Louis Vuitton - kolekcja męska wiosna-lato 2018

Inspiracją do kolekcji "Archipelago", zaprojektowanej przez Dyrektora Artystycznego Kolekcji Męskich Louis Vuitton Kima Jonesa, była książka Judith Schalansky "Atlas wysp odległych. Pięćdziesiąt wysp, na których nigdy nie byłam i nigdy nie będę", ale także sama idea podróży, przemieszczanie się z miejsca do miejsca, doświadczanie różnych kultur i cywilizacji.


Podróżowanie z wyspy na wyspę, zmiana otoczenia, znalazły odzwierciedlenie w bardzo różnorodnym charakterze tej kolekcji, nasyconym elementami z różnych miejsc. Powstał jakby archipelag wpływów. Hawajskie egzotyczne printy miksują się ze sportowymi sylwetkami i mocnymi graficznymi nadrukami. Wyraźne nawiązania do sportów ekstremalnych, widoczne w dopasowanych spodniach i topach, kontrastują ze swobodniejszą konstrukcją koszul, marynarek i płaszczy. Dzięki temu niektóre elementy kolekcji "podróżują" wręcz wokół ciała, nawiązując do DNA marki. W kolekcji użyto lekkich, nowoczesnych tkanin, praktycznych i funkcjonalnych w podróży.

Myśl przewodnia kolekcji – łączenie i przenikanie się różnych wpływów i elementów – jest również widoczna w akcesoriach. Na wybiegu zadebiutował "Monogram Split", będący połączeniem kultowego wzoru Monogramu w dwóch kontrastujących kolorach, oddzielonych widocznym szwem. W torbach podróżnych pojawia się nowy uchwyt, nawiązujący do tych tradycyjnie używanych w kufrach podróżnych. Monogram pojawia się też w dwóch nowych odcieniach – kobaltowym "Pacific" i połyskującym "Reflect", a także w wersji "Monogram Outdoor", inspirowanej sportami, z elementami wprost nawiązującymi do ekwipunku służącego do nurkowania, wspinaczki, czy windsurfingu.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto