Lacoste L!VE - nowy zapach dla mężczyzn

Nowy zapach Lacoste Live jest odzwierciedleniem żywiołowej, niepohamowanej energii. Energii, która umożliwia przekraczanie granic, przełamywanie barier, wyznaczanie własnej drogi i określanie osobistego stylu. Lacoste Live jest połączeniem nowoczesnego stylu i autentyczności. Przyciąga ludzi o twórczych osobowościach, oferując im nieograniczone możliwości niesztampowej i oryginalnej stylizacji. Stworzenie zapachu, który stanowi uzupełnienie świata Lacoste Live było naturalnym, kolejnym krokiem w rozwoju marki. Z założenia zapach ten miał wzbić się na tak wysoki poziom kreatywności i wyjątkowości, jaki reprezentuje marka Lacoste Live. W efekcie powstał wyjątkowy produkt, który pomoże Ci spojrzeć na świat inaczej i dostrzec w nim więcej niż zwykle. Nowy zapach. Nowa perspektywa.


"Zapach Lacoste Live  to zupełnie nowy rozdział w historii zapachów Lacoste. Wyjątkowy design, niezwykły koncept i holistyczna kampania silnie oddziałują na wyobraźnię mieszkańców wielkich miast, którzy poszukują autentyczności i twórczych inspiracji. Dlatego właśnie kreatywność stanowi główną wartość nowego zapachu, począwszy od sposobu, w jaki reprezentanci Lacoste i P&G Prestige wspólnie projektowali flakon i pracowali nad kompozycją, aż po innowacyjną kampanię reklamową." - mówi Antoine Delgrange, Główny Dyrektor Marketingu P&G Prestige


Zapach

Kompozycja, która wyostrza zmysły. Odkryj nowe perspektywy i pozwól się zainspirować.

W tej wyjątkowej kompozycji odnajdujemy wszystkie, integralne elementy świata  Lacoste Live: energię, kreatywność i nowoczesność. Poszczególne składniki połączono tak, by uzyskać ich dynamiczną kompozycję, ale jednocześnie zachować indywidualną siłę wyrazu każdego z nich. Dzięki temu odnosimy wrażenie nieustannego ruchu, a zapach wciąż zmienia swoje oblicze, gdy jego nuty wyłaniają się jedna po drugiej.
Najpierw, zmysł powonienia uderza dynamiczna eksplozja limonki. Jej energetyczny aromat odzwierciedla wyjątkową naturę  Lacoste Live i stanowi niespodziewaną, żywiołową nutę głowy – błyskotliwą i ostrą, aby obudzić Twoje zmysły.
Zielone liście i nuty wodne w sercu kompozycji dopełniają aromat limonki, dzięki czemu wydobywają zeń pełnię energii i świeżość. Nuty te dają bodziec do działania i zachęcają do kreatywności.
Dymny, ciepły charakter Drzewa Gwajakowego i ciemna lukrecja stanowią bazowe nuty tej kompozycji, podkreślają jej głębię i oryginalność.


Flakon

Awangardowy. Sugestywny i wyrazisty. Dynamiczny i wielowymiarowy.

W każdym aspekcie zapachu przejawia się siła kreatywnej inspiracji Lacoste: odnajdujemy ją w jego kompozycji, jak również w projekcie flakonu.
Awangardowy. Kształt sześcianu to czystość linii i nowoczesny design. Minimalistyczna estetyka i współczesna kolorystyka flakonu nadają mu niespodziewany wygląd. Tak elegancki i nowoczesny flakon stanowi opakowanie harmonizujące z dynamiczną kompozycją zapachu. Podstawowe kolory flakonu stanowią dla kreatywnych umysłów punkt wyjścia do wizualizacji szerokiego spektrum możliwości. Z jakiejkolwiek perspektywy nań spoglądamy, jego linie zawsze wyrażają charakterystyczny styl i formę Lacoste Live . 
Sugestywny i wyrazisty. Niespodziewana i śmiała forma flakonu, w którym tworzywa podejmują ze sobą subtelną grę, nadaje temu opakowaniu niepowtarzalny i rozpoznawalny wygląd. Gdy zobaczysz ten oryginalny obiekt, już nigdy go nie zapomnisz.
Dynamiczny i wielowymiarowy. Sześć płaszczyzn bryły oferuje generacji Lacoste Live możliwość spoglądania na sprawy z różnej perspektywy. Taka forma dopinguje, aby spojrzeć na świat inaczej i dostrzec więcej niż zwykle.


Kampania reklamowa

Kampania reklamowa zapachu  Lacoste Live, której hasło brzmi: "Nowy zapach, nowa perspektywa" zachęca nas do tego, by zatrzymać się na chwilę, cofnąć się i spojrzeć na życie pod innym kątem.

Wyzwanie pokazania idei innej perspektywy poprzez sztukę anamorficzną podjęte zostało przez Zoera – znanego artystę graffiti. Wyreżyserowany przez H5 27-sekundowy klip zostanie zaprezentowany w maju 2014. Film ukazuje dwóch młodych mężczyzn (Zoer jest jednym z nich), którzy z zapałem malują, kolorują i pokrywają ściany białego loftu. Kiedy kończą pracę, kamera panoramuje pomieszczenie, aby ukazać je z innej perspektywy. I wyłania się zaskakujący efekt pracy artystów – pozornie przypadkowe elementy składają się w całość - trójwymiarowy flakon Lacoste Live. Klip ten będzie zachęcał klientów do reinterpretacji idei perspektywy i do generowania ich własnych treści, które na nowo zdefiniują zapach, a następnie do szerokiego udostępniania nowego przekazu na platformach społecznościowych.

Media cyfrowe i społecznościowe odgrywają w nowej kampanii główną rolę. Na lansowanie Lacoste podczas pustynnej imprezy w Kalifornii zaproszeni zostali artyści, których zadaniem było zaprojektowanie i wystawienie instalacji, inspirowanych sześciennym flakonem Lacoste Live. Artyści za pośrednictwem sieci społecznościowych udostępniać będą swoje prace w Internecie, używając dwa hashtagi: #nowyzapach i #nowąperspektywę.

Hashtagi te będą centralnymi elementami światowej kampanii, która będzie trwać od lipca do połowy września. Kampania zachęcać będzie odbiorców do odkrywania i ukazywania  Lacoste Live z ich własnej perspektywy oraz do przesyłania prac na Instagram. Ich aktywność pozwoli ukazać artystyczne oblicze produktu i zachęci uczestników kampanii do dzielenia się najbardziej innowacyjnymi wyobrażeniami, które następnie poddane zostaną selekcji i wyeksponowane na stronach sieci cyfrowej Lacoste. Poprzez ideę „nowej perspektywy” i globalnego zaangażowania ludzi do współudziału w kampanii, generacja Lacoste Live będzie miała szansę własnej wypowiedzi na temat produktu. 


Gama i ceny:

Lacoste L!VE Woda Toaletowa 40 ml / 179 PLN
Lacoste L!VE Woda Toaletowa 100 ml / 299 PLN
Lacoste L!VE Dezodorant w Sprayu 150 ml / 95 PLN
Lacoste L!VE Dezodorant w Sztyfcie 75 ml / 95 PLN
Lacoste L!VE Żel pod Prysznic 150 ml / 95 PLN



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności