Bohaterkami najnowszej kampanii Lanvin na sezon wiosna-lato 2013 są gwiazdy modelingu Daria Strokous, Karlie Kloss i Saskia de Brauw, które wystąpiły przed obiektywem Stevena Meisela w kreacjach tego francuskiego domu mody. Supermodelki prezentują eleganckie, doskonale skrojone sukienki oraz wspaniale je uzupełniającą biżuterię, będące obiektem pożądania kobiet na całym świecie. Falbany, kokardy, sztuczne kamienie, ostre cięcia i blask złota to znaki rozpoznawcze kolekcji Albera Elbaza. Idealna kampania to nie tylko zdjęcia,ale również spot reklamowy - w tym przypadku niezwykle oryginalny.
Film promujący kolekcję realizowany został w Nowym Jorku w czasie, gdy północno-zachodnie wybrzeże USA nękał huragan Sandy. Z powodu ataku żywiołu projektant marki, Alber Elbaz ostatecznie został w Paryżu, a film nakręcono bez jego obecności. Artysta postanowił jednak do zgrabnie zmontowanego klipu dodać coś od siebie. Reklama zaczyna się klasycznie. Ogród, grupka modeli i modelek w wieczorowych strojach. Nagle przewidywalną konwencję przerywa pojawienie się okienka programu Skype'a wraz z charakterystyczną melodią, oznajmującą, że ktoś dzwoni. Okazuje się, że telefonującym jest sam Elbaz. W swoim monologu opisuje to, co widzi w klipie. Dowiadujemy się, że reklama bardzo mu się podoba. Projektant zachowuje się przez cały czas bardzo naturalnie, tak jakby faktycznie rozmawiał z jakimś znajomym.
Autor: Edyta Pawlak