Justin Bieber i Lara Stone w kampanii Calvin Klein Jeans wiosna 2015

Holenderska modelka Lara Stone już od kilku sezonów zdobi swym wizerunkiem kampanie domu Calvin Klein. Wiosną 2007 wystąpiła w pokazie Calvin Klein Collection, a jesienią tego samego roku została twarzą Calvin Klein Jeans. Od tej pory pojawiała się w kampaniach m.in.: linii Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear, ck Calvin Klein Watch & Jewelry, cK One Color Cosmetics, zapachów Calvin Klein Euphoria i cK One Shock oraz damskiej linii odzieżowej. Stone idealnie uosabia ducha marki. W kampaniach modelka występowała u boku przystojnych mężczyzn. Tym razem do tego grona dołączył 20-letni piosenkarz Justin Bieber.


Wczoraj na profilu Calvin Klein na Facebooku pojawiła się informacja: „Believe it. Justin Bieber + Lara Stone for Calvin Klein. ‪#‎mycalvins‬” oraz pierwsze zdjęcia kampanii na sezon wiosna-lato 2015, dziś światło dzienne ujrzały kolejne zdjęcia oraz film promujący kampanię. Kanadyjczyk oraz top modelka prezentują dżinsy oraz bieliznę Calvin Klein Jeans na czarno-białych fotografiach autorstwa słynnego duetu Mert & Marcus.

Para na zmysłowych zdjęciach kampanii sprawia wrażenie zaangażowanych w gorący romans. Trzeba przyznać, że Justin Bieber nie jest już tym samym chłopcem, którego wcześniej znaliśmy chociażby z teledysku "Baby". Piosenkarz wydoroślał i wyrósł na przystojnego mężczyznę, który jest świadomy swojej atrakcyjności.

"Noszę bieliznę Calvin Klein od lat w nadziei, że pewnego dnia zostanę modelem Calvina Kleina. Ale nigdy nie myślałem, że to naprawdę może się wydarzyć. Marzenia się spełniają!" - powiedział Justin Bieber. 

Udział w reklamie to nie jedyna noworoczna zmiana u Justina Biebera. Tuż przed początkiem 2015 wokalista zaprezentował się w nowej fryzurze. W 2015 będzie blondynem.

Wcześniej w reklamach dla Calvina Kleina występował Mark Wahleberg oraz David Beckham, teraz, jak widać, przyszedł czas na odmłodzenie marki.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto