Lily-Rose Depp w kampanii nowego zapachu CHANEL N°5 L'Eau

Lily-Rose Depp z impetem wkroczyła do świata mody. Eksperci mody nie kryli zdziwienia kiedy córka Vanessy Paradis i Johnny'ego Deppa została twarzą kampanii CHANEL Pearl Eyewear jesień-zima 2015/16. To było tylko kwestią czasu kiedy odkrywca gwiazd modelingu, Karl Lagerfeld zaangażuje Lily do swojego projektu. W kwietniu tego roku zadebiutowała u boku swojej mamy jako gość na nowojorskim pokazie Metiers d'Art Paris-Salzburg, a już 7 lipca była gwiazdą na wybiegu CHANEL w czasie tygodnia mody Haute Couture. Panna Depp pojawiła się również w edytorialu "Diamant Rose" autorstwa Inez & Vinoodh do jubileuszowego wydania Vogue Paris świętującego 95-lecie powstania francuskiej edycji, który był zarazem debiutem nastolatki na łamach prestiżowego magazynu.

Kolejne miesiące przyniosły Lily-Rose kolejny kontrakt. Tym razem dom mody CHANEL ogłosił, że Lily-Rose Depp została twarzą nowej edycji kultowego zapachu CHANEL N°5 L'Eau. Ambasadorka nowej odsłony zapachu powtarza sukcesy swojej mamy Vanessy Paradis, która promowała zapach Coco Chanel w 1991 roku.


Metamorfoza kultowego zapachu

Mademoiselle Chanel pragnęła „zapachu dla kobiet, pachnącego kobietą”, definiującego na nowo kody i reguły tradycyjnego perfumiarstwa. N°5, od momentu stworzenia, jest kwintesencją kobiecości. Mademoiselle Chanel była pierwszą z ambasadorek zapachu N°5, użyczając mu swój niepowtarzalny styl i elegancję. Wyjątkowość N°5 to przede wszystkim rezultat unikatowej kompozycji olfaktorycznej. Nieokreślona i wiecznie enigmatyczna, N°5 nie jest zapachem. Jest to węchowe dziedzictwo: pewna idea kobiecości, arcydzieło elegancji, przekazywane z pokolenia na pokolenie.

Pionierski zapach CHANEL N°5 nigdy nie przestała inspirować perfumiarzy CHANEL. Z biegiem lat, każdy z nich starał się chronić swoją formułę w celu zapewnienia ich oryginalności. Choć kompozycja pozostała wierna swojej wewnętrznej naturze, perfumiarze tworząc nowe dzieła tworzyli jej własną interpretację.

W 1924 roku, zaledwie trzy lata po utworzeniu oryginalnej kompozycji, pojawiła się na rynku pierwsza wersja wody toaletowej w interpretacji Ernest Beaux. W 1986 roku Jacques Polge, Kreator Zapachów marki CHANEL, przedstawił Chanel N°5 w wersji Eau de Perfum. Dwadzieścia dwa lata później odważył się tchnąć nowe życie w formule z Eau de Première.

Nowa odsłona kultowej piątki stworzona przez Oliviera Polge’a – geniusza perfumiarstwa i syna niezrównanego Jacques'a Polge, to popis czystej nowoczesności przesycony bardzo wyraźną hipnotyzującą nutą klasycznej wersji. Z subtelnym dotykiem złotnika, Olivier Polge starał się stworzyć nową równowagę z idealną dawkę świeżości.
Zapach CHANEL N°5 L'Eau jest znacznie mniej abstrakcyjny niż jego poprzednicy, zaskakuje natomiast promienną świeżością owoców cytrusowych. Preludium zaczyna się od dynamicznej harmonii cytryny, mandarynki i pomarańczy, wspierane przez aldehydy. Dzięki orzeźwiającym nutom kompozycja stała się lżejszą i bardziej młodzieńczą wersją N°5.

Jej kwiatowy bukiet otula zmysłowością ylang-ylang i delikatną harmonią jaśminu oraz absolutem róży,  nowoczesne, jak nigdy dotąd. Charakter klasyki No. 5 podkreśla nowy szczep wetiweru oraz drzewa cedrowego w towarzystwie  miękkiego piżma. N°5 L'Eau rozkwitł jak nigdy dotąd i jest niespodziewanie świeże!
Odrobinę zmienił się również flakon – jego przejrzystość ma podkreślać lekkość zawartości.

Światło dzienne ujrzały właśnie pierwsze efekty kampanii poświęconej nowym N°5, N°5 L'Eau. Autorem filmu reklamowego został jeden z najbardziej utalentowanych reżyserów reklam i teledysków o szwedzkich korzeniach - Johan Renck, który zdobył uznanie za za bardzo osobiste i twórcze podejście do sztuki filmowej. Tym samym Johan zajął jedno z kluczowych miejsc na prestiżowej liście reżyserów, którzy współpracowali z CHANEL. W filmie reklamowym Rencka, gwiazda kampanii Lily-Rose Depp jest typowym ucieleśnieniem młodej kobiety silnie wyrażającej ducha CHANEL.

Kampania drukowania zostało powierzona fotografowi Karim Sadli. Pierwsze ujawnione zdjęcia prezentują Lily-Rose ukrytą za transparentnym flakonem zapachu CHANEL N°5 L'Eau.

W dniu 1 września 2016 roku ukazały się, dwa 10-sekundowe filmy i reklama prasowa będące inauguracją kampanii CHANEL N°5 L'Eau, a pod koniec roku zostaną zaprezentowane 30 i 60-sekundowe filmy.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto