La Mania to jedna z najmłodszych w Polsce ekskluzywnych marek dla kobiet, która jednak może pochwalić się nieporównywalnymi na naszym polskim podwórku sukcesami. Kreacje tego domu mody pokazywane były m.in. na London Fashion Week, a ubrania La Mania znajdują się w regularnej sprzedaży w londyńskim Harrodsie, jednym z najbardziej luksusowych domów handlowych na świecie.
Joanna Przetakiewicz, właścicielka domu mody La Mania, zaprosiła do kampanii na sezon wiosna-lato 2013 18-letnią Dagę Ziober. Autorami zapierającej dech w piersiach kampanii jest duet fotografów Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek. La Mania zaprezentowała również film promujący kolekcję wiosna lato 2013. Sesję wykonano w kurorcie w południowej Francji, m.in. na imponującym jachcie. Daga w projektach La Mania przypomina piękność z lat 60. Marka tym filmem udowodniła, że może konkurować ze światowymi domami mody. Stylizacją filmu zajął się Michał Kuś, a za kamerą stanęła Monika Kmita.
Autor: Edyta Pawlak