Najnowsza kampania CHANEL Nº5 z udziałem Gisele Bündchen

Top modelka Gisele Bündchen została gwiazdą najnowszejkampanii CHANEL Nº5, tym samym piękna Brazylijka dołącza do ikonicznych twarzy najbardziej kultowego zapachu świata. Autorem kampanii jest australijski reżyser Baz Luhrmann, który miał już przyjemność współpracować z francuskim domem mody CHANEL. Poprzednia kampania perfum CHANEL Nº5, jaką nakręcił światowej sławy reżyser jest jedną z najdroższych reklam, mająca charakter minifilmu. Dwuminutowa zapowiedź historii, której nigdy nie nakręcono. Opowiada o najsłynniejszej kobiecie (Nicole Kidman), która uciekając przed paparazzi wsiada do taksówki z obcym mężczyzną (Rodrigo Santoro). Nieznani sobie ludzie spędzają razem kilka upojnych dni. Kiedy ona odchodzi, wracając do codzienności, on pamięta tylko jej uśmiech, ... zapach. Dzięki tej kampanii Baz dołączył do grona wybitnych osobowości, którzy współpracowali z CHANEL - od Ridley Scott i Luca Bessona do Kathryn Bigelow i Martina Scorsese.


Po 10 latach przerwy Luhrmann powrócił, jako twórca kampanii "The One That I Want" z udziałem Gisele Bündchen. Nº5 to zapach kobiety, która pomimo wielkich chęci boi się odkryć uwolnić swoje marzenia, rzuca wszystko po to by zaraz wrócić do rzeczywistości, wyrzekając się pragnień. Dziś oczami Baza dostrzegamy kobietę decydującą się słuchać swojego serca. Jest nowoczesna, wyzwolona, dokładnie wie, kim jest i ma prawo podejmować własne decyzje. Film opowiada historię aktywnej kobiety, która stara się znaleźć czas na wszystko - dla siebie, rodziny, kariery i miłości. Modelce towarzyszy holenderski aktor znany z serialu "Gra o tron" - Michiel Huisman.

"Kobieta Chanel świetnie czuje się sama ze sobą, uprawiając sport na plaży, spełnia się w roli matki, rozwija ambitnie karierę, cieszy romantycznym związkiem." - mówi Luhrmann. - "A na koniec kobieta Chanel wybiera miłość." - dodaje.

Tak jak inne ikony N°5, Marilyn Monroe, Catherine Deneuve, Carole Bouquet i Nicole Kidman – Bündchen również przejdzie do historii. Modelka, aktorka, matka, filantropka, jedna z najbardziej dynamicznych kobiet dekady.

Silny związek Luhrmanna ze światem muzyki, widoczny jest w jego filmach, znajduje również odzwierciedlenie w wyborze ścieżki dźwiękowej do kampanii, gdzie został wykorzystany hit z musicalu Grease "You're the One That I Want" w wykonaniu Matthew Hemerleina, czyli Lo-Fang. W tej wyjątkowej interpretacji wypada intrygująco i na długo zapada w pamięć.

CHANEL Nº5, najbardziej znany na świecie zapach, został stworzony w 1921 r. kiedy to Coco Chanel, która poprosiła wielkiego perfumiarza Ernesta Beaux o skomponowanie zapachu, który oddałby jej wizję współczesnej kobiecości. Nº5 to jej szczęśliwy numer, Beaux przedstawił Chanel dziesięć ponumerowanych propozycji zapachu. Najbardziej przypadł jej do gustu numer pięć, stąd narodziła się legenda o nazwie CHANEL N°5.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności