Gucci Mémoire d’une Odeur - nowa kompozycja mineralno-aromatyczna

Gucci przedstawia nowy uniwersalny zapach nieprzypisany określonej płci ani czasom. Gucci Mémoire d’une Odeur to eliksir, który przez swój indywidualny charakter przekracza granice gatunku, by ustanowić nową rodzinę olfaktoryczną: mineralno-aromatyczną. Transcendentalny akord cechują zaskakujące składniki i definiuje nuta rumianu rzymskiego.


"Wszystko wynika z mojej obsesji na punkcie zapachów: moja pamięć jest zdominowana przez zmysł powonienia, więc mój węch to moja pamięć. Pomyślałem, że w gruncie rzeczy perfumy to coś, co - nawet gdy zamkniesz oczy - przenosi Cię w określony moment czasu i przestrzeni. Kiedy zaczęliśmy pracować nad Gucci Mémoire d’une Odeur, próbowałem przywołać wspomnienie zapachu, którego nie można łatwo zidentyfikować; zapachu hybrydowego, który tak bardzo jak to możliwe przypomina pamięć" - Alessandro Michele. 


Zapach tkwi w naszej podświadomości, jest powiązany z fragmentami przeżytych chwil i barwi je emocjami wszechogarniającej radości, intensywnej miłości lub przytłaczającego smutku. Zapach może znów podarować nam te chwile, może ożywić doświadczenia z przeszłości. 

W nowej zapachowej historii Gucci, zapach staje się odkrywcą siły wspomnień. Wydobywa je z przeszłości i przywraca do życia w teraźniejszości. Przeskakując wstecz i naprzód, czujemy, że teraźniejszość i przeszłość są połączone wyjątkowym mostem, który wybiega w przyszłość. Prezentujemy nowy uniwersalny zapach Gucci. Perfumy nieprzypisane określonej płci ani czasom. Przedstawiamy Gucci Mémoire d’une Odeur.


Zapach

Gucci Mémoire d’une Odeur to eliksir, który przez swój indywidualny charakter przekracza granice gatunku, by ustanowić nową rodzinę olfaktoryczną: mineralno-aromatyczną. Transcendentalny akord cechują zaskakujące i zagadkowe składniki i definiuje nuta rumianu rzymskiego. Alessandro Michele wyobraził sobie ten osobliwy kwiat w zapachu, który skomponował potem mistrz perfumiarstwa - Alberto Morillas.

Rumian rzymski współistnieje w Gucci Mémoire d’une Odeur z koralowymi płatkami jaśminu z Indii, które nadają zapachowi delikatność, z cennym piżmem, które dodaje mu głębi i ze szlachetnym drewnem – świetlistym sandałowcem i zwiewnym cedrem, które emanują ciepłem, oraz z nutą kuszącej wanilii.


Rodzina mineralno-aromatyczna

Gucci Mémoire d’une Odeur rewolucjonizuje tradycyjne rodziny zapachowe, które klasyfikują zapachy, i ustanawia nową i nowoczesną kategorię Mineralną: zwiewną, piżmową, przejrzystą i autentyczną, która jest połączeniem zapachów i emocji. Kategoria Mineralna była tradycyjnie używana do opisywania fasetek niektórych zapachów. W połączeniu z aspektem Aromatycznym staje się osią Gucci Mémoire d’une Odeur.

"Akord piżmowo-mineralny jest fundamentem tego zapachu. Jednoczy inne elementy olfaktoryczne z absolutną łagodnością" - Alberto Morillas.


Nuty

"Musiałem bardzo dokładnie przemyśleć, dlaczego Alessandro wybrał rumianek. Kiedy zacząłem pracować nad tym składnikiem, zrozumiałem go" - powiedział Morillas. "Nikt tego wcześniej nie zrobił. Rumianek jest znany na całym świecie. Każdy go kiedyś wąchał. Pozostał marzeniem, wspomnieniem z dzieciństwa, niekiedy ponadczasowym, lecz nigdy nie pojawił się w perfumach. Ten kwiat jest bardzo niedoceniany, a jest rośliną o wyjątkowym profilu olfaktorycznym."


Rumian rzymski

Rumian rzymski uprawiano w ogrodach tarasowych w okolicach Rzymu już od XVI wieku. Słoneczny i odporny kwiat o zielonym aromatycznym zapachu ma niezrównany charakter: emanuje radością aż do słodkiej aromatycznej głębi z nutą miodu i zielonego jabłka.

Indian Coral Jasmine Nature Print®

Ta ekskluzywna nuta Gucci wywodzi się z Indii. Kwiat w kształcie gwiazdy wydziela w nocy mocniejszy aromat i przybiera intensywniejsze barwy. W dzień natomiast jest jaśniejszy i świeższy. Ta wyjątkowa cecha jaśminu, zwanego Królową Nocy, ma miodowy temperament i pomarańczowo-koralowe serce.

Nuty głębi Gucci Mémoire d’une Odeur są niczym ulotny obłok, ewoluują na skórze w rytmie piżma i legendarnych składników drzewnych: cedru i sandałowca. Drzewna architektura zapachu nadaje jego strukturze intensywność.


Flakon

Alessandro Michele odkrył flakon perfum Gucci w stylu vintage, który stał się źródłem inspiracji dla Gucci Mémoire d’une Odeur. Flakon ma wyrafinowany kształt prążkowanej kolumny ze starożytnego świata. Jego masywne przejrzyste szkło ma jasnozielony odcień i wieńczy go błyszczący złoty korek. Na obramowanej złotem etykiecie widnieje logo Gucci i nazwa zapachu.


Opakowanie

"Opakowanie pochodzi z przeszłości. Inspirowane jest starymi perfumami Gucci z początku lat 90. Nie chciałem, żeby flakon miał kształt zbyt kobiecy lub nader męski, ponieważ ten zapach może być wybierany zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn" - powiedział Alessandro Michele.

Zielony kartonik - symbolizujący rozgwieżdżone nocne niebo i ziemski świat, który przypatruje mu się ze zdziwieniem - ozdobiono niebiańskimi firmamentami, inspirowanymi obrazami z romańskich i gotyckich kościołów z okresu średniowiecza i renesansu w Europie. Ten wyjątkowy wzór przypomina freski Giotta w kaplicy Scrovegni w Padwie.


Kampania reklamowa

"Elementem przewodnim całej kampanii reklamowej jest idea wolności nie-społecznej, idea nie-ery i nie-miejsca. Wyobraziłem sobie świat, który jest freskiem "mitologicznego" życia, w którym rodzina jest prywatną społecznością z własnymi ramami społecznymi. Dominuje tu całkowita wolność ekspresji, a role które pełnią ludzie nie są jasno określone. Wyobraziłem sobie autentyczną pamięć" - powiedział Alessandro Michele.

Spotkanie wolnej duchem rodziny, która afirmuje życie, żyjąc swobodnie i wspólnie tworząc wspomnienia to pomysł Alessandro Michele. W różnych miejscach na przedmieściach Rzymu rodzina podpatrywana jest w tańcu, podczas pikniku wśród rozświetlonych słońcem ruin Canale Monterano, lub w rodzinnym domu Montecalvello - średniowiecznym zamku z fontanną na dziedzińcu i tajemniczymi freskami wewnątrz i na elewacji. Reżyser kampanii reklamowej Glen Luchford nasycił filmy i zdjęcia żywą nostalgią, pracując pod artystycznym kierownictwem Christophera Simmondsa. Zdjęcia reklamowe tworzono na wzór prywatnego albumu fotograficznego, który pokazuje charakter każdego członka rodziny oraz intymną więź, jaka łączy wszystkich.

Harry Styles - piosenkarz, autor tekstów i aktor - przewodzi aktorom, którzy wcielili się w członków rodziny, tworzących eklektyczną i uniwersalną grupę artystów i modeli.

Harris Reed (designer)
Zumi Rosow (designer, muzyk, aktorka)
Ariana Papademetropoulos (artystka)
Stanislas Klossowski de Rola (aktor i muzyk)
Olimpia Dior (artystka)
Leslie Winer (modelka i muzyk)
Thomas Riguelle (model)
Tex Santos (modelka)
Tessa Bruisna (modelka)
Olga Zapivokhina (modelka)
Oleg Ulrich (model)
Matiss Rucko (model)
Mae Lapres (modelka)
William Valente (model)
Katea Gramma (modelka)
Iuniia Pakhomova (model)
Ellia Sophia (modelka)
Elibeidy Dani Martinez (modelka)
Cheikh Tall (model)


Gama i ceny:

Gucci Mémoire d’une Odeur - woda perfumowana 40 ml / 309 zł
Gucci Mémoire d’une Odeur - woda perfumowana 60 ml / 349 zł
Gucci Mémoire d’une Odeur - woda perfumowana 100 ml / 475 zł



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności