Księżniczka Charlotte Casiraghi ponownie twarzą Gucci

Księżniczka Charlotte Casiraghi - córka księżniczki Karoliny z Monako, wnuczka gwiazdy Hollywood Grace Kelly i księcia Monako Reinera - ponownie została twarzą domu mody Gucci. Tym razem zobaczymy ją w czwartej odsłonie kampanii "Forever Now", którą zrealizowano na 90. rocznicę powstania domu mody Gucci.


Projekt "Forever Now" obejmuje cztery kampanie zrealizowane w ciągu dwóch lat stworzone przez różnych fotografów. W ramach kontraktu Casiraghi promować będzie flagowe modele domu mody Gucci. Koncept to dzieło dyrektorki kreatywnej Fridy Giannini oraz samej Charlotty. Nie jest to pierwszy wspólny projekt Charlotte i marki Gucci. Księżniczka co roku bierze udział w charytatywnym wyścigu konnym Gucci Masters, podczas którego ma na sobie projektowany na miarę kostium marki Gucci.

"Przez ostatnie dwa lata miałam przyjemność i zaszczyt poznać Charlotte dzięki naszej wspólnej pasji do koni. Ona nie tylko łączy w sobie piękno i jeździecki wdzięk, ale jest również wspaniałym ambasadorem sportu. Przy projektowaniu jej jeździeckiej garderoby, zdobyłam uznanie dla jej wrodzonej zdolności do łączenia rodzinnych tradycji z wyjątkowo nowoczesną postawą. Jestem zachwycona, że mogę sławić klasyczne projekty Gucci z kimś, kto jest tak mocno związany z historią marki. Charlotte przywołuje ducha Gucci z niebywałą elegancją.” – tak o współpracy z księżniczką Casiraghi wypowiada się dyrektor kreatywna marki – Frida Giannini.

To już czwarta kampania "Forever Now” z olśniewającą Charlotte Casiraghi. Współpraca dyrektor kreatywnej Gucci, Fridy Giannini, z Charlotte po raz kolejny dała doskonały efekt, a zdjęcia zrobione przez sławnego fotografa  Bruce Webera wyeksponowały tym razem kultową torebkę Bamboo,której pierwszy model powstał w 1947 roku. Bambusowa rączka była kreatywną odpowiedzią włoskich rzemieślników na powojenne niedostatki materiałów. Na przestrzeni lat kształt torebki ewoluował, model jednak przetrwał i do dziś uchodzi za jeden z najbardziej eleganckich i stylowych dodatków w ofercie marki.Monakijska księżniczka pozuje w towarzystwie czteronożnych przyjaciół.Księżniczka, źrebaki, szczeniak, konie, psy,jednym słowem wiejska sielanka.

"Praca z Fridą Giannini i marką Gucci była dla mnie wspaniałym doświadczeniem. To ogromny zaszczyt, że mogłam być częścią wyjątkowej kampanii, której autorem jest tak utalentowany fotograf, jak Bruce Weber. Wydaje mi się, że nasza miłość do zwierząt zaowocowała magicznym klimatem, który stworzyły spontaniczne sytuacje podczas sesji zdjęciowej."- powiedziała Charlotte Casiraghi.

Warto przypomnieć, że autorem pierwszej serii porterów był Peter Lindbergh i zwraca ona uwagę na charakterystyczne, zielone i czerwone pasy Gucci, druga kampania to dzieło duetu Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, który wyeksponował – legendarne mokasyny marki, natomiast trzecia odsłona to efekt pracy duetu Mert Alas i Marcus Piggott, który wyeksponowały to, co w całym przedsięwzięciu najważniejsze, klasykę marki - chustę w słynny wzór Flora.





Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności