Riccardo Tisci objął stanowisko dyrektora kreatywnego marki Givenchy w 2005 roku. Po projektowaniu kolekcji dla kobiet oraz kolekcji haute couture w 2008 roku do jego obowiązków dołączyło stworzenie kolekcji męskiej.
Riccardo sukcesywnie prowadzi w swoich projektach nadruki. W sezonie jesień-zima 2013 motywem przewodnim męskiej kolekcji były printy z motywem sakralnym przedstawiające twarz Marii, natomiast w sezonie wiosna-lato 2014 królują części komputerowe, elementy przyrządów charakterystycznych dla studia nagrań w połączeniu z afrykańskimi wzorami. W kolekcji dominują również warstwy, a sam Riccardo Tisci przyznał po pokazie, że do stworzenia takiej kolekcji zainspirowała go kultura afrykańska.
Według Givenchy mężczyźni w tym sezonie powinni nosić luźne koszule i spódnice do legginsów. Modne będą także przedłużone t-shirty i luźne kurtki. Ciekawostką z nowej kolekcji Givenchy są bermudy noszone do pasiastych legginsów i kurtki, którymi modny pan przewiąże się w pasie kiedy ma na sobie elegancki garnitur.
Wojownik z miejskiej dżungli to afrykańsko-japońska mieszanka w wersji Givenchy.
Autor: Edyta Pawlak