Lily-Rose Depp w kampanii nowego zapachu CHANEL N°5 L'Eau

Lily-Rose Depp z impetem wkroczyła do świata mody. Eksperci mody nie kryli zdziwienia kiedy córka Vanessy Paradis i Johnny'ego Deppa została twarzą kampanii CHANEL Pearl Eyewear jesień-zima 2015/16. To było tylko kwestią czasu kiedy odkrywca gwiazd modelingu, Karl Lagerfeld zaangażuje Lily do swojego projektu. W kwietniu tego roku zadebiutowała u boku swojej mamy jako gość na nowojorskim pokazie Metiers d'Art Paris-Salzburg, a już 7 lipca była gwiazdą na wybiegu CHANEL w czasie tygodnia mody Haute Couture. Panna Depp pojawiła się również w edytorialu "Diamant Rose" autorstwa Inez & Vinoodh do jubileuszowego wydania Vogue Paris świętującego 95-lecie powstania francuskiej edycji, który był zarazem debiutem nastolatki na łamach prestiżowego magazynu.

Kolejne miesiące przyniosły Lily-Rose kolejny kontrakt. Tym razem dom mody CHANEL ogłosił, że Lily-Rose Depp została twarzą nowej edycji kultowego zapachu CHANEL N°5 L'Eau. Ambasadorka nowej odsłony zapachu powtarza sukcesy swojej mamy Vanessy Paradis, która promowała zapach Coco Chanel w 1991 roku.


Metamorfoza kultowego zapachu

Mademoiselle Chanel pragnęła „zapachu dla kobiet, pachnącego kobietą”, definiującego na nowo kody i reguły tradycyjnego perfumiarstwa. N°5, od momentu stworzenia, jest kwintesencją kobiecości. Mademoiselle Chanel była pierwszą z ambasadorek zapachu N°5, użyczając mu swój niepowtarzalny styl i elegancję. Wyjątkowość N°5 to przede wszystkim rezultat unikatowej kompozycji olfaktorycznej. Nieokreślona i wiecznie enigmatyczna, N°5 nie jest zapachem. Jest to węchowe dziedzictwo: pewna idea kobiecości, arcydzieło elegancji, przekazywane z pokolenia na pokolenie.

Pionierski zapach CHANEL N°5 nigdy nie przestała inspirować perfumiarzy CHANEL. Z biegiem lat, każdy z nich starał się chronić swoją formułę w celu zapewnienia ich oryginalności. Choć kompozycja pozostała wierna swojej wewnętrznej naturze, perfumiarze tworząc nowe dzieła tworzyli jej własną interpretację.

W 1924 roku, zaledwie trzy lata po utworzeniu oryginalnej kompozycji, pojawiła się na rynku pierwsza wersja wody toaletowej w interpretacji Ernest Beaux. W 1986 roku Jacques Polge, Kreator Zapachów marki CHANEL, przedstawił Chanel N°5 w wersji Eau de Perfum. Dwadzieścia dwa lata później odważył się tchnąć nowe życie w formule z Eau de Première.

Nowa odsłona kultowej piątki stworzona przez Oliviera Polge’a – geniusza perfumiarstwa i syna niezrównanego Jacques'a Polge, to popis czystej nowoczesności przesycony bardzo wyraźną hipnotyzującą nutą klasycznej wersji. Z subtelnym dotykiem złotnika, Olivier Polge starał się stworzyć nową równowagę z idealną dawkę świeżości.
Zapach CHANEL N°5 L'Eau jest znacznie mniej abstrakcyjny niż jego poprzednicy, zaskakuje natomiast promienną świeżością owoców cytrusowych. Preludium zaczyna się od dynamicznej harmonii cytryny, mandarynki i pomarańczy, wspierane przez aldehydy. Dzięki orzeźwiającym nutom kompozycja stała się lżejszą i bardziej młodzieńczą wersją N°5.

Jej kwiatowy bukiet otula zmysłowością ylang-ylang i delikatną harmonią jaśminu oraz absolutem róży,  nowoczesne, jak nigdy dotąd. Charakter klasyki No. 5 podkreśla nowy szczep wetiweru oraz drzewa cedrowego w towarzystwie  miękkiego piżma. N°5 L'Eau rozkwitł jak nigdy dotąd i jest niespodziewanie świeże!
Odrobinę zmienił się również flakon – jego przejrzystość ma podkreślać lekkość zawartości.

Światło dzienne ujrzały właśnie pierwsze efekty kampanii poświęconej nowym N°5, N°5 L'Eau. Autorem filmu reklamowego został jeden z najbardziej utalentowanych reżyserów reklam i teledysków o szwedzkich korzeniach - Johan Renck, który zdobył uznanie za za bardzo osobiste i twórcze podejście do sztuki filmowej. Tym samym Johan zajął jedno z kluczowych miejsc na prestiżowej liście reżyserów, którzy współpracowali z CHANEL. W filmie reklamowym Rencka, gwiazda kampanii Lily-Rose Depp jest typowym ucieleśnieniem młodej kobiety silnie wyrażającej ducha CHANEL.

Kampania drukowania zostało powierzona fotografowi Karim Sadli. Pierwsze ujawnione zdjęcia prezentują Lily-Rose ukrytą za transparentnym flakonem zapachu CHANEL N°5 L'Eau.

W dniu 1 września 2016 roku ukazały się, dwa 10-sekundowe filmy i reklama prasowa będące inauguracją kampanii CHANEL N°5 L'Eau, a pod koniec roku zostaną zaprezentowane 30 i 60-sekundowe filmy.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności