Jimmy Choo - kampania jesień-zima 2012/13

W nowej kampanii promującej zimową kolekcję Jimmy Choo wystąpiły Querelle Jansen i Jonas Kessler. Kolekcja oparta jest na latach 70., i jest to mieszanka boho i retro - idealna kompozycja kolorów i różnorodność materiałów.


Kampania reklamowa Jimy Choo została wystylizowana przez Camillę Nickerson i sfotografowana przez Terry’ego Richardsona. Wysublimowaną scenerię tworzy ekskluzywne wnętrze kultowego Rolls Royce’a Phantom V.

Na zdjęciach widzimy wiele futrzanych elementów, nie tylko jako wierzchnie okrycie. Futerko pokrywa także torebki i stanowi wykończenie butów. Efektowne są także buty wykonane z wężowej skóry i kozaki na niebotycznym obcasie haftowane w misterny kwiecisty wzór. Torebki natomiast, oprócz tych futrzanych, wykonane są także z barwionej na wiele kolorów skóry.


 


 


 


Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności