Paco Rabanne Lady Milion Eau My Gold! - nowy zapach dla kobiet

Paco Rabanne – kultowa marka, niekonwencjonalny projektant mody couture - towarzyszy kobietom w ich niestrudzonym poszukiwaniu nowoczesnych trendów już od lat 60-tych ubiegłego stulecia. Sercem Hiszpan a Francuz z wyboru, Paco Rabanne zasłynął nie tylko z charakterystycznych sukienek, ale przede wszystkim z tego, że zrewolucjonizował świat mody i zmienił typowe kody elegancji. Na jego stylistyczne i artystyczne osiągnięcia złożyły się wyjątkowe uzdolnienia i zuchwała pewność siebie. Jego szczególne podejście do projektowania dotyczy sfery znacznie szerszej niż głośna, metalowa suknia, która rozsławiła jego imię w świecie mody. Od 1969 roku bowiem, niesztampowe, śmiałe wizje Paco Rabanne realizowane są z takim samym tupetem i niezachwianą pewnością sukcesu w jego kreacjach zapachowych. Poprzez swoje wyjątkowe zapachy marka wciąż pozostaje pionierem i awangardowym twórcą, który nadaje zmysłowe, materialne formy swoim wyobrażeniom o tryumfującej kobiecości, adresując swoje propozycje do szerszej widowni.


Żywiołowa i zmysłowa kobiecość

Jednym z przejawów wizjonerskiego talentu Paco Rabanne była umiejętność stylizowania najpiękniejszych kobiet jego czasów. Paco Rabanne ubierał piękne kobiety bez popadania w banalne uproszczenia. Smukła Françoise Hardy, posągowa Jane Fonda, legendarna Brigitte Bardot, wszystkie te ikony XX wieku zawdzięczały swój status nie tylko urzekającej fizjonomii, ale także swojej inteligencji i zmysłowości. Krótko rzecz ujmując – były to kobiety wyzwolone. Śmiały i bezpośredni w realizowaniu swoich zamysłów, projektant od początku afirmował swój zachwyt nad złotem, które jakby mimochodem ujarzmił w słynnej sukni zaprojektowanej dla Françoise Hardy. Celebrował także swoją miłość do diamentów, których doskonała natura bez końca go fascynowała. Od czasów Calandre – kompozycji, która powstała w 1969 roku, Paco Rabanne tworzył niezwykłe zapachy, komponując je z podobnym kunsztem i pietyzmem, jak suknie couture. Zapachy stawały się olfaktorycznymi przekaźnikami jego uniwersalnych i ponadczasowych fantazji i stawały się idealnymi towarzyszami kobiet, pomagając im rozkwitać, błyszczeć i żyć pełnią życia. Dzięki Lady Million Eau My Gold otwiera się dziś nowy rozdział w historii marki Paco Rabanne. Kompozycję cechuje promienność, żywiołowość i swawolna beztroska. Ukazuje ona wyobrażony na nowo, radosny zmysł kobiecości, który najwyraźniej nie traci typowego dla Lady Million uroku zuchwałości.


Eau My Gold! - nowe oblicze Lady Million

Zachowując wierność swojej oryginalnej wizji, Paco Rabanne ponownie przekracza granice i zuchwale sięga po nowe marzenia. Co by było, gdyby szczęście stanowiło fundamentalną fantazję? Co by było, gdybyśmy w tych trudnych czasach i w coraz bardziej skomplikowanym życiu, ulegli pokusie luksusu, choćby tylko na chwilę? Lady Million Eau My Gold!  spełnia te uzasadnione pragnienia, oferując epizod świeżości i nieokiełznanej energii. Po rozkosznych kaprysach i zuchwałej opowieści, jaką przekazała pierwsza kompozycja, Lady Million Eau My Gold! koncentruje się dziś na przyjemności. Przyjemności, która przejawia się w sposób żywiołowy i fantazyjny - niczym perlisty szampan oferuje nam chwile prawdziwej radości. Ta nowa fantazja chlubi się swoim udziałem w widowiskowym spektaklu. Oto życie codzienne wtapia się w tło i ustępuje miejsca chwili czystego błogostanu. Bohaterka Lady Million Eau My Gold! znajduje się w samym centrum zainteresowania, na niej koncentrują się wszystkie spojrzenia i staje się obiektem powszechnego pożądania. Zanurza się w fetującym świecie, pozbawionym wszelkich zahamowań. Opatrzona wykrzyknikiem nazwa - Lady Million Eau My Gold! - zawiera błyskotliwą i obrazoburczą grę słów, która podkreśla unikatowy charakter kompozycji oraz jej przynależność do rodziny Lady Million.


Flakon niczym diament

Oszlifowany diament, nierozerwalnie kojarzony z rodziną Lady Million, przyjmuje wydłużony kształt i staje się przeźroczysty. Taki kształt przedmiotu zachęca, aby raczej delikatnie ujmować go palcami niż  chwytać cała dłonią. Eteryczny flakon Lady Million Eau My Gold! ukazuje jasny, złocisty płyn perfum. Masywne szkło oraz jego grawerunek wywołują wrażenie luksusu, nadając zapachowi żywiołowy i odświętny wizerunek. W nowej wersji Lady Million, po uniesieniu korka wieńczącego flakon ukazuje się naszym oczom logo Eau My Gold!, wygrawerowane na samym diamencie, jako zapowiedź jego cennej zawartości.


Przyjemna świeżość

Innowacyjny olfaktoryczny akord, który opiera się na zielonej świeżości, staje się nowym znakiem rozpoznawczym Paco Rabanne. Anne Flipo – kreatorka oryginalnej wersji Lady Million, pracowała ze wspaniałym zespołem utalentowanych twórców IFF i Paco Rabanne, którzy wspólnie z nią podjęli wyzwanie stworzenia nowej, unikatowej kompozycji. "To były prawdziwe warsztaty stylu, szczególnie, że pomimo odniesień do oryginalnej sagi, nie chcieliśmy tworzyć nowej wersji poprzez dodanie składników do istniejącej formuły, ale dążyliśmy do tego, by kompletnie ją "przeredagować". Przed wyłonieniem nowego akordu, potrzebowałam kilkakrotnie zanurzyć się w tej historii. To ważny aspekt mojego stylu pracy, który stał się tym bardziej nieodzowny w kontekście istotnej roli, jaką dla marki Paco Rabanne odgrywa koncepcja zapachu. Ten okres dojrzewania jest kluczowy, aby zapewnić pomyślny przebieg projektu. Kiedy już zrozumieliśmy zamysł, musieliśmy go konsekwentnie realizować do samego końca, ponieważ dążyliśmy do stworzenia perfum na najwyższym poziomie.” Należało więc ukazać ideę żywiołowości, która determinowała wybór radosnych, apetycznych i kwiatowych nut. Wyrazista obecność nuty zielonego mango nadaje kompozycji świeży i zmysłowy charakter. „Opracowaliśmy ją w harmonijny sposób, tak aby nie była zbyt słodka, ani siarkowa, mogłoby to bowiem budzić skojarzenia z przejrzałym owocem. Naszym celem było stworzenie kompozycji o naturalnym, apetycznym uroku, ale przede wszystkim zaoferowanie przyjemnych doznań, bo właśnie one stanowią kluczową ideę w narracji tego zapachu."
Dlatego zapach Lady Million Eau My Gold! wykorzystuje żywe, dynamiczne połączenie aromatu mango i świeżego, energetycznego grejpfruta. Absoluty liści fiołka i kwiatów pomarańczy nadają kwiatowej nucie serca musujący charakter. Zapach cedru i bursztynowo piżmowe nuty ukazują swoje zmysłowe oblicze.


Lady Million... to własnie Ona!

Hana Jirickova została wybrana przez Paco Rabanne jako ucieleśnienie nowej kobiecości. Ta piękna, 22-letnia Czeszka pozowała już przed obiektywem tak znakomitych fotografów, jak: Peter Lindbergh, Craig McDean, Mario Sorrenti i Mert Alas &Marcus Piggott. Po dwóch latach pracy w Paryżu, Hana od roku mieszka w Nowym Jorku. Modelka posiada subtelną urodę i silną osobowość, dwie ważne cechy, które stanowiły podstawowe kryterium wyboru ambasadorki Lady Million Eau My Gold!. Zrobiła na Paco Rabanne wspaniałe pierwsze wrażenie i potwierdziła słuszność tych odczuć podczas sesji, kiedy wspaniale wcieliła się w rolę bohaterki Eau My Gold!


Film reklamowy

Paco Rabanne zwrócił się z propozycją zrealizowania spotu reklamowego do francuskiego reżysera – Alexandra Courtesa, który został poproszony o nadanie fantazjom formy filmowych obrazów. Lady Milion – Hana Jirickova prowadzi z nami zmysłową grę uwodzenia. Zanurzona w gigantycznym kielichu do koktajlu bohaterka Eau My Gold! zabiera nas w podróż do świata swoich fantazji… Luksusowa i zuchwała, pstryka palcami i uwodzicielsko zaprasza nas do intymnego świata swojej ekstazy.


Spotkanie dwóch ekspertów

Swawolna, apetyczna, wyrafinowana – Lady Million ukazuje nowe oblicze swojej zmysłowości i wyobraźni. Dzięki Eau My Gold! Paco Rabanne zabiera nas do szampańskiego, odurzającego świata, w którym zapach zamienia się w koktajl. Od samego początku Dom Paco Rabanne rozwijał się jako sugestywny, eksperymentalny świat eklektycznych inspiracji. I ponieważ Lady Eau My Gold! jest opowieścią o przyjemności i kobiecości, logicznym posunięciem było zaprosić do pracy nad projektem dwie kobiety – specjalistki o wyjątkowych i uzupełniających się kompetencjach, aby stworzyły koktajl odzwierciedlający charakter nowego zapachu. Jedną z nich jest Ann Flipo – jedna z najlepszych współczesnych kreatorek perfum, drugą zaś międzynarodowej sławy barmanka, specjalistka w dziedzinie koktajli – Gwladys Gublin. Sztuka mieszania koktajli, podobnie jak bary, w których się je serwuje, stała się ważnym elementem współczesnego życia towarzyskiego. Istnieje wiele podobieństw, które łączą kreację perfum i koktajli. I choć zapach i koktajl nie zaspokajają tych samych zmysłów, to ostatecznie wspaniale się uzupełniają. Jak lapidarnie ujęła to Ann Flipo: „Kreator perfum i barman poświęcają się zaspokajaniu potrzeby przyjemności” Gwladys Gublin przemierzyła cały świat oddając się sztuce, aż wreszcie odkryła sztukę komponowania koktajli i zobaczyła w niej dla siebie nową możliwość. Pojechała do Paryża i tam rozpoczęła pracę jako kelnerka i barmanka. Zgłębiała podstawy profesji mieszania drinków od mentora, który uczył ją także historii koktajli i zapoznawał ze smakiem poszczególnych trunków. Dziś Gwladys osiągnęła tak wysoki poziom wtajemniczenia, że sama może przekazywać wiedzę praktykantom. Kierując się własnym gustem, Gwladys promuje regionalne produkty z basenu morza śródziemnego i zabiega o przywrócenie dobrej sławy zapomnianym likierom. Pierwsze spotkanie obu pań poświęcone było perfumom. Gwladys odkrywała zapach na podstawie opowieści Ann, która przedstawiła różne oblicza kompozycji. Gwladys przyswoiła tę historię otwierając się na sugestywny wpływ perfum i zaczerpnęła z niej inspirację. Odbyło się jeszcze wiele spotkań, podczas których każda z uczestniczek uczyła się i inspirowała wiedzą partnerki, aby wzbogacić recepturę tego bezprecedensowego koktajlu. Celem projektu było odzwierciedlenie w formie koktajlu emocji, jakie towarzyszą zmysłowemu doświadczaniu zapachu. Receptura koktajlu Eau My Gold! została opracowany tak, aby zaoferować raczej zmysłowy odpowiednik perfum, aniżeli kalkę ich kompozycji i składników.


Zapach koktajl

Gwladys Gublin: "Na samym początku podkreśliłam świeżość i radosny charakter nut kojarzonych z basenem morza śródziemnego, które są głęboko zakorzenione z naszych wspomnieniach z dzieciństwa. Są to takie składniki jak: utarta skórka z pomarańczy, napój z gotowanego jęczmienia (barley water), cytryna i kwiaty pomarańczy. Następnie, aby wywołać doznanie harmonijnej płynności i przywołać apetyczne oblicze perfum wyrażone przez zielone mango, połączyłam marakuję, syrop z agawy i koniak, którego wyrafinowany słodki wymiar przypomina mi świat zapachów Paco Rabanne. Aby zilustrować zmysłowe i enigmatyczne oblicze Eau My Gold!, dodałam kilka kropli hiszpańskich bitersów (gorzkich wódek), które zawierają szafran, rumianek i fiołek. Na zakończenie dodałam kluczowy składnik – odrobinę szampana, który dopełnił recepturę koktajlu, nadając mu elegancki, odświętny wymiar."


Skład koktajlu:
• Marakuja (połówka owocu)
• 4 krople hiszpańskich bittersów
• 4 krople ekstraktu z kwiatu pomarańczy
• 20 ml świeżo wyciśniętego soku z cytryny
• 15 ml syropu z agawy
• 1 łyżeczka domowego napoju z jęczmienia (barley water)
• 40 ml koniaku
• Szampan
• Utarta skórka z pomarańczy


Ceny:
Lady Million Eau My Gold!, 50 ml / 270 PLN
Lady Million Eau My Gold!, 80 ml / 345 PLN



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności