Living Lalique - nowy zapach dla kobiet

Chwila emocji. Szybujące po niebie jaskółki. Okno otwarte na świat ponadczasowego luksusu. Nowy zapach – Living Lalique – wyraża kwintesencję stylu Lalique. Śmiały zapach odzwierciedla wielkomiejski, nowoczesny styl życia aktywnej kobiety Lalique. Living Lalique to kompozycja jak ze snu: wyrzeźbiona z drogocennych składników i lśniąca niczym kryształ. Zapach wzbija się i szybuje jak elegancka jaskółka, którą marka Lalique wybrała na swój emblemat.


Irys – najszlachetniejszy ze składników palety kreatora - wypełnia eleganckie serce kompozycji. Jego perlista i pudrowa aura, złagodzona nutami drzewnymi, towarzyszy kobiecie od jednej do drugiej metropolii, od jednej do drugiej emocji.

Living Lalique otwiera się krystaliczną nutą bergamotki, musującym zapachem czarnego pieprzu i słodkiej, aromatycznej gałki muszkatołowej.

W sercu zapachu swój splendor ukazuje majestatyczny irys. Ten najbardziej drogocenny składnik wymaga aż sześciu lat, aby osiągnąć pożądaną przez kreatorów jedwabistą pudrową woń. Proces rozpoczyna się zasadzeniem kwiatu, a kończy ekstrakcją konkretu z jego aromatycznych korzeni.

Aby ukazać nowoczesny charakter tej ponadczasowej i wyrafinowanej nuty, Richard Ibanez- autor kompozycji, złagodził moc irysa balsamicznym akordem wanilii i aromatyzowanego migdałem bobu tonka.

Drzewne akcenty luksusowego irysa, spotęgowane dymną wonią wetiweru, podkreślone kremowym aromatem sandałowca i zmysłowym ciepłem drewna kaszmirowego, rozwijają w głębi kompozycji wyjątkowo wyrafinowaną aurę. Najbardziej szlachetna i skoncentrowana forma zapachu - Extrait de Parfum - wzbogacona jeszcze intensywniejszą dozą konkretu irysa, zaprezentowana jest w dwóch wyjątkowych flakonach: z cennego kryształu oraz w bardzo ekskluzywnej edycji limitowanej dwunastu kryształowych flakonów, udekorowanych płatkami złota.


Kryształowy flakon i kryształowy flakon ozdobiony płatkami złota produkowane są w fabryce kryształu Lalique z wykorzystaniem tej samej technologii. Wspólne dzieło czterech mistrzów, hutników szkła, wymaga zastosowania ręcznej techniki obróbki gorącej masy szklanej. Kryształowa masa, rozgrzana do temperatury 1150°C, modelowana jest w drewnianych formach. Następnie kryształ umieszczany jest w żeliwnych formach rozgrzanych do temperatury 400°C i przez 7 godzin poddawany procesowi wyżarzania. Wyprodukowanie korka wymaga współpracy pięciu hutników szkła. Kiedy flakon wystygnie, następuje wówczas proces szlifowania i polerowania. Jego ornamenty są polerowane i piaskowane, po czym każdy flakon jest podpisywany i numerowany, zanim zostanie zapieczętowany i opleciony złotą nitką. 
Na tle piaskowanej tafli kryształu widnieje motyw transparentnych kryształowych „Jaskółek”. Transparentne są także żeberka, które oddzielają poszczególne piaskowane „okienka”. Stylizowany bukiet kwiatów symbolizuje najważniejszy składnik zapachu, wyeksponowany na korku flakonu. Kryształowy flakon spoczywa w luksusowym białym etui w kształcie rombu, zainspirowanym pudełeczkami do biżuterii René Lalique’a. Pudełeczko otoczone jest złotym metalowym pierścieniem z wygrawerowaną nazwą zapachu i wieńczy je tabliczka z emblematem Lalique. 

Lalique prezentuje prestiżową edycję dwunastu kryształowych flakonów ozdobionych płatkami złota. Każdy flakon zdobią piaskowane „okienka” z misternym ornamentem jaskółek pokrytych płatkami złota. Poszczególne okienka oddzielone są transparentnymi żeberkami. Bukiet złotych irysów, inspirowany ornamentem Art Deco, celebruje motyw przewodni zapachu. Delikatny proces złocenia powierzony został firmie Ateliers Gohard – francuskiemu Domowi, który specjalizuje się pozłacaniu przedmiotów artystycznych i historycznych monumentów. Słynne dzieła tego Domu to między innymi: płomień na pochodni Statuy Wolności oraz kopuła budynku Hôtel des Invalides. 22,5-karatowe płatki złota nakładane są techniką „gelatin”, która zapewnia optymalny blask pozłacanego przedmiotu. W tej edycji pudełko w kształcie rombu wykonane zostało z lakierowanego drewna o matowym wykończeniu.

Aby celebrować narodziny nowego zapachu, reklama prasowa składa się z trzech ujęć, ilustrujących chwile z życia kosmopolitycznej kobiety, która podróżuje z miasta do miasta. Ponadczasowa elegancja Paryża, wyrafinowana nowoczesność Nowego Jorku, dynamiczna kreatywność Londynu… Aura Living Lalique odzwierciedla marzenia i emocje tej kobiety.

Wspólnym elementem podróży jest zainspirowane estetyką René Lalique’a okno w stylistyce Art Deco, które otwiera się na każde z tych kultowych miast. Szybujące jaskółki – emblemat Domu i symbol wolności – podążają za kobieta Lalique w każdej chwili.

Źródłem inspiracji dla twórców flakonu Living Lalique był żebrowany wzór „Carnettefleur” – flakon zaprojektowany w stylistyce Art Nouveau, stworzony przez René Lalique’a w 1911 roku. Słowo "carnette" oznacza szeroki, spłaszczony pierścień szkła, który otacza kołnierz flakonu.

Bardziej krągły niż oryginalny design, flakon Living Lalique posiada masywną szklaną podstawę, która podkreśla jego majestatyczny wygląd i zapewnia mu stabilność. Metalowy pierścień, który otacza szyjkę, eksponuje nazwę zapachu. Korek ozdobiony motywem "Jaskółek" Lalique, nawiązuje do wzoru "Carnettefleur".

Opakowanie zewnętrzne w stylu Art Deco zdobią szybujące jaskółki, umieszone na tle delikatnie wytłaczanego białego tła. Na złotym pasku białą czcionką wypisana została nazwa zapachu. Logo "Jaskółek" zdobi opakowanie na szczycie.


Ceny:
Wod perfumowana 50 ml / 349 PLN
Woda perfumowana 100 ml / 499 PLN


 


 


 


 


 


Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto