Naomi Campbell i Jourdan Dunn w kampanii Burberry wiosna-lato 2015

Najnowsza, wiosenno-letnia kampania reklamowa domu mody Burberry ujrzała światło dzienne w połowie grudnia. Do współpracy przy projekcie zaproszono dwie brytyjskie ikony świata mody - Naomi Campbell oraz Jourdan Dunn. Dla Jourdan jest to czwarta kampania dla brytyjskiej marki. Modelka debiutowała w kampanii wiosna-lato 2011, gdzie występowała u boku Cary Delevingne. Naomi powróciła do Burberry po znacznie dłuższej przerwie - swoją ostatnią kampanię dla marki zrobiła w 2001 roku wraz z Kate Moss. Wybór modelek nie był jednak przypadkowy, gdyż jak przekonuje Christopher Bailey: "Naomi i Jourdan – to dwie brytyjskie ikony, dwie silne, niezależne i piękne kobiety wprost stworzone do najnowszej kampanii. To prawdziwy zaszczyt pracować z nimi."


W stworzonej pod artystyczną dyrekcją Christophera Baileya i sfotografowanej przez Mario Testino kampanii udział wzięli również George Barnett, brytyjski muzyk i aktualna twarz zapachu Burberry Brit Rhythm oraz George Le Page, również brytyjski muzyk, który otworzył i zamknął ostatni pokaz męskiej kolekcji Burberry. Przenosząca radosny nastrój wiosenno-letniej kolekcji kampania prezentuje przede wszystkim nowe interpretacje klasycznego trenczu, charakterystyczną Bee Bag oraz ręcznie malowane elementy garderoby. Stworzone przez Mario Testino zdjęcia zadebiutują na łamach styczniowych wydań luksusowych magazynów.





Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto