Małgosia Bela w kampanii Paul Smith wiosna-lato 2018

Twarzami najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2018 marki Paul Smith została Małgosia Bela oraz Ben Allen. Nowa kampania przenosi kolekcję na południe Francji, gdzie neony, piaszczyste plaże i okazjonalny homar łączą się w obrazach, które ujmują nieoczekiwane wrażenie Paula Smitha. Na monochromatycznym tle zaprezentowano kolorowe projekty z wiosenno-letniej kolekcji z oceanicznymi printami w roli głównej.


W linii damskiej obok typowego nadruku oceanicznego pojawił się motyw Floral Bloom, który projektant umieścił na sukienkach, spódnicach czy koszulach na bazie koloru żółtego, czerwonego lub niebieskiego.

Kluczowy motyw kolekcji znalazł się rowniez w linii męskiej. Koszule jakie marka proponuje to hawajski styl, na ktorych znajdziemy mieszankę ręcznie malowanych kwiatów, koralowców oraz japońskiego karpia koi.

"Intensywne kolory oraz odważne printy to dwa znane i uwielbiane motywy marki Paul Smith. To sprawdza się szczególnie w przypadku kolekcji Spring 2018, w której oceaniczne printy są bardzo wyraźne, zarówno w projektach damskich, jak i męskich. Wydawało się to właściwe, aby w kampanii odwołać się do radości i optymizmu. Wszyscy potrzebujemy obecnie odrobiny koloru." - Paul Smith.



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto