Lily-Rose Depp w kampanii CHANEL Pearl Eyewear jesień-zima 2015/16

Córka Vanessy Paradis i Johnny'ego Deppa pojawiła się w nowej kampanii francuskiego domu mody CHANEL. 16-latka została twarzą kampanii CHANEL Pearl Eyewear jesień-zima 2015/16. To było tylko kwestią czasu kiedy odkrywca gwiazd modelingu, Karl Lagerfeld zaangażuje Lily do swojego projektu. W kwietniu tego roku zadebiutowała u boku swojej mamy jako gość na nowojorskim pokazie Metiers d'Art Paris-Salzburg, a już 7 lipca była gwiazdą na wybiegu CHANEL w czasie tygodnia mody Haute Couture. Tym samym młoda Depp poszła w ślady mamy, Vanessy Paradis, która z CHANEL związana jest od 1990 roku.


"Lily-Rose jest niesamowita! To młoda dziewczyna nowej generacji, która ma wszystkie cechy wielkiej gwiazdy" - mówi twórca kampanii Karl Lagerfeld.

Na fotografiach Karla Lily pozuje w topie w kolorze kości słoniowej z koronkowym kołnierzem i mankietami, perłowymi okularami oraz z ustami w kolorze czerwonego wina Depp wygląda jak słodka, a jednocześnie bardzo zmysłowa baby-doll.

Będziemy śledzić karierę młodej modelki. Do tej pory, poza nielicznymi występami na czerwonym dywanie, rolą w teledysku rapera Rejjie Snow oraz sesji dla australijskiego magazynu Oyster, nie mieliśmy okazji dokładniej się jej przyjrzeć. Poza kampanią CHANEL, wkrótce zobaczymy ją także na dużym ekranie w horrorze Kevina Smitha "Yoga Hosers".




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto