Kolekcja pomadek Tom Ford Lip&Boys

Tom Ford to niezwykle kreatywny projektant, który idealnie sprawdza się i wręcz zachwyca w linii Beauty. Ford staje do walki o miejsce w czołówce kosmetycznych imperiów. Jak podał portal WWD, zamiary projektanta są bardzo ambitne – planuje on rywalizować z markami kosmetycznymi m.in.: Clinique, M∙A∙C Cosmetics i Estée Lauder. Aby udowodnić, iż jest godnym przeciwnikiem zaskakuje bezustannie nowymi kolekcjami. Najnowsza propozycja Toma to limitowana kolekcja 50 miniaturowych pomadek Tom Ford Lip&Boys. Wyjątkowość tej kolekcji polega na tym, iż każdy z kolorów pomadek został nazwany po mężczyźnie, który zarówno w teraźniejszości, jak i przeszłości odegrał kluczową rolę w życiu projektanta, jego bliskich przyjaciół, znawców mody i rodziny, w tym męża Richarda, syna Alexandra, najlepszego przyjaciela Rory'ego czy pierwszej sympatii Addisona.


"Uwielbiam widok kobiety w męskim garniturze. Dlaczego nie mieć szminki nazwanej imieniem mężczyzny?" - mówi Tom Ford w rozmowie z WWD.

Kolekcja Tom Ford Lip&Boys to osobista, składająca się z 50 perfekcyjnych kolorów paleta barw Tom Forda, z czego 36 to zupełnie nowe odcienie, 10 z aktualnej kolekcji Velvet Suede, natomiast pozostałe 4 z poprzednich sezonów. Od delikatnych beży, przez ogniste czerwienie do głębokich brązów czy zmysłowych róży, każdy odcień jest według Forda idealnie dobrany do współczesnego makijażu. Rzadkie i egzotyczne składniki, jak ekstrakt z ziaren soi, brazylijskie masło muru muru oraz olej z kwitu rumianku tworzą wyjątkowo kremową konsystencje, którą nakłada się niezwykle lekko. Specjalnie przygotowane pigmenty zostały wymieszane tak, aby powstał z nich czysty kolor z właściwą równowagą połysku i rozświetlenia.

Pięćdziesiąt unikatowych pomadek zostało zamkniętych w klasycznym pudełku.

Premiera kolekcji odbyła się 28 listopada 2014 na stronie internetowej Toma Ford i sprzedaż jej potrwa wyłącznie cztery dni. 1 grudnia 2014 czyli dziś dostępna będzie w wybranych sklepach internetowych, m.in.: w Bergdorf Goodman, Neiman Marcus, Nordstrom, Bloomingdale's. i Saks Fifth Avenue tylko na 1 dzień.
Do sprzedaży online kolekcja powróci wraz ze wprowadzeniem jej do sklepów stacjonarnych – 26 grudnia.



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności