Kenzo - kampania jesień-zima 2015/16

Od kilku sezonów dom mody Kenzo z Humberto Leon i Carol Lim na czele prezentowali nam surrealistyczne kampanie światowej sławy artystów: Maurizio Cattelanem, Pierpaolo Ferrarim i Mocolem Talso, czyli trio artystów odpowiedzialne za artystyczny magazyn Toiletpaper. Tym razem do współpracy zaprosili przedstawiciela nurtu New Queer Cinema - Gregga Araki. Kampania na jesień i zimę 2015/16 jak zwykle wymyka się standardowym ramom reklamy.


Zaprezentowany przez markę film "Here Now" stanowi bazę najnowszej kampanii Kenzo, a fotografie stworzono jakby dodatkowo. Wyglądają one zresztą jak plakaty promujące wideo. Aktorzy wystylizowani przez Jay'a  Massacreta, wyglądają jak bohaterowie seriali z lat 90.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności