Dsquared2 The Substitutes - kampania jesień-zima 2012/13

Motyw przewodni filmu reklamowego kampanii Dsquared2 jesień-zima 2012/13 to szkoła lat 60-tych, który ciekawie nawiązuje do młodzieżowego ducha marki i podejścia do mody. Przerażająco nudna lekcja, nie ma nic gorszego dla rock'n'rollowej młodzieży. Znudzonych uczniów odwiedzają styliści z kuframi wypełnionymi po brzegi akcesoriami najnowszej kolekcji Dsquared2. Tylko to było wstanie pobudzić ich do życia i dodać energii. W filmie wyeksponowane zostały głównie dodatki, świetne okulary przeciwsłoneczne, buty i nakrycia głowy. Mert Alas i Marcus Piggott z udziałem  modeli: Liuk Bass, Simon van Meervenne, Ralf Javoiss, Bette Franke, Daphne Groeneveld i Frida Aisen stworzyli dynamiczną i najszykowniejszą klasę tego sezonu.

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności