My Burberry - nowy zapach dla kobiet

Ikona modelingu, a zarazem jedna z najbardziej znanych brytyjskich topmodelek Kate Moss oraz topmodelka najmłodszego pokolenia Cara Delevingne zostały gwiazdami najnowszego zapachu marki Burberry o nazwie My Burberry. Zdjęcia i film pod czujnym okiem dyrektora artystycznego Christophera Bailey'a wykonał wieloletni przyjaciel Kate Moss, mistrzowski Mario Testino.


"Mario jest niesamowitym przyjacielem, a robienie z nim sesji jest zawsze zabawnym doświadczeniem. On ma tę zdolność do wychwytywania prawdziwych historii. Dla Burberry chciał pokazać mnie i Carę w najbardziej naturalny sposób jak to tylko możliwe. Wiedziałam, że z Christopherem i Mario jesteśmy w stanie stworzyć coś naprawdę specjalnego i kultowego." - wyznała Kate Moss.

Sam Mario wyznaje, że sesja Moss i Delevingne jest wyrazem jego fascynacji i szacunku dla tych modelek. Pojawienie się obydwu pań w jednej reklamie jest szczególnie interesujące, również z tego względu, że Cara została okrzyknięta "nową Kate Moss".

Zapach My Burberry to kompozycja ponadczasowa i klasyczna - współczesna interpretacja wartości marki. To wynik inspiracji brytyjskim ogrodem skąpanym w letnim deszczu. Bogata, kwiatowa, urzekająca i elegancka. Kolor kompozycji przywodzi na myśl charakterystyczne beże i pastele tworzące klasyczną kratkę Burberry. Całość zamknięta w pięknym flakonie nawiązującym do modowej historii marki poprzez zdobiącą wstążkę z gabardyny, materiału stworzonego przez założyciela marki oraz solidny korek, przypominający duże guziki słynnego płaszcza.

Twórcami zapachu są Dyrektor Artystyczny Burberry - Christopher Baileywe oraz znany perfumiarz - Francisem Kurkdjian.

"Stworzyliśmy pięknie skrojony, kwiatowy zapach, unikalny dla Burberry, doskonałe uzupełnienie dla trencza Burberry." - wyjaśnia Francis Kurkdijan.

W skład linii zapachowej My Burberry wchodzą olejek pod prysznic, mgiełka oraz cztery różne pojemności - 30 ml, 50 ml, 90 ml i 900 ml. Ta ostatnia zamknięta jest w ogromnym, kolekcjonerskim flakonie, takim samym, który wykorzystano podczas kręcenia spotu, a do kompletu dołączono szklano-metalową różdżkę do aplikowania zapachu.

Niezależnie od wielkości, każda butelka nawiązuje swoim designem do charakterystycznych elementów trencza: nakrętka wygląda jak guzik, podczas gdy ręcznie wiązana kokarda została wykonana z nieprzemakalnej gabardyny, którą w 1901 roku wynalazł Thomas Burberry.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności