamowej 2014

J’adore otwiera się z cała mocą na świat. Dior podąża w stronę nowych horyzontów. Ponieważ nie można żyć przeszłością, J’adore wybiera przyszłość. Przyszłość o nieodpartej mocy przyciągania. Charlize Theron otoczona falującym jedwabiem z wdziękiem akrobatki cyrkowej pokonuje czas na jedwabnej szarfie, niesiona pędem nieokiełzanej woli.


W momencie gdy J’adore wkracza w nowa erę, historia zapachu zatacza krąg w jego kolejnych odsłonach...

1999. Nadchodzi nowy wiek i Dior oferuje zaskakujący zapach. Naręcze kwiatów pod namiętną nazwa „J’adore!”.Jean-Baptiste Mondino reżyseruje jego inscenizacje. Cały świat zna jego zdjęcia:seksowne, które pozostawiają  trwały ślad w pamięci. Nasycone żarem namiętności filmy wytyczają trendy i kształtują tendencje. Tworząc wizje J’adore, Mondino nie przestaje zaskakiwać.

We współpracy z Dior podejmuje odważne wyzwanie, tworząc pierwszy wizjonerski film. W epoce dążącej do minimalizmu jego bogini zanurza się w zmysłowej, złotej kąpieli. Wbrew panującym kanonom, J’adore stawia na piedestale luksus i przepych, zachęcając kobiety aby "odważyły się poddać zmysłom"...

A potem następuje kolejny zwrot autorstwa Mondino. Charlize Theron, która stała się nowa twarzą J’adore, rozbiera się w paryskim mieszkaniu. Wizualny wstrząs przemawia z nieoczekiwana mocą.

Prowokacyjny i jednocześnie elegancki strip-tease pozbawia kobiety zbędnego ciężaru, który przyćmiewa ich prawdziwe oblicze. Kobiety odzyskują poczucie istoty, obnażają się, aby w pełni ukazać głębie swej osobowości. "Gold is gold". Film stał się wydarzeniem, urastając do rangi dzieła należącego do wspólnego dziedzictwa artystycznego.

W latach 2000 J’adore podbija serca kobiet. Dior po raz kolejny zaskakuje. Powracając do wystawności i przepychu, wybiera Wersal jako scenerie dla pokazu marzeń. Marylin Monroe,Grace Kelly i Marlena Dietrich spotykają się z Charlize Theron. Najwierniejsze hollywoodzkie muzy Diora stawiły się na zaproszenie Jean-Jacques Annaud w wybitnym filmie, który nawiązuje do estetycznych filarów Dior i jego korzeni.


2014: J’adore jest zapachem wybranym przez kobiety. Jean-Baptiste Mondino kontynuuje jego historie od miejsca, w którym zakończył się poprzedni odcinek. Kroki Charlize na parkiecie Galerii Lustrzanej... Jej głęboki głos posiada moc wywoływania przeszłości, w której jednak nie można żyć. Napięcie jest wyczuwalne, zmysłowe. Charlize wydaje się zdejmować suknie. Nowy strip-tease? Lecz nagle z nieba spływa jedwabna etola, jak płynne złoto z kopuły nad Wersalem.

Ponieważ nie można żyć przeszłością, J’adore wybiera przyszłość. Przyszłość o nieodpartej mocy przyciągania. Charlize otoczona falującym jedwabiem z wdziękiem akrobatki cyrkowej pokonuje czas na jedwabnej szarfie. Niesiona pędem nieokiełzanej woli zrywa kolie jak krepujący łańcuch. Zbliżenie twarzy, ufnego i zdeterminowanego spojrzenia. Uroda, która zatyka dech. Po tym gwałtownym epizodzie o ogromnym natężeniu zmysłów następuje wizualny wstrząs. Ze szczytu migotliwej kopuły rozciąga się widok na miejski nieskończony pejzaż. Góruje nad światem w wymiarze 16/6, szerokim i rozświetlonym.

Epicentrum przemieściło się, świat zmienił oblicze. Jeszcze wczoraj Wersal skupiał wszystkie talenty, przyciągał siłą oddziaływania. Dziś dawny świat oświetla drogę do nowych terytoriów. Można być w Dubaju albo w Szanghaju, albo jeszcze w innym miejscu. Nie ma to już znaczenia. Liczy się tylko nadzieja i emocjonalne przeżycie.

J’adore otwiera się z cała mocą na świat. Dior podąża w stronę nowych horyzontów.

Nowe natchnienie,
otwarty umysł.
Wszystkie nadzieje mogą
się spełnić.
Przyszłość jest świetlana.
The Future is Bright.
The Future is Gold.
Przyszłość jest Kobieta.
Przeszłość może być piękna,
pełna wspomnień i snów
lecz nie ma w niej miejsca do życia.
Nadszedł czas, by tworzyć
własna historie.
Droga do przyszłości własnie
się otwiera.
Widzę światło
prowadzące do nowego świata.
Przyszłość jest złota.
J’adore Dior.

J’adore, 2014
a film by Jean-Baptiste Mondino




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności