Marc Jacobs został właśnie mianowany nowym dyrektorem kreatywnym Coca Coli Light, która współpracuje z najważniejszymi osobami w branży mody. Projektant zagrał w spocie reklamowym oraz pojawi się na zdjęciach promujących. Wcześniej na tym stanowisku zasiadali Karl Lagerfeld i Jean Paul Gaultier.
Nowe wyzwanie jakie stoi przed Jacobsem to zaprojektowanie limitowanej kolekcji trzech puszek,trzech butelek oraz za stworzenie trzech kampanii reklamowych zainspirowanych latami 80., 90. oraz ostatnim dziesięcioleciem. Ale to nie wszystko, projektant zagra również w spocie reklamowym oraz pojawi się na zdjęciach promujących.
W związku z 30-leciem istnienia tego słynnego napoju w Europie obchodzonym w tym roku, hasło reklamowe brzmi: "Sparkling Together for 30 years" ("Razem błyszczymy już od 30 lat"). Jako nowy mistrz Diet Coke Marc Jacobs postanowił zrobić wielkie wejście i oczywiście postawić siebie w centrum uwagi. Kampania, którą sfotografowała Stéphane Sednaoui rozpocznie się już w przyszłym miesiącu w 11 krajach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Islandii i państwach Beneluksu.
Autor: Edyta Pawlak