Gucci - kampania wiosna-lato 2017

Od kiedy Alessandro Michele przejął stery w Gucci, w kolekcjach włoskiego domu mody nie ma rzeczy, na punkcie której nie oszalałby świat. Gucci pod rządami Alessandro zmienia się na naszych oczach porzucając charakterystyczny dla Fridy Gianini glam na rzecz ekscentrycznej wizji i kolorowego eklektyzmu. Potrzeba naprawdę wiele modowej bezczelności i estetycznego taktu, aby tak jak Michele miksować ze sobą style, wzory i faktury, a tak powstałą kolekcję fotografować na tle nie mniej kolorowego krajobrazu. Kampania na wiosnę i lato 2017 tylko to potwierdza i stanowi idealnie odzwierciedlenie idei i wizji projektanta.


Po tym, jak fotograf Glen Lutchford w sezonie wiosna-lato 2016 zaproponował nam spacer  po ulubionych miejscach berlińskiej bohemy ukazując nam przy tym modeli pozujących na przystanku autobusowym, publicznej toalecie, jeżdżących na deskorolce czy w sezonie jesień-zima 2016/17 gdzie postanowił nas przenieść na barwne ulice Tokio przedstawiając dialog tradycji z nowoczesnością, umiejscowionego gdzieś pomiędzy ciszą a chaosem tego miasta Alessandro Michele postanowił umiejscowić kampanię wiosna-lato 2017 w Rzymie - w mieście, w którym na ulicy spotykają się ze sobą artyści oraz intelektualiści.

Młodzi ludzie zajadają się hamburgerami, spacerują z dzikimi zwierzętami oraz bawią się w fontannie di Trevi . Kampania jest hołdem dla takich osobistości jak Cy Twombly, Mario Schifano czy Laura Betti.

Ta swoista metafora nawiązuje do twórczości dyrektora kreatywnego Gucci, który szanując korzenie i dorobek marki, wskazuje jednak dla niej nowe kierunki.

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto