Gucci - kampania wiosna-lato 2016

Od kiedy Alessandro Michele przejął stery w Gucci, w kolekcjach włoskiego domu mody nie ma rzeczy, na punkcie której nie oszalałby świat. Gucci pod rządami Alessandro zmienia się na naszych oczach porzucając charakterystyczny dla Fridy Gianini glam na rzecz ekscentrycznej wizji i kolorowego eklektyzmu. Potrzeba naprawdę wiele modowej bezczelności i estetycznego taktu, aby tak jak Michele miksować ze sobą style, wzory i faktury, a tak powstałą kolekcję fotografować na tle nie mniej kolorowego krajobrazu. Kampania włoskiego domu mody na wiosnę-lato 2016 tylko to potwierdza i stanowi idealnie odzwierciedlenie idei i wizji projektanta.


Kampanię Gucci na wiosnę-lato 2016, do której zaangażowano samych debiutantów Polinę Oganichevą, Peyton Knigh, Elizabeth Moore i Jacoba Hugo Goldhoorna sfotografował Glen Lutchford. Zdjęcia zostały wykonane w Berlinie, jednak nie ujrzymy na nich przewidywalnych i typowo turystycznych lokalizacji. Alessandro Michele nie byłby bowiem sobą, gdyby także i w tej kwestii nie spróbował mniej oczywistych i zdecydowanie zaskakujących wyborów. Na fotografiach możemy podziwiać więc modeli pozujących na przystanku autobusowym, publicznej toalecie czy jeżdżących na deskorolce i trzymających pod pachą pawia. Trzeba przyznać, że ten niecodzienny model kolorystycznie idealnie wpisuje się w charakter najnowszej kolekcji marki.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto