Karl Lagerfeld for Women and Men

Karl Lagerfeld, człowiek legenda świata mody,dyrektor kreatywny paryskiego domu mody Chanel oraz Fendi, a także własnej luksusowej linii prêt-à-porter. To także wspaniały artysta, reżyser oraz fotograf, jest twórcą wielu kampanii reklamowych,zdjęć okładkowych i edytoriali najważniejszych magazynów mody na świecie. Jego kontrowersyjny wizerunek - białe włosy związane w kitkę, czarne okulary i niezliczona ilość pierścieni na palcach sprawia, że Karl Lagerfeld to obecnie chodząca marka będąca synonimem klasy, luksusu, elegancji i innowacyjności. Mistrz Karl Lagerfeld ma również na swoim koncie kilkanaście zapachów, w skład których wchodzą kompozycje damskie, męskie oraz unisex. Najstarsza pochodzi z roku 1978, natomiast premiera najnowszych zapachów kreatora - damskiego i męskiego odbyła się 13 marca 2014 roku w domu towarowym Harrods w Londynie.


"Kocham perfumy. Tworzę zapachy już od dawna, ale bardzo się cieszę, że mogłem opracować coś nowego. Uwielbiam zapachy dla kobiet i kocham męskie. Zapach czyni życie piękniejszym." - wyznał Kalrl Lagerfeld


Zapach Kalrl Lagerfeld for Women to kwiatowo - owocowe kompozycje dla kobiet. Nutami głowy są cytryna i brzoskwinia; nutami serca są plumeria, magnolia i róża; nutami bazy są ambra, nuty drzewne i piżmo.

Zapach Karl Lagerfeld for Men to aromatyczno - fougere kompozycje dla mężczyzn. Nutami głowy są lawenda i mandarynka; nutami serca są zielone jabłko i fiołek; nutami bazy są drzewo sandałowe i ambra.

Zapachy zostały zamknięte w niezwykle prostych, kanciastych flakonach reprezentujących wyrafinowaną elegancję i klasycyzm w śmiałym nowoczesnym wydaniu.


"Zapach jest tak samo ważny jak kawałek odzieży." -  Karl Lagerfeld

Trudno się z tym nie zgodzić, mając na uwadze chociażby słowa wypowiedziane przez ikonę kina Marilyn Monroe utożsamiającą się z perfumami Chanel № 5 - "Wciąż odpowiadam na pytania dotyczące tego, co zakładam do łóżka. Górę od piżamy? Koszulę nocną? Odpowiadam: Chanel № 5, bo taka jest prawda. Nie powiem przecież, że śpię nago. Ale to prawda."


Do kampanii najnowszych zapachów Karl Lagerfeld wybrał swoich ulubionych modeli - Kati Neischer oraz Baptiste Giabiiconi, którzy stworzyli niepowtarzalny klimat oraz  idealnie ucieleśniają styl zapachów. Katie i Baptista tworzą historię z nieodpartym pragnieniem, przyciągania, magnetyzmu, zmysłowości i uwodzicielskiego rock and rolla.
Tworcą kampanii jest nie kto inny, jak sam Karl.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności