Nowy zapach Lacoste Live jest odzwierciedleniem żywiołowej, niepohamowanej energii. Energii, która umożliwia przekraczanie granic, przełamywanie barier, wyznaczanie własnej drogi i określanie osobistego stylu. Lacoste Live jest połączeniem nowoczesnego stylu i autentyczności. Przyciąga ludzi o twórczych osobowościach, oferując im nieograniczone możliwości niesztampowej i oryginalnej stylizacji. Stworzenie zapachu, który stanowi uzupełnienie świata Lacoste Live było naturalnym, kolejnym krokiem w rozwoju marki. Z założenia zapach ten miał wzbić się na tak wysoki poziom kreatywności i wyjątkowości, jaki reprezentuje marka Lacoste Live. W efekcie powstał wyjątkowy produkt, który pomoże Ci spojrzeć na świat inaczej i dostrzec w nim więcej niż zwykle. Nowy zapach. Nowa perspektywa.
"Zapach Lacoste Live to zupełnie nowy rozdział w historii zapachów Lacoste. Wyjątkowy design, niezwykły koncept i holistyczna kampania silnie oddziałują na wyobraźnię mieszkańców wielkich miast, którzy poszukują autentyczności i twórczych inspiracji. Dlatego właśnie kreatywność stanowi główną wartość nowego zapachu, począwszy od sposobu, w jaki reprezentanci Lacoste i P&G Prestige wspólnie projektowali flakon i pracowali nad kompozycją, aż po innowacyjną kampanię reklamową." - mówi Antoine Delgrange, Główny Dyrektor Marketingu P&G Prestige
Zapach
Kompozycja, która wyostrza zmysły. Odkryj nowe perspektywy i pozwól się zainspirować.
W tej wyjątkowej kompozycji odnajdujemy wszystkie, integralne elementy świata Lacoste Live: energię, kreatywność i nowoczesność. Poszczególne składniki połączono tak, by uzyskać ich dynamiczną kompozycję, ale jednocześnie zachować indywidualną siłę wyrazu każdego z nich. Dzięki temu odnosimy wrażenie nieustannego ruchu, a zapach wciąż zmienia swoje oblicze, gdy jego nuty wyłaniają się jedna po drugiej.
Najpierw, zmysł powonienia uderza dynamiczna eksplozja limonki. Jej energetyczny aromat odzwierciedla wyjątkową naturę Lacoste Live i stanowi niespodziewaną, żywiołową nutę głowy – błyskotliwą i ostrą, aby obudzić Twoje zmysły.
Zielone liście i nuty wodne w sercu kompozycji dopełniają aromat limonki, dzięki czemu wydobywają zeń pełnię energii i świeżość. Nuty te dają bodziec do działania i zachęcają do kreatywności.
Dymny, ciepły charakter Drzewa Gwajakowego i ciemna lukrecja stanowią bazowe nuty tej kompozycji, podkreślają jej głębię i oryginalność.
Flakon
Awangardowy. Sugestywny i wyrazisty. Dynamiczny i wielowymiarowy.
W każdym aspekcie zapachu przejawia się siła kreatywnej inspiracji Lacoste: odnajdujemy ją w jego kompozycji, jak również w projekcie flakonu.
Awangardowy. Kształt sześcianu to czystość linii i nowoczesny design. Minimalistyczna estetyka i współczesna kolorystyka flakonu nadają mu niespodziewany wygląd. Tak elegancki i nowoczesny flakon stanowi opakowanie harmonizujące z dynamiczną kompozycją zapachu. Podstawowe kolory flakonu stanowią dla kreatywnych umysłów punkt wyjścia do wizualizacji szerokiego spektrum możliwości. Z jakiejkolwiek perspektywy nań spoglądamy, jego linie zawsze wyrażają charakterystyczny styl i formę Lacoste Live .
Sugestywny i wyrazisty. Niespodziewana i śmiała forma flakonu, w którym tworzywa podejmują ze sobą subtelną grę, nadaje temu opakowaniu niepowtarzalny i rozpoznawalny wygląd. Gdy zobaczysz ten oryginalny obiekt, już nigdy go nie zapomnisz.
Dynamiczny i wielowymiarowy. Sześć płaszczyzn bryły oferuje generacji Lacoste Live możliwość spoglądania na sprawy z różnej perspektywy. Taka forma dopinguje, aby spojrzeć na świat inaczej i dostrzec więcej niż zwykle.
Kampania reklamowa
Kampania reklamowa zapachu Lacoste Live, której hasło brzmi: "Nowy zapach, nowa perspektywa" zachęca nas do tego, by zatrzymać się na chwilę, cofnąć się i spojrzeć na życie pod innym kątem.
Wyzwanie pokazania idei innej perspektywy poprzez sztukę anamorficzną podjęte zostało przez Zoera – znanego artystę graffiti. Wyreżyserowany przez H5 27-sekundowy klip zostanie zaprezentowany w maju 2014. Film ukazuje dwóch młodych mężczyzn (Zoer jest jednym z nich), którzy z zapałem malują, kolorują i pokrywają ściany białego loftu. Kiedy kończą pracę, kamera panoramuje pomieszczenie, aby ukazać je z innej perspektywy. I wyłania się zaskakujący efekt pracy artystów – pozornie przypadkowe elementy składają się w całość - trójwymiarowy flakon Lacoste Live. Klip ten będzie zachęcał klientów do reinterpretacji idei perspektywy i do generowania ich własnych treści, które na nowo zdefiniują zapach, a następnie do szerokiego udostępniania nowego przekazu na platformach społecznościowych.
Media cyfrowe i społecznościowe odgrywają w nowej kampanii główną rolę. Na lansowanie Lacoste podczas pustynnej imprezy w Kalifornii zaproszeni zostali artyści, których zadaniem było zaprojektowanie i wystawienie instalacji, inspirowanych sześciennym flakonem Lacoste Live. Artyści za pośrednictwem sieci społecznościowych udostępniać będą swoje prace w Internecie, używając dwa hashtagi: #nowyzapach i #nowąperspektywę.
Hashtagi te będą centralnymi elementami światowej kampanii, która będzie trwać od lipca do połowy września. Kampania zachęcać będzie odbiorców do odkrywania i ukazywania Lacoste Live z ich własnej perspektywy oraz do przesyłania prac na Instagram. Ich aktywność pozwoli ukazać artystyczne oblicze produktu i zachęci uczestników kampanii do dzielenia się najbardziej innowacyjnymi wyobrażeniami, które następnie poddane zostaną selekcji i wyeksponowane na stronach sieci cyfrowej Lacoste. Poprzez ideę „nowej perspektywy” i globalnego zaangażowania ludzi do współudziału w kampanii, generacja Lacoste Live będzie miała szansę własnej wypowiedzi na temat produktu.
Gama i ceny:
Lacoste L!VE Woda Toaletowa 40 ml / 179 PLN
Lacoste L!VE Woda Toaletowa 100 ml / 299 PLN
Lacoste L!VE Dezodorant w Sprayu 150 ml / 95 PLN
Lacoste L!VE Dezodorant w Sztyfcie 75 ml / 95 PLN
Lacoste L!VE Żel pod Prysznic 150 ml / 95 PLN
Autor: Edyta Pawlak