Karl Lagerfeld x Kaia - lookbook kolekcji

On najbardziej znany projektant mody na świecie, dyrektor kreatywny domu mody Chanel i Fendi, założyciel własnej marki Karl Lagerfeld, Ona - córka ikony modelingu Cindy Crawford, młoda modelka, której kariera nabrała niezwykłego tempa. Została twarzą Marc Jacobs Beauty wiosna-lato 2018 hitowej maskary Marc Jacobs - Velvet Noir Major Volume, gwiazdą kampanii Versace, gdzie wystąpiła u boku top modelek Naomi Campbell, Christy Turlington i Gisele Bündchen, wraz ze swoim bratem Presley Gerber wzięła udział w kampanii Calvin Klein "Our Youth #MyCalvins" oraz została nową ambasadorką Chanel i podziwiać ją możemy w kampanii torebek francuskiego domu mody wiosna-lato 2018.


W tym roku Karl Lagerfeld i Kaia Gerber połączyli swoje oryginalne inspiracje, by stworzyć kolekcję ubrań ready-to-wear, i akcesoriów - w tym buty, okulary przeciwsłoneczne oraz biżuterię. Kolekcja łączy ponadczasową, paryską, szykowną estetykę Karla z pewną wizją i stylem wprost z LA. Nowoczesne wzornictwo wprowadza zrelaksowany, chłodny dotyk młodej projektantki do kultowych ikon garderoby Karla, takich jak smokingowe blezery, luksusowe kurtki i sukienki "małe czarne".

"Uwielbiałem być częścią procesu twórczego, a praca z Karlem to sen" - mówi Kaia Gerber. - "Zawsze uważałem, że jest geniuszem, więc to niesamowite, że pokazał mi część swojej pracy. Dało mi to nowe uznanie za to, jak ciężko pracują projektanci i jak wiele kreatywności i myśli trafia do każdej kolekcji".

"Zawsze bardzo ceniłem design i myślałem o tym, ale nigdy nie marzyłam, że zrobię to będąc tak młoda" - powiedziała Kaia. "Ale posiadanie kogoś takiego jak Karl za mentora, przecież jest prawdobnie jednym z najlepszych ludzi, których możesz mieć w tej roli, jeśli nie najlepszym."

"Kaia ma młodzieńczą, niezależną postawę, która jest inspirująca" - mówi Karl Lagerfeld.

30 sierpnia 2018 roku odbył się światowy debiut kolekcji na stronach karl.com i revolve.com, gdzie będzie dostępna wyłącznie przez dwa tygodnie. W Los Angeles, Nowym Jorku i Paryżu odbędą się również specjalne premiery, w których udział weźmie Kaia.

Od 14 września kolekcja będzie dostępna za pośrednictwem globalnej sieci hurtowni i sprzedawcy internetowego, oprócz sklepów Karl Lagerfeld.


Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności