Dsquared2 Eyewear Christmas 2018 Edition - świąteczna kampania okularów

Holenderska modelka Daphne Groeneveld została twarzą świątecznej kampanii Dsquared2, a dokładnie linii okularów. Daphne przed obiektywem Senio Zapruder zaprezentowała szykowne okulary model Emanuelle z niezwykle kobiecą oprawką charakteryzującą się efektownymi metalowymi narożnikami w górnej części, które tworzą kształt kociego oka.


Aby nadać odpowiedniego szyku, jak przystało na Christmas Edition oprawki zostały ozdobione kryształami, które tworzą szczególny wzór i upiększają model.

Kampanii wizerunkowej towarzyszy film reklamowy A #D2Dream Before Christmas, w którym Daphne Groeneveld po założeniu okularów przenosi się do świata Dsquared2 z braćmi Dean i Dan Caten w roli głównej.



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności